yotzzo Отговорено Ноември 5, 2008 Отговорено Ноември 5, 2008 (Редактирано) Че не е изчерпано , не е...Ама мамка му , защо прочетох рандом мнение , че Ахат не били никакви без Божо? Окей Божо е гениален идиот , невероятен китарист... Обаче едно нещо придава уникалното звучене на Ахат и това е Звезди.... Писна ми от тая България ей...Не че се споменава за Звезди в темата , обаче го хранят адски много....Вместо да си ценим съкровищата , само се чудим как да ги плюем.... Той е глас от световна величина.. Дори и Емил Анчев , бидейки хм.....жалък... Не заслужава такова плюене.... (с изключение на новия клип на Конкурент - по-голяма трагедия не бях чувал/виждал..) . Отвори тема за Керемидчиев и ще го обсъдим, немаш грижи. Редактирано Ноември 5, 2008 от yotzzo Цитирай
brysnaria Отговорено Декември 4, 2008 Отговорено Декември 4, 2008 (Редактирано) А дали бъдещето е в преминаване в 31 тонална система? Аз лично не мога да я възприема тази музика.... въпреки че предлага интерестни възможности: http://www.xs4all.nl/~huygensf/snd/preludio.mp3 http://www.xs4all.nl/~huygensf/snd/hmoderato.ogg Редактирано Декември 4, 2008 от brysnaria Цитирай
Steppenwolf Отговорено Декември 4, 2008 Отговорено Декември 4, 2008 Микротоналността я докоснах в първа страница още. Не е нещо ново и неопитано... Цитирай
BlueZone Отговорено Декември 4, 2008 Отговорено Декември 4, 2008 Ако говорим за 31-тонни и други най-различни такива, на мен лично най-много ми допада 19-тонната. Обаче ми се струва, че хората нещо се увличат и почват да вършат глупости с тия строеве. По моему те са по-ценни заради качеството си хармонически да са по-верни от темперирания строй, защото наличието на по-малки стойности компенсира грешките, които се натрупват при квинтовия строеж на гореспоменатия. Цитирай
Steppenwolf Отговорено Декември 4, 2008 Отговорено Декември 4, 2008 Да, темперирането взема своите жертви. В този ред на мисли, аз виждам тези строеве и като възможност за образуване на интервали с различна чистота, оцветяване на композицията. Цитирай
KING4o_kardana Отговорено Декември 6, 2008 Отговорено Декември 6, 2008 всеки композитор прави не6то уникално ! то става само по себе си ,а това 4е всеки от нас е повлиян от не6тата които слу6а е друго не6то ,дори да се доближава до не6то то си остава ,така 4е ли4но според мене идеите и уникалните не6та винаги 6те се развиват занапред ! Цитирай
biala Отговорено Декември 11, 2008 Отговорено Декември 11, 2008 А дали бъдещето е в преминаване в 31 тонална система?Аз лично не мога да я възприема тази музика.... въпреки че предлага интерестни възможности: http://www.xs4all.nl/~huygensf/snd/preludio.mp3 http://www.xs4all.nl/~huygensf/snd/hmoderato.ogg това което чух е пълна трагедия - баси жалкия опит... важно е какво свириш като емоция- не какви тонове свириш... Който се чувства объркан да погледне към другите изкуства- за да си добър артист не е важно какви са ти репликите, а как точно ги казваш. Общо взето важно е реалистичното предаване на емоцията на зрителя - гледайте доктор Хаус да му се невиди... Цитирай
sevenstring Отговорено Декември 15, 2008 Отговорено Декември 15, 2008 А дали бъдещето е в преминаване в 31 тонална система? Дано не! Цитирай
Liquid Отговорено Февруари 4, 2009 Отговорено Февруари 4, 2009 Ужас, явно съм свикнал на грозната "фалшива" 12-тонова система, защото тея линкове ми се сториха безумно немелодични и много удряха на разстроена китара. Народа е открил кои интервали звучат добре още преди стотици години. Цитирай
LOE Отговорено Февруари 5, 2009 Отговорено Февруари 5, 2009 А дали бъдещето е в преминаване в 31 тонална система?Аз лично не мога да я възприема тази музика.... въпреки че предлага интерестни възможности: http://www.xs4all.nl/~huygensf/snd/preludio.mp3 http://www.xs4all.nl/~huygensf/snd/hmoderato.ogg Първия линк който си дал звучи меко казано като тотално разстроен инструмент аз лично бих видял логика в минава на система с повече тонове, обаче ако резултата е положителен, нещо което не може да се каже за тва което чух - тва не е музика а безцелно дрънкане на разстроен инструмент какъв смисъл има в това да усложнавяш нещо с цел да го правиш по зле? никакъв още повече че "стандартната" музика си има достатъчно техники като бендове и тремоло за постигане на по-междинни тонове тотална тъпотия като цяло Цитирай
hand_of_doom Отговорено Февруари 8, 2009 Отговорено Февруари 8, 2009 Направих си труда да изчета цялата тема подробно и бих заявил, че напълно подкрепям мнението за неизчерпаемостта на музикалното богатство. Ето просто математическо доказателство: Ако имаме 2 ноти една след друга (напр. C и D), то различните начини да ги изсвирим са 2: C D или D C. Сега си представете, че нотите са 3 - вариантите станаха 6. ... А сега си представете една композиция от 10 000 ноти. Не ми се смята колко са разновидностите (10 000!, ако някой се интересува). Същото се отнася и за ритъма, и за акордите, и за скалите, и за каквото още се сетите. Оттук аз лично стигам до извода, че 12 полутона са напълно достатъчни Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.