Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Публикувано

Купих втора ръка от вдовицата на починалият и съпруг китарист въпросните устройства - два приемника RX506 receiver и четри бр. TBP06 transmitter. Два от трансмитерите работят без проблем с всеки един от приемниците, а другите два не могат да се чифтосат с приемниците на нито един канал. Няма признаци да са развалени, защото индикират сигнал от китарата.

Вдовицата с нищо не може да ми помогне, защото не разбира от тази област и не може да попита дори духа на съпруга си.

Занесох ги в сервиза на Динаокорд и след като напразно чаках 3 седмици вест от тях отидох пак да проверя. Върнаха ми ги като казаха, че не знаят какво може да се направи. Е, та това не можаха ли да го разберат още първата седмица и ако не бях отишъл, колко ли още щях да чакам вест от тях? Може би до края на официалният срок - 30 дни? Сигурно въобще и не са си направили труд да се занимават с тях, защото като ги попитах дали са се консултирали директно със съпорта на LINE6 нещо се смутиха и ми смутолевиха аз да сторя това. Добре де, ще го сторя, ама ако ще се наложи да ровичкам вътре в устройствата с клещи и чук ли да ги поправя? И друг път ми се е случвало абсолютно същото с този сервиз, а и други са се оплаквали от подобни проблеми с него. Те са точни и бързи само за неща, купени от Динакорд и то все още в гаранция, защото малко преди това ми оправиха за три дена друго устройство, все още в гаранция. Е, като не им се занимава с извънгаранционно обслужване поне да не ни губят времето и предварително да отказват.

Тази тема стана 2 в 1. Два проблема, от които ми е по-важен техническия, но който иска да се изкаже и за втория.

Отговорено
3 hours ago, Лими said:

Два от трансмитерите работят без проблем с всеки един от приемниците, а другите два не могат да се чифтосат с приемниците на нито един канал. Няма признаци да са развалени, защото индикират сигнал от китарата.

Ако трябва да съм абсолютно откровен, проблемът ти не е технически, проблемът ти е логистичен. С какъв акъл ходиш да купуваш на "добра воля" неща втора ръка, без да имаш ясно изяснен сценарий в главата какво и как ще тестваш? Добре, ако цената е оправдана и идеята е "гушкаме всичко за ниски пари", ясно, разбирам ... но ако говорим за чисто техническа гледна точка, неслучайно фирми като Еконт имат опция "Преглед и тест" – в умерен времеви диапазон можеш да тестваш и да разбереш харесва ли ти или не ти харесва ... това е. Ако не си си спазарил тест с ясни крайни резултати ... никой тук не може да ти помогне. Приключвам с четенето на морал. :) 

Сега по техническия въпрос – най-вероятно устройствата са направени с някаква уникалност тип "приемник-предавател", защото ако беше иначе, ако ти и аз свирим в банда, и имаме идентични устройства каналите ни щяха да се бият, ако ти си бас пък аз китара и щяхме да ловим смущения ... сега, тук от определяне е и честотата, но съдейки по простата логика, че при двойка фабрични безжични микрофони няма биене най-вероятно са сдвоени на тип "приемник-предавател".

@yamaha Ти имаш ли някакви впечатления, бая неща си изписал от към микрофонна техника ... 

3 hours ago, Лими said:

Занесох ги в сервиза на Динаокорд и след като напразно чаках 3 седмици вест от тях отидох пак да проверя. Върнаха ми ги като казаха, че не знаят какво може да се направи. Е, та това не можаха ли да го разберат още първата седмица и ако не бях отишъл, колко ли още щях да чакам вест от тях? Може би до края на официалният срок - 30 дни? Сигурно въобще и не са си направили труд да се занимават с тях, защото като ги попитах дали са се консултирали директно със съпорта на LINE6 нещо се смутиха и ми смутолевиха аз да сторя това.

Отиди при частник, несвързан с музикален магазин, ако искаш качествено обслужване. Динакорд имат интерес да си ремонтират нещата, които предлагат в гаранционни срокове, няма как да очакваш от компания, която се занимава с продажба на музикална техника да има същата мотивация като сервиз на музикална техника ... едното е бизнес, другото е услуга ... ;) 

Отговорено (Редактирано)

Да, и по двата казуса очаквах такъв отговор, защото мислех да спестя подробности, ама уви.

Аз получих гоо-олям кашон с всякакви джаджи на безценица(манна небесна), събрани хаотично от чекмеджетата на починалият музикант, с предварителната уговорка да не се оплаквам от евентуални проблеми. Та, нито можех да правя преглед при куриера, нито се оплаквам от трансмитерите(те и без това са ми излишен бонус.

1.
Просто съм любопитен защо не работят, а се продават навсякъде отделно от приемника и би трябвало с прости действия за секунди да се сдвоят, с който и да е приемник от същият модел, макар и купен по-късно.

2. Сервиза на Динакорд. Понеже два пъти за последните 10 години съм си патил(и не само аз) от тях, нямах никакво намерение да им давам нещо за ремонт извън гаранция, а и вътрешен човек още преди години ме предупреди за тях. Както казах по-горе, аз им бях оставил дефектен уред в гаранция, който те оправиха за три дена. Та, когато обнадежден отидох да си го взема, реших да ги питам и за трансмитерите, като исках пред мен само да ги включат за малко и да решат дали ще ги вземат за ремонт( Динакорд са представители на LINE6). Щях да ги почакам дори един час. Но те съвсем уверено ги взеха и обещаха, че ще ми се обадят когато се изясни дали са безнадеждни или вече са поправени. Та, след като чаках три седмици отидох сам, а те дори не ги намериха веднага, което значи, че отдавна са ги прегледали, и са се отказали да действат (без да ми се обадят),  забравяйки ги някъде по равтовете .

Същото ми се случи два пъти пак с тях през последните десетина години. Упрека ми е - защо въобще приемат за ремонт неща, които явно не желаят да ремонтират. Ако ми бяха отказали веднага, нямаше да ми губят времето и надеждата.

Надявам се вече да съм по-ясен след тези подробни разяснения. Иначе не ми пука(освен техническо любопитство) за излишните трансмитери, особено ако ремонта им е скъп. Лично ще си питам съпорта на line 6.

P.S. Почти същият неприятен казус имах(все пак решен след 4 години)и с друг софийски музикален магазин, но засега толкова.

Редактирано от Лими
Отговорено
8 hours ago, Koobenot said:

@yamaha Ти имаш ли някакви впечатления, бая неща си изписал от към микрофонна техника ...

Поласкан съм, че питаш мен, при положение, че Динакорд даже не са му ги оправили. :P

Нямам опит с Line6, само знам, че са на 2.4Ghz и че могат да предават едновременно на всичките 6 канала, но при положение, че ресийвърите не намират сигнала на нито един от каналите от въпросните трансмитери, логиката ми е за някакъв проблем в тези трансмитери, а това, че показват сигнала от китарата не е гаранция, че нямат дефект някъде по веригата в предаването. Преди много години съм имал проблем с намирането при една двойка немски микрофони с 'майката' - единият работеше перфектно, вторият от време на време загубваше връзка, но това беше отдавна, честотата на която работеха беше мегахерцова и примерът не е релевантен с неговия случай.

Отговорено (Редактирано)

☝️👌👍Да, и аз си мислех, че може само предавателният им блок да не работи, та бившият собственик си е купил още един, след това и другият предавател от втората двойка му се е развалил и си е купил още един. Ето, така аз ставам собственик на две работещи двойки и два неработещи трансмитера, което както казах не ми е болка, а само техническо любопитство.

Друго техническо любопитство е, дали ако сега си купя трансмитер или приемник(нови, работещи) ще могат лесно да се свържат с моите работещи съответни единици? Според мен - да, защото иначе няма логика да се продават по отделно в много магазини из Европа.

Извод: Ще питам съпорта на line 6 за "мистериозния проблем" и ще докладвам тук. Ако пък някой има друга идея...🙏

Редактирано от Лими
Отговорено (Редактирано)
4 hours ago, Лими said:

Друго техническо любопитство е, дали ако сега си купя трансмитер или приемник(нови, работещи) ще могат лесно да се свържат с моите работещи съответни единици? Според мен - да, защото иначе няма логика да се продават по отделно в много магазини из Европа.

90+% да, даже практически е сигурно "да", но за всеки случай съм си оставил вратичка, ако купиш и пак не се намерят по закона на Мърфи. :D

Все пак фирмата е стабилна и е предвидила всичките тези отделни покупки на трансмитери и ресийвъри. Преди много години бях купил от китайците някакъв UHF единичен хедсет - предавателят за кръста + "диадемата", който даже можеше да мести честотите, след това купих отделно и приемника му, мислейки си, че все ще си намерят честотата, но уви - минах през всеки един мегахерц и килохерц без никакъв ефект, но тук говорим за китайска стока, която никога не е ясна каква ще излезе до момента, в която я получиш и започнеш да я пробваш, дори и да си я купил в комплект, така че примерът ми отново не е релевантен. ;) В интерес на истината и между китайците има изключения, най-вече при фирми, които държат на продукцията си, но извън Китай не са много известни. Koobenot знае, че напоследък понакупих малко евтини микрофони за разни детски концерти (да не ме е яд като счупят нещо) - с дръжки, хедсетове, че дори и двойка 'брошки'. Та между моделите имам 2 комплекта на G-MARK, която ме изненада приятно не само с добрия си звук, но и че честотата няма нужда да я местиш (макар, че може), а само насочваш микрофона или предавателя на хедсета към майката и по IR те си уеднаквяват честотите ако са различни.

Редактирано от yamaha
Отговорено (Редактирано)

Добро предположение - досега май не съм чувал някъде да правят връзка със записани импулси. :P

 

Всъщност нали и ти имаше двойка G-MARK - по-стар модел е и е VHF, но все пак няма ли я и при теб тая опция?

Редактирано от yamaha
Отговорено

Мога да напиша много за сервиза" Динакорд"!!!...преди12 години си купих KorgM1!.....имах проблем KorgM1 спря да свири,отидох в сервиза на "Динакорд"от там ми казаха следното..*цитирам дословно*този KorgM1 e много стар-то няма части кой знае какво се развалило,подари го на някой за части? и други глупости!!!.......в крайна сметка се намери човек🌟 който се справи с проблема!...имаше проблем с *ЧИП*който беше заменен ремонта ми струваше смешните 30лв!!!....Приятелски съвет сервиза на "Динакорд" -Не!Не!Не!...........

Отговорено

Сервиза на Динакорд е за стоки в гаранция.Ремонтите се извършват щото няма накъде.Следгаранционно е вече Услуга за която нямат договор с Вас и учтиво Ви пращат за нов продукт.Колкото до тия предаватели и приемници на line 6 не са някаква супер мега гига технология хвърляй смело и си купи нови от китайците не са кой знае какъв разход.Очевидно предишния собственик е пълнил в кашона всичко,което Не работи вместо да го изхвърли.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.