de4o Публикувано Март 11, 2007 Публикувано Март 11, 2007 това е плейбек на "Хубава си,моя горо" http://media.putfile.com/hubava-si-moja-goro върху него ще пиша китара.Дайте мнения и съвети за микса и за предстоящия мастеринг. Благодаря предварително! П.П. Може да си го свалите и да си импровизирате. Цитирай
Тони96 Отговорено Април 10, 2007 Отговорено Април 10, 2007 За съжаление, този линк се отваря, обече "Хубава си, моя горо" я няма никаква!!! Смисъл не се отваря!!! Цитирай
the_gorer Отговорено Април 10, 2007 Отговорено Април 10, 2007 ^ Трябва да изчакаш да се зареди. На мен миксът ми звучи доста синти - все едно всичко идва от клавир. Цитирай
antonium Отговорено Април 11, 2007 Отговорено Април 11, 2007 като мих е ок соло барабанчето на припева има много реверб според мен като звук не ми харесва инструментите звучат демоде все едно е няква естрада от златния орфей пробвай с други звуци особено при барабаните най-много си личи Цитирай
yamaha Отговорено Април 11, 2007 Отговорено Април 11, 2007 За мен по-големият проблем е замазването на хармониите....всичко така се омазва на моменти, че... Диференцирай ги малко една от друга, а не за се застъпват една-друга (пример: на думите "го-ро" от фа-ла-до към до-ми-ла в щрайха като ги застъпиш нали знаеш какво става с ми-то и фа-то). За свирене на място без много претенции, дори и в този вид става.....но на по-отговорно място....тц. Цитирай
adXok Отговорено Април 11, 2007 Отговорено Април 11, 2007 На мен ми и фа винаги са си ми звучали чудесно заедно, дори и да са от една "октава"! де4о, не се бой, добре се справяш (предполагам, че нямаш и половин година "стаж" в тия неща) малко като ресторантски синт-бек звучи, но с миди-то е нормално... то и аз съм така... така че продължавай все напред и нагоре. ГОРЪРЕ, имай милост приятелю, щото без дъх останах от смях !!! Цитирай
Steppenwolf Отговорено Април 11, 2007 Отговорено Април 11, 2007 adXok, дори в джаз хармонията има "правило" за възможните разширения - да са на голяма нона над акордов тон, полутоновият интервал е неблагозвучен и е хаморнически слаб (освен ако не говорим за специални ефекти в композицията, фонова музика/саундтрак и т.н.). Само в доминантовите септакорди се прави изключение заради маскирането от страна на тритонуса, а и функцията им. Класически направо горят на кладата за подобни злокобни комбинации. Така че мисля, че е добре да се отбелязват подобни точки, за да станат навик още в началото и да се имат предвид. Цитирай
steeltanto Отговорено Април 12, 2007 Отговорено Април 12, 2007 (Редактирано) Свежо звучи като идея,макар че според мен ефектът е прекален и на различни нива за отделните тракове. То това лесно се оправя,ама що няма никакъв бас? Ако ти си го правил - поздравления за опита! Но ако е готово аудио и ще му слагаш китари,по-добре прати мидито,че да му сложим реални звуци и тогава го смесвай. Успех! Едит - Всъщност има ли миди този аранжимент? Редактирано Април 12, 2007 от steeltanto Цитирай
stratocaster Отговорено Април 12, 2007 Отговорено Април 12, 2007 според мен трябва да сложиш семпли на реални барабани. така наистина звучи като правено на синт и после записано на компютъра ако оправиш барабаните и вдигнеш съвсем малко баса ще стане муцка всичко ще си проличи в момента, когато запишеш китарата отгоре - или ще се върже или не Цитирай
BlueZone Отговорено Април 12, 2007 Отговорено Април 12, 2007 +1 за смяна на блендите, щото така верно е малко естрадно и особено онази групичка от 3-те 16-тини на райда - класика...за златен орфей. Наистина баса никакъв го няма, тъй че няма да е лошо да го вдигнеш малко. Craig обясни чудесно нещата по отношение на аранжимента, затова няма да преповтарям, ами просто ще кажа, че съм съгласен с това мнение. Ако ти си правил аранжимента - бравос Юзфул тип: поиграй си още с хармонията - тази композиция дава доста възможности за функционални замени и рехармонизация. Като цяло гледай да изчистваш конфликтите в ниските честоти - ако там всичко е ок, нещата ще звучат добре. Също така избягвай да слагаш много реверберации на барабаните или ако слагаш - направи ги да са над 500 Hz и намали микса на самия ривърб дотолкова, че да не се изгуби в парчето. Aко баса ти свири много ниско (под ми), по-добре използвай малко по-висока каса, за да имаш добра съвместимост между двете неща като честоти - това ще доведе до много по-добра динамика на парчето. За барабаните внимавай с панорамите, за да не зазвучат като некомплект, демек разхвърляни из пространството. Помисли за партиите на синтезаторите - желателно е да ги направиш в такива октави, че да ти остане честотно пространство за китарата, щото в противен случай колкото и да я усилваш, винаги ще се губи. И накрая ще спомена едно мое заключение (със сигурност все някой го е казал преди мен): "Добрия микс започва от аранжимента" Цитирай
synchu Отговорено Април 13, 2007 Отговорено Април 13, 2007 И накрая ще спомена едно мое заключение (със сигурност все някой го е казал преди мен): "Добрия микс започва от аранжимента" Но никой толкова кратко и ясно :singer: Предлагам всички, които започват да се занимават с това (защото всички все някога сме започвали да се занимаваме с нещо) да си го напишат с големи видни букви и да си го лепнат на видно място като правило 2. Правило 1 е че няма правила Останалите правила могат да са пълни с ценни мисли и в края си да реферират към правило 1 и 2 Цитирай
antonium Отговорено Април 13, 2007 Отговорено Април 13, 2007 И накрая ще спомена едно мое заключение (със сигурност все някой го е казал преди мен): "Добрия микс започва от аранжимента" Но никой толкова кратко и ясно :singer: Предлагам всички, които започват да се занимават с това (защото всички все някога сме започвали да се занимаваме с нещо) да си го напишат с големи видни букви и да си го лепнат на видно място като правило 2. Правило 1 е че няма правила Останалите правила могат да са пълни с ценни мисли и в края си да реферират към правило 1 и 2 според мен, при да го наречем, компютърното музициране аранжимента върви успоредно с микса, а не преди него Еб* ли го? Цитирай
steeltanto Отговорено Април 13, 2007 Отговорено Април 13, 2007 компютърното музициране аранжимента върви успоредно с микса - не е така,това са съвсем отделни етапи,макар и взаимно свързани при реализацията на един проект. Цитирай
docc Отговорено Април 13, 2007 Отговорено Април 13, 2007 Аранжиментът е музикално-продукционна рамка на музикалната идея и е творческа работа.Микса е само част/момент от последваща(и то - евентуална) техническа реализация и макар,че предоставя възможности за вариации в/у идеята,си е технически процес,и задачата му е само,да "обслужи" творбата.Други разбирания и "търсения" са обикновено показател,за наличие на... ...много свободно време! Цитирай
antonium Отговорено Април 13, 2007 Отговорено Април 13, 2007 тва с многото свободно време ми хареса при някои парчета, когато нямам цялостна идея още започвам да работя по звук, микс и после доразвивам идеята си, после пак звук, микс...става въпрос за ел.музика за групарство е очевидно, че първо е аранжимента и после микса нема как да е наобратно Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.