synchu Отговорено Август 3, 2007 Share Отговорено Август 3, 2007 (Редактирано) "брайтнат" ? Ако е в смисъл на "има повече високи" или "пик във високите", то това по принцип не е характерно за лентовите микрофони. Иначе аз имам ShinyBox 23 (discontinued вече) и е микрофона за кинтите си е доста добър. Но пред които и да е други в този ценови клас (т.е. под ценовия клас на Ройер & АЕА) аз препоръчвам за китара CAD TRION 7000, по мое скромно мнение е доста добра покупка. CASCADE-a не звучи лошо никак даже Иначе от семплите (в мп3 формат доколкото може да се съди за детайлност), но Ройера го отвява, разбира се за 5-6 пъти повече кинти Това е въпрос на вкус разбира се, но звукът от Ройера ще седи значително по-добре в микс, според мен ( по-добра детайлност + не толкова изразения проксимити ефект, ушевадно по-добрия баланс на pattern-a) Редактирано Август 3, 2007 от synchu Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vhcs Отговорено Август 3, 2007 Автор Share Отговорено Август 3, 2007 аз препоръчвам за китара CAD TRION 7000, по мое скромно мнение е доста добра покупка. много са ми 300 евро ... ама наистина много ... става дума все пак за семипрофесионални (демо) записи по принцим мислех да е нещо около 100 евро с много мъка (клизма направо) до към 180 мога да стигна ако наистина ме изкефи (Fat Head II примерно страшно ме изкефи) еми не знам .. ще мисля и ще взема или Audio Technica Pro 63 или тоя Fat Head, или още един SM57 ... или ще им тегля една майна на китарите и да се оправят китаристите както намерят добре ... като драснем нещо ще метна да чуете и да кажете едно мнение Поздрави Алекс Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan_J Отговорено Август 3, 2007 Share Отговорено Август 3, 2007 Честно казано ... не мисля, че риббън микрофон ще ти свърши работа за това, което искаш ... Даже си мисля, че е лоша идя ... Щом самите производители на тези микове не пишат да се ползват за тежки китари, кик дръм и други такива апликации със силен източник на звук, значи са имали нещо предвид На теория характеристиките им може би покриват известна част от мечтата на китариста, но на практика ... най-много да го "продъниш" с някое мощно кубе или апаратура, или ако по-грешка го включиш в "фантом"-нат канал без това да е нужно ... Пък с тази "фигура-8" характеристика ... Не знам ... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
f1_sound Отговорено Август 3, 2007 Share Отговорено Август 3, 2007 Аз също мисля, че риббън няма да се впише в това което мислиш като концепция, Вземи още един 57 ца и експериментирай с положението Май някой беше дал такъв акъл ама това е и моето мнение Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
synchu Отговорено Август 3, 2007 Share Отговорено Август 3, 2007 Честно казано ... не мисля, че риббън микрофон ще ти свърши работа за това, което искаш ... Даже си мисля, че е лоша идя ...Щом самите производители на тези микове не пишат да се ползват за тежки китари, кик дръм и други такива апликации със силен източник на звук, значи са имали нещо предвид На теория характеристиките им може би покриват известна част от мечтата на китариста, но на практика ... най-много да го "продъниш" с някое мощно кубе или апаратура, или ако по-грешка го включиш в "фантом"-нат канал без това да е нужно ... Пък с тази "фигура-8" характеристика ... Не знам ... Няма такова нещо Това е било валидно преди доста време (с изключение на часта за фантомното, която е валидна и сега хехехехе ). Michael Wagener (един пример от многото!) записва изключително с Royer 121 и един куп друг народ - също!!! Звукът от лентовия микрофон е страхотен, стига да е подходящ микрофона/помещението/колоната/усилвателя и на първо място китариста и track mastera хехехе. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sw1tched Отговорено Август 3, 2007 Share Отговорено Август 3, 2007 http://www.royerlabs.com/session_photos/RH_devildriver.html За съжаление 421-цата всъщо е много скъпа, иначе е отлично допълнение към 57 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vhcs Отговорено Август 3, 2007 Автор Share Отговорено Август 3, 2007 За съжаление 421-цата всъщо е много скъпа, иначе е отлично допълнение към 57 сега погледнах -> 2ра ръка са към 140-160 евро, та значи и това е опция за мен Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sw1tched Отговорено Август 3, 2007 Share Отговорено Август 3, 2007 Мен лично доста ме кефят, високите им са някак по-приятни..малко им липсват среди, май, но с 57 са класическа двойка. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlueZone Отговорено Август 4, 2007 Share Отговорено Август 4, 2007 (Редактирано) Да разбирам, че под 421-ца се има предвид така популярния Зенхайзер? Ако е така - аз гласувам ЗА - той заедно с 442 са чудесно решения за множество цели Редактирано Август 4, 2007 от Chrysalid Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sw1tched Отговорено Август 4, 2007 Share Отговорено Август 4, 2007 Искаш да кажеш 441? В Sub-Zero като записвахме барабани такъв беше сложен на солото и през цялото време тръпнех да не го удари барабаниста ни ...бая пари е, определено. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlueZone Отговорено Август 5, 2007 Share Отговорено Август 5, 2007 Така де...441 имах предвид - MD 441-U... П.П. Пу...тая система 442...аман от чалга.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vhcs Отговорено Август 14, 2007 Автор Share Отговорено Август 14, 2007 (Редактирано) Здравейте, изчетох нета за тия рибон микрофони както и чух доста семпли. май верно един рибон микрофон към СМ57 ще е най-добре. След доста четене се спрях ей на тоя Китайски е, но качеството било добро и постояно според колеги от немски и английски форуми. Колегите пишат, че средите би линейни и нямало допълнителни украси от самия микрофон. Другото което разбрах за този микрофон е че е копие на Royer R-121 - рибон елементите са по форма и размер идентични както и начина на работа на електрониката, а точно това е най-важното за саунда. Предполагам че жълтурите са докарали сносно копие с добро качество щом на 3-4 места четох наистина добри неща за него ... та се чудя дали да не го взема да пробвам с него какво ме притеснява - тая 8ца, за концерти не става а и със записите не знам как ще се оправим; очавкам проблеми евентуално. - някой спомена нещо тука за фантомното захранване че горели микрофоните - еййй все ще се намери някой да го хакне в там където има пуснато захранване или да пусне захранването без да му мисли много. Това също ме притеснява - наистина ли е толкова критично? аааа и друго да питам - става ли и за запис на бас от басапаратура според вас или си трябва там Beta 52A, AKD D112 или нещо от тоя сорт. Гледам че до 165db го дават и теоритично би трянвало да става Я кажете и вие по едно мнение моля .... за което ще съм много мерси предварително поздрави и мерси отново за съветите алекс Редактирано Август 14, 2007 от vhcs Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vhcs Отговорено Август 14, 2007 Автор Share Отговорено Август 14, 2007 (Редактирано) - някой спомена нещо тука за фантомното захранване че горели микрофоните - еййй все ще се намери някой да го хакне в там където има пуснато захранване или да пусне захранването без да му мисли много. Това също ме притеснява - наистина ли е толкова критично? а може ли да се ползва с един кабел XLR към микрофона и китарен жак накрая .... и така да се избегне евентуални рискоре с фантомното. Имам Tascam FW-1804 обаче не знам дали като хакна микрофона в нормален вход а не микрофонен преам дали няма да се загуби част от качеството на звука Редактирано Август 14, 2007 от vhcs Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
musicman Отговорено Август 17, 2007 Share Отговорено Август 17, 2007 Между другото в новия брой на Sound On Sound (Август) има статия как се записват китари и там има аудиофайлове с тестове на микрофони, позициониране и т.н. Мисля, че ще е много полезна и точно по този въпрос Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vhcs Отговорено Август 24, 2007 Автор Share Отговорено Август 24, 2007 (Редактирано) Между другото в новия брой на Sound On Sound (Август) има статия как се записват китари и там има аудиофайлове с тестове на микрофони, позициониране и т.н. Мисля, че ще е много полезна и точно по този въпрос значи тръгнах да търся това списание и попаднахх на друго немски списание SOUND & RECORDING където четох за микрофони и саунда на китари, а от един друг форум съвсем случайно попаднах пък на автора на същата статия който ползва точно T.BONE RM700 (микрофона който мене ме интересува). Та той беше така добър и ми драсна едно мейлче и сподели, че микрофона наистина е доста добър и става отлично за китарни записи. .. тъй че аз се реших да го взема и да пробвам. Ако някой го интересува ще пиша едно ревю след време. Има доста як диапазон и затова ще го пробвам първо за запис на бас. Едно е ясно - ако от колоната фарчат лайна с повече микрофони ще се запишат само различни нюансите на посирането Поздрави и мерси на всички за помоща !!! Алекс Редактирано Август 24, 2007 от vhcs Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.