Jordan_J Отговорено Март 16, 2005 Share Отговорено Март 16, 2005 Тези VST Drum Sessions - HEAVY ROCK лупове, дето ги препоръча visiondann изглеждат много обещаващо - различните дръмове се едитват поотделно. Демек, касите на една страна, фусовете на друга, солото и томовете на трета. Некъф спешъл формат била цялата работа.В момента смъквам някаква пиратия, скоро ще дам отзиви. AKAI формата е специален дисков формат който се чете от хардуерни самплери. Но това не е проблем - ако ви попадне АКАЙ диск който искате да ползвате - използвайте програмата CDXtract - с нея можете да конвертирате АКАЙ самплите към какъвто искате друг формат от популярните - WAV, GIG и всичко останало и после да ги ползвате със софтуерни самплери. Вече поръчах ЦД то на BETA MONKEY ala...balala дръмс. ЛЕГАЛНО Скоро трябва да го получа сигурно. Ще видим дали е гот или не. А VST drum sessions са наистина специален формат. Всеки инструмент има по 8-16 нива на динамика и с техните специални МИДИ тракове звучат истински и можете да варирате с темпото +/- 20 бийта, което е нещо като GROOVE CONTROLA самплите на spectrasonics. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Март 16, 2005 Share Отговорено Март 16, 2005 И аз точа Хеви Рок-а. Инак отдавна се точа на Груув Агента, ама все не мога да събера пари :green: :green: :green: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan_J Отговорено Март 17, 2005 Share Отговорено Март 17, 2005 И аз точа Хеви Рок-а. Инак отдавна се точа на Груув Агента, ама все не мога да събера пари :green: :green: :green: ъде намери хеви рока за точене? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the_gorer Отговорено Март 17, 2005 Автор Share Отговорено Март 17, 2005 (Редактирано) ъде намери хеви рока за точене? visiondann, виждам, че обичаш да си купуваш софтуер, но колкото и грубо да звучи, аз те съветвам да си инвестираш парите в бира (примерно) Абсолютно всякакъв (е, почти) музикален софтуер се намира за свободен даунлоуд в eMule. Досега в тази децентрализирана мрежа за обмен на файлове, единствено не успях да намеря Beta Monkey Double Bass Mania, но ти него си го купил, така че можеш после да го споделиш в мулето ЕДИТ: Почти съм смъкнал хеви рока на Стайнберг. Сърбят ме ръцете да видим дали става за дет и грайнд. Редактирано Март 17, 2005 от the_gorer Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Март 17, 2005 Share Отговорено Март 17, 2005 Да, в нета има почти всичко. Най-вече из Р-то-Р мрежите. Все пак аз не мога да дам 500$, само за да видя дали ще ми хареса. Още повече аз повече ги събирам и тествам, отколкото да ползвам... П.П. visiondann, имаш РМ :green: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
synchu Отговорено Март 17, 2005 Share Отговорено Март 17, 2005 ъде намери хеви рока за точене? visiondann, виждам, че обичаш да си купуваш софтуер, но колкото и грубо да звучи, аз те съветвам да си инвестираш парите в бира (примерно) Прав си - звучи грубо и е глупост освен това. Който може да си го позволи трябва да си купува софтуер, още повече при положение, ако работи и изкарва пари с него, както е положението при visiondann, ако не се лъжа. Под "позволи" разбирам - както събираш пари за китара/усилвател/ефекти така и за софтуер. По темата е изписано толкова много, че не смятам да се впускам нито в подробности, нито в убеждения. Да дръпнеш, да пробваш пълнофункционално копие- да - ок! Да си колекционираш софтуер, за да пробваш кво те кефи - няма проблем! Да си решил, че даден софтуер/семпъл лайбрари ти върши работа, използваш ги, с тва работиш и изкарваш китни и т.н. и да не си го купиш - тва е кражба, няма междинни определения, няма полубременна жена. Може да събираш кинти и да си го вземеш така както си купуваш китара. Ако не можеш да си позволиш последна версия има намаление за по-старите. Аре и успех Не се сърди, нито се обиждай, просто т'ва е личното ми мнение насочено към изявлението :) Ю дженерали роцк !!! п.с. А на visiondann, евала, пич - пич си ! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the_gorer Отговорено Март 17, 2005 Автор Share Отговорено Март 17, 2005 Ами, бай Сънчо, да приемем, че аз го съветвам да си дърпа кракнати версии за "тестване" преди да си купи продукта. Ако човекът не е гологъз като мен и може да си позволи да даде некой друг гущер за софтуер, разбира се, че лошо няма. И все пак бирата е по-добра инвестиция. Айде, че взех да плагиатствам от Галилей Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joys Отговорено Март 18, 2005 Share Отговорено Март 18, 2005 Писането на МИДИ барабани е задънена улица и губене на време в крайна сметка. Вече експериментирам и програмирам МИДИ около 9-10 години и никога няма да постигнете истински ПРО дръм трак.За демо или репетиции - Да, но иначе забрави - дори и да ползвате истински сампли - не може да се докара динамиката и груува по НИКАКЪВ НАЧИН. И през АДА да минете - все нещо ще куца. Всяко тренирано ухо ще го забележи веднага. Здрасти Може да се докара какъвто звук искаш. Определено има разлика между това барабанист или китарист програмират барабани. Когато се програмират на MIDI ако не си представяш как ще го изсвириш ако си зад истински барабани е няма груув. А ако със готови семпли ще докараш ли звука възможно най близо до реалния звук. Искрено се съмнявам. Тук определено не е място да се мерят разни способности и други части на тялото, но правят се нещата и без да се минава през ада. Усърдие се иска. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan_J Отговорено Март 18, 2005 Share Отговорено Март 18, 2005 Писането на МИДИ барабани е задънена улица и губене на време в крайна сметка. Вече експериментирам и програмирам МИДИ около 9-10 години и никога няма да постигнете истински ПРО дръм трак. За демо или репетиции - Да, но иначе забрави - дори и да ползвате истински сампли - не може да се докара динамиката и груува по НИКАКЪВ НАЧИН. И през АДА да минете - все нещо ще куца. Всяко тренирано ухо ще го забележи веднага. Здрасти Може да се докара какъвто звук искаш. Определено има разлика между това барабанист или китарист програмират барабани. Когато се програмират на MIDI ако не си представяш как ще го изсвириш ако си зад истински барабани е няма груув. А ако със готови семпли ще докараш ли звука възможно най близо до реалния звук. Искрено се съмнявам. Тук определено не е място да се мерят разни способности и други части на тялото, но правят се нещата и без да се минава през ада. Усърдие се иска. Според мен въпроса не е само в правилното подреждане на нотите в дръм МИДИ трака. В крайния резултат е от значение звученето и груува, както споменах. А това изобщо не е лесна работа. Все пак, ако се чувстваш комфортно редейки такива тракове и от начина по който те звучат накрая - нямам нищо против - въпрос на вкус. Дори и да се постигне някакъв положителен резултат - той ще е половинчат според мен, и вече ще е отнел маса време и нерви, което аз например нямам и не мога да отделя за подобна задача, като знам че накрая пак няма да звучи така както искам. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the_gorer Отговорено Март 20, 2005 Автор Share Отговорено Март 20, 2005 visiondann, искам да те попитам за Steinberg Heavy Rock. Смъкнах първия диск и там имаше няколко директории с различни лупове в *.rex формат и други в *.ovw (това май го отваря Cool Edit Pro) Импортнах тези, дето са в rex в CubaseSX-2 и установих, че нещо не мога да схвана идеята (дотук нищо ново ) Касите и другите инструменти са на отделни тракове, което е супер, но отделните лупове не си пасват по никакъв начин - примерно има лупове на каси, които почват с два удара после следва тридесетсекундна пауза и накрая един удар за финал. Е това просто не ми иде на акъла как и къде да го използвам. Проблемът е, че 99% от луповете са такива - просто безсмислено разхвърляни единични удари, с големи паузи между тях, от които с мъка може да се сглоби нещо смислено. Ако искам да сглобя нещо конкретно за песен, едва ли ще мога да напасна дори един груув към китарите. Просто тези лупове са тотално разхвърляни. Освен това самите семпли нямат "ембиънс" и примерно соло барабаните (междудругото в диска почти няма лупове съдържащи соло барабан), та малкото соло барабани имам чувството, че са прекарани през зверски нойз гейт - просто хитовете свършват като отрязани. Ни помен няма от натуралната реверберация, която всеки нормален барабан притежава. В рецензията за този пакет се казва, че луповете могат да се редактират подобно на MIDI файловете. Тук също не мога да схвана как точно да го направя това. Възможно е дискът, който смъкнах да е менте, но е малко вероятно. Тук поствам имената папките, които се съдържат на диска и част от съдържанието на папката Doomsday: ...... ............. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the_gorer Отговорено Март 20, 2005 Автор Share Отговорено Март 20, 2005 (Редактирано) Сега вече загрях - това са барабаните на разни песни и музикални произведения. Като преслушвах луповете на Болерото всичко ми стана ясно. Дискът е менте. Ще търся истинския Heavy Rock. ЕДИТ: Междудругото, истинският Heavy Rock пак ли е с лупове на няколко популярни метъл песни или си е за общо ползване? Логиката подсказва да е второто, но все пак да попитам. Редактирано Март 20, 2005 от the_gorer Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the_gorer Отговорено Март 21, 2005 Автор Share Отговорено Март 21, 2005 Мъкааааа! Голяма мъка се оказаха тези Heavy Rock лупове на Стайнберг. В крайна сметка се оказа, че дискът НЕ Е менте, а просто е трябвало да се използва CubaseVST, а не Cubase SX. Искам да попитам някои от хората, които ползват Heavy Rock пакета и в частност visiondann дали има някакъв начин тези лупове и семпли да се атачнат към готов MIDI файл с барабани. Искам онзи MIDI файл, с барабаните на Рънинг, да го направя с тези лупове и семпли. Има ли някакъв начин, ползвайки Cubase VST, да ги подредя така, че да отговарят точно на барабаните от MIDI-то? Мерси предварително. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan_J Отговорено Март 22, 2005 Share Отговорено Март 22, 2005 Мъкааааа!Голяма мъка се оказаха тези Heavy Rock лупове на Стайнберг. В крайна сметка се оказа, че дискът НЕ Е менте, а просто е трябвало да се използва CubaseVST, а не Cubase SX. Искам да попитам някои от хората, които ползват Heavy Rock пакета и в частност visiondann дали има някакъв начин тези лупове и семпли да се атачнат към готов MIDI файл с барабани. Искам онзи MIDI файл, с барабаните на Рънинг, да го направя с тези лупове и семпли. Има ли някакъв начин, ползвайки Cubase VST, да ги подредя така, че да отговарят точно на барабаните от MIDI-то? Мерси предварително. Мисля че това не е възможно директно. Но трябва да разгледам пак когато имам време. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan_J Отговорено Март 22, 2005 Share Отговорено Март 22, 2005 Мъкааааа!Голяма мъка се оказаха тези Heavy Rock лупове на Стайнберг. В крайна сметка се оказа, че дискът НЕ Е менте, а просто е трябвало да се използва CubaseVST, а не Cubase SX. Искам да попитам някои от хората, които ползват Heavy Rock пакета и в частност visiondann дали има някакъв начин тези лупове и семпли да се атачнат към готов MIDI файл с барабани. Искам онзи MIDI файл, с барабаните на Рънинг, да го направя с тези лупове и семпли. Има ли някакъв начин, ползвайки Cubase VST, да ги подредя така, че да отговарят точно на барабаните от MIDI-то? Мерси предварително. .REX файловете вървят и под Cubase SX. Не зная защо не си могъл да ги подкараш. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the_gorer Отговорено Март 22, 2005 Автор Share Отговорено Март 22, 2005 .REX файловете вървят и под Cubase SX. Не зная защо не си могъл да ги подкараш. Да, REX файловете се импортват и работят в Cubase SX, но там (поне за мен) те са леко неизползваеми, защото са единични файлове с удари на само един барабан на тях (да речем каса) Разбрах, че *.rex файловете могат да се редактират и от тях да се режат единични хитове и да се разместват, но определено нямам за цел да се занимавам с всички тези манипулации. Ако исках да си играя на редактиране, щях да се мъча по-скоро да редактирам хюманизацията на MIDI-то, защото то вече е подредено и няма нужда от никакви ритмови корекции, напасвания и прочее. Оказа се, че по-интересни са файловете в *.ovw формат. Те съдържат информация за това как да бъдат подредени *.rex-овете в gorooves и не се четат от Cubase SX. Обединява ги и ги отваря файл, с разширение .all, който е се стартира само в Cubase VST. Четох няколко рецензии за този пакет и всички казват, че макар и целта му да е била бързо и лесно построяване на ритми (както е с всички лупове), в карайна сметка се е получило нещо, което изисква часове досадна работа и напасване, а освен това доста от преходите от един груув не можели да паснат към ритмите на друг и трябвало на ръка да се режат части от *.rex файловете за да се получи някакъв синхрон. Освен това предоставените в пакета 20 шаблона на структури на стандартни метъл песни били твърде малко и в много случаи било невъзможно да се намери точния груув за композираната песен, ето защо всичко се движело в рамките на "горе-долу" и "относително". Не знам дали това е вярно, защото така или иначе нищо не разбирам. Ето една рецензия, която би трябвало да прави лека реклама на продукта, но всъщност ме отказа да се мъча да го ползвам: http://www.soundonsound.com/sos/jan01/arti...teinbergvst.htm ............... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.