emosms Отговорено Февруари 3, 2014 Автор Отговорено Февруари 3, 2014 (Редактирано) Тук има мн.малко мнения, по съществото на решенията които ми идват на ум за конкретната работа. Абсолютно 100% любителска, аматьорска, каквото щете работа, от човек който никога не е учил електроника и знае съвсем малко неща от обща култура. Така че, нека хората от които "има" какво да се учи (дефакто, като нетен ефект се доказва, че няма НИЩО какво да се учи от тях), да си спестяват всякакви постове тук, за да не се разводнява. На кого какво искаш да кажеш/докажеш Никони, като не изказал мнение и за пет пари по същество? Нищо като критика за режими на лампи, за захранване, за локална обратна връзка, за каквото и да било - въобще едно голямо нищо --- Това ми изглежда добре - http://www.thomann.de/gb/tc_electronic_desktop_konnekt_6.htmПлюс, че с DAW software + ефекти + VST машинката ми започва да пропуква, а въпросния аудио интерфейс има вграден ревърб, външно захранване и е на мн. приятна фирма . Има уж инструментални входове, firewire e... Редактирано Февруари 3, 2014 от emosms Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Февруари 4, 2014 Отговорено Февруари 4, 2014 Изглежда добре.. обещават уж и много ниско-латентно АСИО, но трябва да се пробва. Цитирай
synchu Отговорено Февруари 4, 2014 Отговорено Февруари 4, 2014 Този интерфейс е в производство и предлагане от доста отдавна и като цяло ползвателите му са доволни. Можеш да потърсиш и тук във форума в секцията Хардуер, ако се не лъжа беше споменаван неколкократно. Иначе и аз честно казано не виждам много смисъл от лампов предусилвател към цифров интерфейс, който ще е от не много висок клас да го кажем дипломатично (т.е. няма да е мин. RME да не кажа, че и за тях него намирам за твърде смислено ). Но в опровержение на току що написаното от мен - използването на лампови предусилватели в звукозаписа е, според моето скромно мнение, инструмент - и трябва да се третира като такъв. Имат си специфично звучене, което не е задължително да се вписва в повечето казионни употреби. От трета страна, винаги може да се преправи устройството (то и в момента не може да се каже, че си е чист модел инструментален предусилвател). Цитирай
emosms Отговорено Февруари 4, 2014 Автор Отговорено Февруари 4, 2014 (Редактирано) Като го взема евентуално, разбира се че ще се пробва без нищо. Интересно ми е дали примерно twang reverb амп симулатора на guitar rig ще изкара нещо прилично при low gain settings. --- Въобще, заради стиловото ориентиране на масата потребители, или може би заради техническа невъзможност, досега не съм чул амп симулация, която да доближава това - овърдрайв постигнат чрез буустер в истински амп . Като тон, реакция на преампо спрямо динамиката на свирене. ---Шума и качеството на AD конверсия на некласен интерфейс би развалил записа, но това как преампа реагира на инструмента, тона, честотната характеристика на сигнала, оцветяването от лампата, какво общо има?Като входен импеданс и честотна лента и най-смотания интерфейс тр. да покрива минимални параметри и пак да се усети за какво става въпрос като тон.Поне засега чувам разлика с кофти интерфейс, с по-добър ще изчезне ли тази разлика? ---Демо на десктоп конект 6 с бас. С ел. китара и тип саунд който споменах, не откривам засега. Редактирано Февруари 4, 2014 от emosms Цитирай
synchu Отговорено Февруари 4, 2014 Отговорено Февруари 4, 2014 Е въпросът не е да се усеща за какво иде реч, а направо да иде реч Аз за мен си не съм открил симулация, с която да ми е приятно да свиря и да категоричен съм че продукт със софтуерни симулатори можеш да изкараш добър. В случая въпросът е че на мен не ми е приятно и усилвателя по друг начин реагира и има друг звук. Този вариант например е добра примерна цел Както и относително по-достъпния клон Но да не се отклоняваме. Като завършиш нещата и с интерфейс ще разкажеш. 2 Цитирай
emosms Отговорено Февруари 4, 2014 Автор Отговорено Февруари 4, 2014 (Редактирано) . Sunchy,на примера от видео1 се чува точно това леко мръснишко клипване във високите струни, за което говорих, и заради което пробвам локалната обратна връзка. Нищо не пречи обратната връзка да се включва и изключва.Затова си сложил и ти ключ clean/mean предполагам. --- Иначе, с топология от два последователни триода (не триод + катоден повторител), поне при сегашния режим на лампата (кутишката с един двоен триод), клийн саунд е невъзможен. Интерфейса да си купиш лесна работа, но работата по електронната схема с лампите... Ще стане някой ден. Редактирано Февруари 4, 2014 от emosms Цитирай
synchu Отговорено Февруари 4, 2014 Отговорено Февруари 4, 2014 Toва леко мръснишко клипване във високите е резултат от комбинацията китара с P90 (Don Grosch), TubeScreamer и един от най-редките усилватели (последният се продаде втора ръка за около 140'000$). Основното разбира се е усилвателя, който е с интересна схематика (или поне това което е известно от нея). Това е без значение. Локалната обратна връзка, ако е отрицателна такава, намалява гейна, следователно изкривяването, следователно клипването. Чист режим разбира се е възможен (разбира се в характеристиките на самата лампа), затова има криви и сметки. Обърни отново внимание на тази част, както и в книгата на Мерлин, така и Radiotron Designer's Handbook. Аз съм я чел глава първа на Мерлин и аз съм забравил колкото стотин пъти вече и пак попреглеждам често често и преоткривам нещо Това тук е доста полезно нещо също - http://www.ampbooks.com/home/amplifier-calculators/12AX7/ . А освен 12АХ7 има и лампи с по-малко усилване. Тогава стойностите на анодни/катодни резистори и т.н. следва да са различни, като такива са посочени в книгата на RCA, която май също бях постнал някъде по-напред. Еми ще стане лека полека разбира се, гледам си се захванал да четеш, ама понеже си нетърпелив, което не е ненормално, хора разни и затова част от съфорумниците реагират по-остро. 3 Цитирай
jabs Отговорено Февруари 4, 2014 Отговорено Февруари 4, 2014 (Редактирано) Аз си поддържам мнението че като се изпусне парата, има какво да се научи и от тази тема. Горните няколко поста го потвърждават.... +1 P.S. @Synchu, това ли е ОНЗИ Дъмбъл? Редактирано Февруари 4, 2014 от jabs 2 Цитирай
synchu Отговорено Февруари 4, 2014 Отговорено Февруари 4, 2014 Кой ОНЗИ? Това е този Не де, този който аз съм го постнал в "Ъгълчето" е друг - Small Special - друга е архитектурата, но пак отличен звук (според мен де). 1 Цитирай
emosms Отговорено Февруари 5, 2014 Автор Отговорено Февруари 5, 2014 Слушам си дрънканиците дето записвах http://picosong.com/kUJe/. В общи линиий най-големия проблем относно записа който откривам, е брума на сингъл адаптерите с повечко гейн. Ниво на шум в пъти над реални и хипотетични несъвършенства и шумове на звуковата карта (с риск да дразня Евтим ). --- Брум който бърка в мозъка, и наистина варианта да ползваш само симулация и нойсгейт преди драйва изглежда най-добрия за повече изкривяване. --- Ta седнах, мислих, и се чудя толкова ли не мога мога да се сетя за начин да превключвам позиции 2 и 4 на 5 степенния ключ от parallel на series. В момента имам някакъв подобен мод, който дава neck + mid series и някакви други измислени и бръмчащи комбинации. ---Намерих една схема в нета, представяна за parallel series strat mod, която всъщност обръща средния адаптер, и се получава out of phase parallel, не последователно свързване Eй това измислих, обаче, трябва да клъцна пластината на втората половинка на ключа, за да докосва само пин 3 в средно положение. Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Февруари 5, 2014 Отговорено Февруари 5, 2014 (Редактирано) Ниво на шум в пъти над реални и хипотетични несъвършенства и шумове на звуковата карта (с риск да дразня Евтим ). Това са две различни неща. И едното не е извинение за другото. Хай-гейн апаратурите по природа са шумни, обаче нещо гледам, че не ги записват с вграденото аудио на компютрите в студиата... сигурно щото са несъобразителни и не разполагат с такъв висш интелект. Редактирано Февруари 5, 2014 от Evtim Djerekarov 1 Цитирай
emosms Отговорено Февруари 5, 2014 Автор Отговорено Февруари 5, 2014 (Редактирано) За нищо, от това което искам да направя по ламповия проект, няма да ми помогне звуковата карта. Евентуално хубав запис и търсене на най близката симулация на истинското нещо, което не ми е интересно.Ще го огранича това търсене до кабинет симулациите --- Конкретно за desktop konnekt - най-ми харесва физическия интерфейс на устройството, реверба в нея, гледам и параметрите и хич не са лоши. Въобще, доста приятна играчка ще е, имам я впредвидИ брума пак ще си остане --- А в стаята имам някакъв проблем> брума не намалява като се въртя с китарата наляво надясно, а като я завъртя под 45 градуса спрямо хоризонтална ос.Т.е. наклонен напред или назад, и хич не удобно да стоиш така... Редактирано Февруари 5, 2014 от emosms Цитирай
emosms Отговорено Февруари 7, 2014 Автор Отговорено Февруари 7, 2014 (Редактирано) Друга работа ще е с това http://s9.postimg.org/4rsln57tb/P1010239.jpg ---Прототипа стои неналепен с части (голям филм ще е да ги оплета), има да се тества, да се пробва... Имам друга сто пъти по-важна работа от този любителски проект, и безотговорно се наслаждавам да се занимавам с глупости Редактирано Февруари 7, 2014 от emosms Цитирай
Rumen.Kolarov Отговорено Февруари 11, 2014 Отговорено Февруари 11, 2014 Не те ли е страх да ти намъкнеш всичките тия работи в тая кутийка?Или 'Safety 3th' e работата Просто питам, мисля, че си заслужава едно по-голяма, стабилна кутия, да вкараш всичко както си му е реда. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.