stephen Отговорено Август 25, 2005 Share Отговорено Август 25, 2005 за барабанисти - ето ви един пример за сценично поведение - моят барабанист има и друг проект, който му е значително по в кръвта, отколкото пънка - става въпрос за дет метъл! и забележете - той е вокал в тази група! не се случва често,нали? та значи китаристът и басистът винаги са на определено разстояние един от друг, за да се вижда барабаниста! който - свири бичкийниците ( всеки знае какво е дета, нали?) докато косата му закрива лицето и се върти около дръмсета и то в такт :bravo: ще отлети още малко пича, а межу другото е почти безпогрешен в свиренето! а като дойде вокална партия изпъва шия като гладно пате, отмята косата от потното си чело с движение на главата, озъбва се пред микрофона, затваря очи и потъва в света си!!!! идва поредната мощна част и той - както ви обясних вече... :bravo: наскоро бях на концерт на група Копростазис - техният барабанист ( Мечката ) свири с една ехидна усмивка ( направо страховита, нажежаваща ) , а езикът му винаги е навън...като онзи от Кис толкова енергия влагаше мечката, че най - накрая измерихме разстоянието от първоначалното място на дръмсета до там, където остана след изпълнението - 23 см :bravo: мисля, 4е на по - агресивната музика е п о -лесно да изкараш сценично присъствие! просто се правиш на сериен убиец, патологичен случай..все пак пееш за това!!! :bravo: аз съм басист и вокал - лесно е съчетанието по отношение на сценичното присъствие - пея си, свиря си, гледам си грифа понякога...но общо взето не се отделям от микрофона...иначе...надъхвам публиката с физиономии :bravo: :bravo: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MDFk Отговорено Август 25, 2005 Share Отговорено Август 25, 2005 аз съм басист и вокал - лесно е съчетанието по отношение на сценичното присъствие - пея си, свиря си, гледам си грифа понякога...но общо взето не се отделям от микрофона...иначе...надъхвам публиката с физиономии Пробвал ли си да махаш ръце, докато трабва да свириш? Хамър-он - и докато махаш дясната, удряш с лявата по тона който трабва и нахъсваш людете да куфеят! Много е ефектно според мен... пс. при мен тази ситуация е ставала пред публика само в репетиционната засега... ...но пак става. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Egon Отговорено Август 25, 2005 Share Отговорено Август 25, 2005 мисля, 4е на по - агресивната музика е п о -лесно да изкараш сценично присъствие! просто се правиш на сериен убиец, патологичен случай..все пак пееш за това!!! Хи-хи, Stephen, това беше супер мнение. Баш така си е. Но серизно вече: едва ли е така, просто всяка музика си има настроението, на агресивната не можеш да стоиш като пън и да гледаш замечтано, нито при джаза можеш да подскачаш като луд. и така. Всичко си е във вътрето на изпълнителя. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecomeco Отговорено Август 25, 2005 Share Отговорено Август 25, 2005 Пичове надявам се да не съм ви обидил много. Ма как да не го споделя като с един танкист (иначе си беше перфектен) знаеше песните като се водеше по вокалите и соло китарата. Дори си нямате представа кво ставаше на лошо озвучени концерти. Налагаше се освен да свиря пея и да имам някакво сценично поведение да си вдигам дясната ръка или да махвам с грифа на местата където оня пич не беше сигурен кво става за да знае къде да смени фигурата. На всичко отгоре това трябваше да стане някак си естествено така че да не си проличи. Като му кажех просто да брои фигурите казваше: Абе копеле ти па са ..... И ако си мислите че такива неща стават само при най-посредвтените групи мога да кача и парче от въпросния лайв. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Katsko Отговорено Август 25, 2005 Share Отговорено Август 25, 2005 изобщо не си мислиме така.тва е проблем на доста барабанисти.и аз понякога се обърквам,но не защото не си знам парчетата,а защото като барабанист съм започнал да свиря "инстинктивно" или "сигнално".в смисъл разделям си наум парчетата на части и знам,че като чуя примерно еди кой си риф на китарата,следва еди коя си част.и като не го чуя тоя момент става обърквация.особено трудно е при парчета които съм свирил много пъти(а не обратното!!!)тва се оправя по следния начин.барабаниста сяда САМ и си репетира(не просто слуша) парчетата,"представяйки" си другите инструменти.трудно е обаче и изисква мотивация и време.а и си признавам,че барабанистите винаги сме с голямо его и иди го обясни тва на некой че така се прави... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Egon Отговорено Август 25, 2005 Share Отговорено Август 25, 2005 Катско, това не е само при теб. Има парчета и цели групи (Исихия, да речем), дето държиш един ритъм 5 минути и като чуеш еди какво си, знаеш, че сега следва промяна...няма как цяла песен да си концентриран, при положение, че нищо не правиш. Това е нормално, но то не е некадърност, докато cecomeco баш за некадърност говореше, май... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Katsko Отговорено Август 25, 2005 Share Отговорено Август 25, 2005 еми то за некадърността лек няма...освен бой по главата Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Egon Отговорено Август 25, 2005 Share Отговорено Август 25, 2005 Аааа, това със сигурност не е лек, освен ако не откаже бития от музикална активност Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BloodForBlood Отговорено Август 28, 2005 Share Отговорено Август 28, 2005 Еми ас например правя 2 в 1.. в смисал свиря си куфея си ...и най-важното..ползвам си главата за метроном Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Katsko Отговорено Август 28, 2005 Share Отговорено Август 28, 2005 ..ползвам си главата за метроном ХАХА!! е тва е приказка Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MDFk Отговорено Август 28, 2005 Share Отговорено Август 28, 2005 Еми ас например правя 2 в 1.. в смисал свиря си куфея си ...и най-важното..ползвам си главата за метроном Много хитро! Уви, вокалистите не трабва да го практикуват, защото може в края на сета да фъфлят и да се чудят кой идиот е проектирал микрофона с толкова много желязко,което да избива зъби :green: ..... А и иначе е много добра идея. И хората си мислят че си куфееш пак, но по сдържано. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BloodForBlood Отговорено Август 28, 2005 Share Отговорено Август 28, 2005 еми практично е... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thurston Отговорено Септември 28, 2005 Share Отговорено Септември 28, 2005 аз се покълчвам напоследък, едни луди сгъвки в колената. коса нямам много да хвърлям. понякога се пробвам да измета сцената на Щипка ще видите... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Judex Отговорено Октомври 10, 2005 Share Отговорено Октомври 10, 2005 [ Интересно ми е най-вече как "барабанчиците" проявяват креативност за да направят впечатление, след като са скрити зад цял куп ламарини, дъски и телешки и свински кожи ] Барабаниста не се стреми да прави впечатление, той го прави със свиренето си! Другото е суета и гонене на тон режисьора! Казах... :killyou: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
t-rex Отговорено Октомври 21, 2005 Share Отговорено Октомври 21, 2005 бе според мен докато не се научиш да свириш наистина МНОГО добре, всякакви трикове с палки, изправяне, пляскане с ръце и кво ли още не са излишни занимания.... на сцената преди всичко си музикант, а не манекен/позьор, нали така? скивай какво правят стоунс на концерт и ще разбереш че за жалост истината е друга. иначе те подкрепям напълно Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.