a_panov Публикувано Март 9, 2014 Публикувано Март 9, 2014 Благодарение но Тимо - как новите технологии влияят на свиренето на китара Цитирай
ZLE Отговорено Март 9, 2014 Отговорено Март 9, 2014 (Редактирано) Историята със Запа беше смешна.Столът е як. ОК,значи въпросния лютиер-инженер-гений Паркър е изработил хедстока по точно този начина за по-добър резонанс... След това човека изсвирва нота и виждаме,че състейна е смешен,после пуска вградения състейнер и резултата е 1000 пъти по-забележим.... Китарата нямала нужда от интониране,няма браждене,май няма и тръс род(за това не съм много сигурен),не се разстройвала никога. Ай сиктир бе,драги зрители!!! Редактирано Март 9, 2014 от ZLE Цитирай
Krasen Отговорено Март 10, 2014 Отговорено Март 10, 2014 Е да де но другите неща бяха интерсни. Проблема е че този пич не съм го чувал до сега, но като гледам с каква техника разполага (имам предвид повечето къстъм неща правени за него), за нас остава да си свирим на фендъра и на гибсъна и да си седим при олд скул-а Цитирай
Лими Отговорено Март 11, 2014 Отговорено Март 11, 2014 (Редактирано) Не сте го чували, защото човека(Adrian Belew) е скромен и не се натрапва в "светлината на прожекторите". Но той е един от най-влиятелните новатори музиканти(китарист и композитор) на планетата. Свирил е с такива светила като David Bowie, FRANK ZAPPA, Talking Heads, Tony Levin, Laurie Anderson, и великите King Crimson(1982), King Crimson(2003) Редактирано Март 11, 2014 от Лими 2 Цитирай
Лими Отговорено Март 11, 2014 Отговорено Март 11, 2014 (Редактирано) Китарата нямала нужда от интониране,няма браждене,май няма и тръс род(за това не съм много сигурен),не се разстройвала никога. Ай сиктир бе,драги зрители!!! Драги зрители ето още интересни подробности за Parker Adrian Belew Signature DF842 - Belew Berry, http://www.sweetwater.com/store/detail/FlyABBB/ Редактирано Март 11, 2014 от Лими Цитирай
a_panov Отговорено Март 11, 2014 Автор Отговорено Март 11, 2014 (Редактирано) Всяка китара се интонира и настройва, просто на тази грифа и е "пластмасов" (Carbon/Glass fiber fretboard with 24 stainless steel frets) и не се влияе от влажността. Ключовете са "Sperzel Trim-Lok Tuners". При качествен хардуер, няма какво повече да се иска. Интонация винаги се прави спрямо дебелината на струните и от там нататък е свирене. Той го каза в смисъл че не трябва постоянно да се настройва, настроена може да си стои така дълго време. Обясни как комутира различните ефекти с миди. Показа първа китара как свири риф а втората с една нота по-малко и за 6 такта пак се изравниха. Показа как той прави флажолети. Обясни че за концерти тази китара го задоволява защото дефиницията на звука при концертите не е толкова подчертана и уловима от слушателя, но ако ще записва, записва с Фендър, с Гипсън защото тогава може да се улови и най-малката разлика. Каза че няма нищо страшно да ползваме най-новите играчки, стига да ни задоволяват спрямо нашето мислене сега. Каза че има велики музиканти които цял живот свирят с един Фендър и един лампув усилвател. НО той е експериментатор и затова търси. Каза като новобранец как дърто куче медалист го е учил на тънкости и от музиката и от живеенето като музикант на концерти. Защо я пуснах темата. Тимо ми го препоръча Аdrian Belew, и аз гледам някакъв клип... обаче отстрани в препоръчани от youtube клипове стои този, пак на същия човек ама с думичката NOISE. И си викам дай да видя какво ще каже за нойза, и гледам аз, гледам аз, гледам и така 1 час! Редактирано Март 11, 2014 от a_panov 1 Цитирай
ZLE Отговорено Март 11, 2014 Отговорено Март 11, 2014 За човека не споря,сигурно е голям.Не съм запознат с творчеството му,просто защото слушам съсем друга музика.Понякога слушам Talking Heads(телефона ми звъни с "Once in a Lifetime" ).Изгледах цялото клипче,както казах имаше интересни моменти.Човека определено е маниак на тема високотехнологичен гиър,като определено се постара да си предложи всичката стока.Китарата му има повече електроника от совалка,за Европа ще излезе към 12000 лв.,жив и здрав.Сигурен съм,че има достатъчно достойнства и не е нужно да обяснява,че няма нужда от интонация и е единствената китара,която не се разстройва. Цитирай
TONY Отговорено Март 11, 2014 Отговорено Март 11, 2014 Лими добре каза за по-младите, които още не са открили или тепърва ще го откриват. Не спомена само, че някак Adrian Belew върви с другият иноватор и експериментатор от Кинг Кримсън - Robert Fripp. За мен са свързани, т.е. винаги мисля за двамата заедно. Китарите Паркър - отново се появяват и при друг китарист експериментатор на Дейвид Бауи - Reeves Gabrels. Китарист един път! Изобщо всички китаристи, с които Дейвид е свирил са страхотни. Може да се спори кой певец е свирил с повече интересни китарист - Ози Озбърн или Дейвид Бауи. Като не непремено, Ози ( който предполагам е по симпатичен на по-голямата част от форума) ще спечели. Това го казвам ей така , заради интересният паралел, не заради спора. Безспорно и двамата са имали възможост да работят с страхотни и доста на брой китаристи. Друго което ме кефи у Бауи - китариста от последният му албум, бе казал - Дейвид е единственият певец , с който съм работил, който ми каза - УСИЛИ ТОЗИ УСИЛВАТЕЛ! - всички останали, само ми казват да се намалявам И незабравимият Пеци Гюзелев, освен Фендер и Гибсън, имаше и свиреше с Паркър. Изобщо Паркър са интересни, защото въведоха Пиезото в електрическите китари, например доста преди Мюзикмен да направи Петручи модела с пиезо. Затова са доста често срещани в арсенала на експериментиращите китаристи. Да и евтините модели от Корея, дето се срещат по нашите магазини, не са точно представителната им извадка. 2 Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Март 11, 2014 Отговорено Март 11, 2014 (Редактирано) Китарата нямала нужда от интониране,няма браждене,май няма и тръс род(за това не съм много сигурен),не се разстройвала никога. Ай сиктир бе,драги зрители!!! Всъщност, преди около две години имах възможност да се докопам до Parker Fly на един мой приятел и си играх с него доста часове. До колкото помня, беше Sitka Spruce - смърчовия вариант. Какво да кажа - китарата не може да извади тона на популярните Фендер/Гибсън инструменти, с които сме свикнали, но е забележителен инструмент. Има доста равномерен и как да кажа, предвидим и приятен, умерен тон навсякъде по грифа. Това, съчетано с много равния гриф с прагчета от много слабо износваща се неръждавейка, цялата си електроника и бих казал, доста качествения хардуер, прави инструмента наистина добър. Естествения състейн не е на нивото на (хубавите дълги тонове) на добро LP, но бих казал, че е по-дълъг от повечето страт/суперстрат китари. Изобщо, китарата звучи много музикално. По мое субективно мнение, най-хубавата й страна е красивият, равномерен и предвидим начин, по който тя звучи, когато на нея се свири чисто. Може би не е най-добрият избор( не само заради цената ) за любителят на класическите рок и метъл саундове, но е бих казал, идеален инструмент, за музикантът-експериментатор или работещият музикант, който свири много неща, включително популярна музика. Инструментите на Parker имат бих казал, доста монолитна идеология при създаването си - точно както навремето са се създавали гибсън/фендер, по-късните суперстратове на Ibanez и другите емблематични китари. Мисля, че това ги прави по свой начин уникални, което не бива да се подценява. Наред с LP, SG, Strat, Tele, Ibanez, PRS, любителят-колекционер, със сигурност вече иска да има и един Parker в колекцията си. Редактирано Март 11, 2014 от Evtim Djerekarov 1 Цитирай
Jordan_J Отговорено Март 11, 2014 Отговорено Март 11, 2014 Паркър бяха (ако не се лъжа) едни от първите, които сложиха пиезо-бридж на ел. китара. Тогава бяха невероятен хит и цената им беше безобразно висока - $4k и нагоре. Имал съм два модела на Паркър - Fly Classic и NiteFLy. Инструмент, направен от супер-качествени компоненти. Изключително грозна на вид китара (по моите разбирания), не че няма своето очарование, но все пак си е грозно патенцце Иначе - много лека и удобна. Това, което ме втрещи беше, че този инструмент има много повече бас, отколкото би се очаквало от подобно тяло и конструкция. Чак да не повярва човек ... Към този момент не бих си дал парите за такава китара, нито бих се появил на сцена с нея (по естетически причини). Иначе е достатъчно професионален инструмент за всичко друго Моделът, за който става дума в тази тема е нат'варен със всички възможно екстри и е ултра скъп. Определено не съм фен на подобни супер-модерни инструменти, но на някой може пък и да му допада Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.