Flowsky Отговорено Януари 14, 2013 Отговорено Януари 14, 2013 Не изяснихме дали искаме студен или топъл микрофон. Rode-a е красив като звук, цветен е (без да оцветява много). Да, високите сякаш са напомпани ама това е при всички 797 шпули. Да спорим за микрофон е абсолютно безцелно след като не знаем и какво ще го храни този микрофон. ( Дали ще караш с А92Н или Vpower). Цитирай
vane Отговорено Януари 15, 2013 Автор Отговорено Януари 15, 2013 Относно интерфейса - M-Audio firewire 410, от доста време съм с него. За момента ще се кара с него, докато има нов свеж приток на финанси за преамп или нов интерфейс @Misterj какъв Rode имаш и колко взимаш за тест ? Иначе в студио съм записвал и с Neumann U87 (всички знаем за какво става въпрос), пробвал съм и KSM 32, но ми беше доста мътен, поне за моя глас............ Цитирай
anomandrus Отговорено Януари 16, 2013 Отговорено Януари 16, 2013 Rode има в Алмар . Можеш да ги пробваш- имат и налични. 1 Цитирай
vane Отговорено Януари 16, 2013 Автор Отговорено Януари 16, 2013 Благодарско @anomandrus. Ще го тествам. Докато снощи "прослушвах" поредната порция микрофони из Интернет, попаднах на Shure KSM27, който ми допадна ( от , разбира се, youtube не го смятам за съвсем меродавен, но все пак .....). Най-забавното е, че видях в последствие, че микрофонът е спрян от производство Цитирай
blr Отговорено Януари 17, 2013 Отговорено Януари 17, 2013 Това, което трябва да се има предвид при тестове на микрофони в типичната домашна обстановка е фактът, че слушате повече стаята отколкото микрофона. 4 Цитирай
Telerig Отговорено Януари 19, 2013 Отговорено Януари 19, 2013 За посочения бюджет, MXL е също добър избор. 1 Цитирай
vane Отговорено Януари 19, 2013 Автор Отговорено Януари 19, 2013 То аз не съм посочвал бюджет , защото тръгнах от един микрофон, а пък си харесах съвсем друг Но сигурно другата седмица ще е "голямото пробване" Любопитно щеше да ми е да видя At 2020, но може би ще мина на нещо в друг ценови клас ........... Цитирай
yamahadrums Отговорено Януари 20, 2013 Отговорено Януари 20, 2013 Ако нямаш акустично третирано помещение няма огромно значение дали ще вземеш Neumann или Audio Technica. Колегата blr малко по-нагоре ти го е обяснил. При всички положения е по-добре да вземеш кондензаторен микрофон. Динамичните понасят по-голямо налягане, затова често ги използват при ударните инструменти и като цяло по време на концерти. По-издръжливи са на удари, а и на концерта няма да усетиш колко е "топъл" или "мек" някой микрофон. Най-много да усетиш колко е топъл и твърд тоя зад тебе, ако е много фрашкано с хора. Придържам се към предложението за Rode NT1. Досега не съм чул лош отзив за него, а и е в постижимия ценови клас. Цитирай
vane Отговорено Февруари 1, 2013 Автор Отговорено Февруари 1, 2013 Днес тествах Rode NT1A, NT2a, NT2000, M-Audio Solaris и моят Shure Sm58. Като цяло NT2A се представи прилично, звучеше доста балансирано. NT2000 звучи още половин идея по-гладко, но е вече над 800лв., което излиза извън сегашните възможности. Сигналът на NT1A беше доста силен, "с"-тата звучаха много тегаво и като цяло не звучеше много по-добре от ниския клас микрофони, които съм пробвал като AKG Perception 220 и по-лоши. Имаше няколко пика на същото ниво като NT2A. M-Audio-то беше малко по-добре, но му липсваха низини и отново "съсканията" дразнеха. Това е на кратко, ще видя дали ще успея на пробвам и Sound Projects B1 и B3 ............. Цитирай
patzo Отговорено Февруари 1, 2013 Отговорено Февруари 1, 2013 Преди доста време и аз имах същата дилема за избор на микрофон за домашни записи. Отначало си взех AKG Perception 200, но нещо не ми хареса и го продадох. После се двуомях между Audio-Technica AT4040 или Rode NT2a , Взех си NT2a, защото го имаше в БГ и приключих с дилемата. Rode - то е добро, както си забелязал звучи балансирано, и има доста натурален звук ( което е и + и - в различните ситуации ). След време чух случайно и AT4040 и чесно казано ми хареса повече. Нямах възможност да направя А-Б тест - и навярно мнението ми не обективно, но ми звучеше с по-оцветен звук - в хубавия смисъл. AT4040 е по-чуствителен към 25.1 mV като сила като NT1A срещу 18mV при Rode NT2a. Един от плюсовете на Rode е че има много малък собствен шум. Общо взето и двата имат и + и - , но то със всичко е така. AT4040 си струва ако имаш познат в Щатите и ти го вземе от там за 300$ , че в Европа са доста по-скъпи и не си струва. И задължително трябва да го чуеш преди това, че вкусове много - правил съм грешката да си купя микрофон по мнения на хора и съм съжелявал. Сигурно си чел доста ревюта , но ето ти още едно за занимавка - Цък . 1 Цитирай
vane Отговорено Февруари 5, 2013 Автор Отговорено Февруари 5, 2013 (Редактирано) Последното, което прати не го бях засякъл, така че беше полезно. Накрая се спрях на Rode NT-2A. Купих си го от БГ, въпреки, че беше с около 70 лв. по-скъп от Томан, но все пак го тествах, а и гаранцията му все пак ще е тук, вместо да се праща обратно в Германия (надявам се така или иначе да не се налага). Този вариант предцених като удачен. И този микрофон "съска" малко, но като се експериментира и му свикна, се надявам да се получи сравнително добре. Иначе има добра детайлност и се надявам да свърши работа. Надявам се и масата му от над 800 грама да е показател за качество. Studioprojects B3 (с мултипатърн възможности) нямаше в БГ, а аз в крайна сметка предцених, че мултифункционален микрофон ще бъде от полза. Редактирано Февруари 5, 2013 от vane Цитирай
Nikolay Petev Yolov Отговорено Февруари 9, 2013 Отговорено Февруари 9, 2013 Нещо леко странично за гаранцията. Лично препоръчвам немската, на швабите много не им пука дали продуктът има драскотина и почти никога няма да ви върнат нещо понеже не сте го пазили добре, докато в БГ .... ситуацията е друга. Не съм и много сигурен, че ако върнете микрофон в София ще ви го подменят или ремонтират кой знае колко по-бързо, но и дори и да е така едва ли разликата ще е голяма. Пращал съм от Русе до Германия доста специфична платка таскам за ремонт, след две седмици получих нова, а не беше и никак евтина ... 700 евра, мисля, че и вината да се прецака беше моя. В България представителите на Таскам ми отказаха замяна, трябваше да се обърна до тези в Германия. 1 Цитирай
vane Отговорено Февруари 9, 2013 Автор Отговорено Февруари 9, 2013 Да се надяваме, че няма да има нужда да стигаме до гаранцията Цитирай
Telerig Отговорено Февруари 12, 2013 Отговорено Февруари 12, 2013 Много е важно не как звучи самостоятелно а в микс. По принцип от ценовия клас от 4-5-600 лв. съм сравнявал многократно studio projects, С1, В1, AKG 4000 и един лампов MXL и мога да кажа, че този последния микрофон става за почти всичко, докато другите ги ползвам само за стайни микрофони при запис на акустични инструменти или за озвучаване наживо на акустични инструменти или хорове. За други цели просто не стават. В доста по-горния ценови клас от 2000 лв с две ръце бих избрал U87 ако съм ограничен в избора до един-единствен. Цитирай
aarab Отговорено Март 13, 2013 Отговорено Март 13, 2013 (Редактирано) telerig Ламповият MXL V69ME ли е? http://www.mxlmics.com/microphones/studio/V69/ Редактирано Март 13, 2013 от aarab Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.