разбойник Отговорено Септември 4, 2012 Share Отговорено Септември 4, 2012 Офтопик: Дочух, че през октомври Скот Хендерсън щял да мъчи някакъв Suhr в София Лайв Клуб. Аз лично смятам да мина, въпреки че съм басист. А баш-феновете на марката? 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalmar Отговорено Септември 5, 2012 Автор Share Отговорено Септември 5, 2012 Ми, ако е вярно съм там! По-скоро заради музиканта, не заради китарата... 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Telerig Отговорено Септември 26, 2012 Share Отговорено Септември 26, 2012 (Редактирано) Бих искал да попитам някой от щастливците, които притежават китари Suhr и Tom Anderson или са свирили на такива за мнение относно сингъл адаптерите модели Michael Landau Standart и SF1,2, които от двете марки са с по "хот" звучене. Как бихте ги съпоставили като сравнение и какви са вашите впечатления относно честоти, output, gain и.т.н. Какви биха били разликите в саунда ако се монтират на класически винтидж страт от седесемтте (кленов фингърборд) с цел да звукне за по-модерни съвременни стилове и въобще да бъде по версатилен? Благодаря предварително! Редактирано Септември 26, 2012 от Telerig Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rockfire Отговорено Септември 28, 2012 Share Отговорено Септември 28, 2012 Аз съвсем за кратко посвирих с един Suhr/на Данчо/ и освен прецизната изработка на инструмента ,което го отличава от другите марки китари е неговия тон!Еспериментите може да донесат до различно звучене , но мисля че феновете на тези марки ги купуват заради тяхната индивидуалност/т.е. звучене/... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanas_shishkov Отговорено Септември 28, 2012 Share Отговорено Септември 28, 2012 (Редактирано) Бих искал да попитам някой от щастливците, които притежават китари Suhr и Tom Anderson или са свирили на такива за мнение относно сингъл адаптерите модели Michael Landau Standart и SF1,2, които от двете марки са с по "хот" звучене. Как бихте ги съпоставили като сравнение и какви са вашите впечатления относно честоти, output, gain и.т.н. Какви биха били разликите в саунда ако се монтират на класически винтидж страт от седесемтте (кленов фингърборд) с цел да звукне за по-модерни съвременни стилове и въобще да бъде по версатилен? Благодаря предварително! Свирил съм на 3 различни Андерсъна, а също и на Сър, като цяло тези китари са много комплексно изчислени. В смисъл, при тези производители качеството на инструмнета е съчтание на дърво, хардуер, електроника и нещата са направени така, че да се получи в крайна сметка един наистина версатилен инструмент. Поне усещането е такова, докосвайки се до тези марки китари. Не на последно място и затова са толкова скъпи. Принципно, адаптерите на Том Андерсън са много интересни, абсолютно никакъв шум, изключителен баланс и поливалентност, до такава степен, че няма стил в който китарата да не може да се впише в контекст. Говаря специално за Дроп Топ-а, кото притежавам - конфигурация H-S-H. В сайта на Том Андерсън има страница с подробно описание на всеки един от неговите видове адаптери - ето линк : http://www.andersong...ickups_0609.pdf Честно казано, не знам как биха звукнали адаптери от Сър или Андерсън на винтидж страт, но ще ми е интересно да чуя ) Редактирано Септември 28, 2012 от atanas_shishkov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Telerig Отговорено Септември 28, 2012 Share Отговорено Септември 28, 2012 Да знам го тоя сайт оттам стигнах до извода, че SF2 e модела от чичо Том... мисля да ъпгрейдна страта със един сет от двете марки, но за сега базата ми е само ютуб - засега избора ми е ML Standart на Suhr... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan_J Отговорено Септември 28, 2012 Share Отговорено Септември 28, 2012 (Редактирано) ^ ML са с доста ярък тон - по-остър от Сензор Лейс Голд например. По изразителност (но не по комплексен звук) бих съпоставил с един телекастерски сет. Доста мощничко и изразително влизат (но не компресирано) - не мога да кажа в абсолютни стойности колко е аутпута им. За СФ2 нищо не мога да кажа - не съм ги пробвал просто. Виж Съхр какви адапери слага на Классик сериите и това е много добро попадение за реплейсмънт на сет-а на винтидж страт-а ти. Редактирано Септември 28, 2012 от visiondann 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Telerig Отговорено Септември 28, 2012 Share Отговорено Септември 28, 2012 Мда определено е много добро попадение, те слагат ML Classic, ML Standart е с повече аутпут и звучи по-масивно, даже партидите с етикет FL (Fletcher-Landau) ги водят "хот" серии, преди да им сменят името на ML. Целта ми е по-модърн звук, като се запази винтидж привкуса на самия инструмент и мисля, че стандарта е добър избор в крайна сметка. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan_J Отговорено Септември 28, 2012 Share Отговорено Септември 28, 2012 (Редактирано) ^ Проверих за по-сигурно и това е моят съвет: ако искаш да сменяш адаптерите на дърт Фендер - според мен най-удачно е да му сложиш JST V60-LP (които Suhr слага на Classic моделите). Моят Suhr C4 е с ML и според мен те звучат по-модерно и по-незаоблено от V60. Трябва да прецениш и решиш какво точно ти трябва и на какво ще го слагаш. Редактирано Септември 28, 2012 от visiondann Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalmar Отговорено Септември 29, 2012 Автор Share Отговорено Септември 29, 2012 V60 LP са по заоблени заради ниския пик - LP = Low Peak. Има и такива, които не са LP. Зависи колко дърт е страта - 50те, 60-те или 70-те... и дали искаш автентичен звук от дадената епоха или нещо конкретно... Сър прави и петдесетарски сингли. Като цяло Сър гони по-винтидж звучене, с изключение на някои модели (по-модерни и с висок аутпут, най-вече заради търсенето) 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Telerig Отговорено Септември 29, 2012 Share Отговорено Септември 29, 2012 (Редактирано) Моят Suhr C4 е с ML и според мен те звучат по-модерно и по-незаоблено от V60. Доста мощничко и изразително влизат (но не компресирано) Ами да всъщност това ми се ще и на мене...не вярвам кой знае колко да объркам нещата ако му бодна едни ML Standart...въпроса ми беше дали да не са TA SF, но то от тия марки каквото и да вземе човек няма да сбърка, тъй че по интуиция ще караме и това е. Принципно не е проблем да посвиря на Suhr тук в София, но нямам познат с китара от Tom Anderson... благодаря за отзивите на всички ! Редактирано Септември 29, 2012 от Telerig Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan_J Отговорено Септември 29, 2012 Share Отговорено Септември 29, 2012 (Редактирано) ^Каквото и да сложиш - няма да сгрешиш (ТА или Сър). За ТА адаптери не мога много да говоря, понеже съм пробвал само няколко модела. Но дори и това, което чух, ми направи страхотно впечатление. ТА ми се сториха доста различни от други "стандартни" адаптери, но сами по себе си са страхотни! Даже едно от кубетата си не го бях чувал да звучи толкова добре, преди да включа в него един ТА Пред много труден избор си иправен )) И двата варианта са солидни - вече трябва субективно да решиш, кое ще ти е по- на сърце! Поздрави! V60 LP са по заоблени заради ниския пик - LP = Low Peak ... Не знаех, че ЛП е индикация за Лоу Пик, което значи, че все пак правилно съм се ориентирал и преценил Judge with your ears, not your eyes - мотото пак е сработило вярно Редактирано Септември 29, 2012 от visiondann Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Acei Отговорено Октомври 1, 2012 Share Отговорено Октомври 1, 2012 Изчетох цялата тема на един дъх и разгледах де каквото можа да се разгледа. Е не бях чел/слушал токова суперлативи за китари не едно място. Суперлативи за изработка и качество и съм сигурен в това още повече, че го казват и хора, които познавам лично. Определено силно съм заинтригуван да пипна подобна китара да си подрънкам. Обаче, ..... обаче ако се изключат прекрасните шарки от дърветата китарите са скучни. Скучни са особено с тези глави на грифовете.Поне да им бяха придали по-малък ъгъл между главата и грифа. Единствените, които ме изкефИха са модели с обърнати глави и само два адаптера. И моля ви не си мислете, че съм негативно настроен, напротив ако имах средства бих си поръчал китара със спецификации, които ме интересуват. И да, купил съм си дъждобран 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Telerig Отговорено Октомври 1, 2012 Share Отговорено Октомври 1, 2012 Намятай дъждобрана докато разпъвам щранга... Бъзикам се, в интерес на истината има истина в това което казваш , сещам се преди десетина и повече години когато в ръцете ми попаднаха за пръв път три албума ( на касетки) на Скот Хендерсън - ( Тoredown House, Vital Tech Tones I и Dog Party) и се бях разболял по тях ( и все още съм ) си мислих, че той свири с класически фендер. После разбрах че китарата му е Сър и се позаинтересувах, разбрах, че Джон Сър е работил за къстъм шопа и.т.н. После като видях китарата му ми се стори супер невзрачна - нищо особено, и на много други ( Реб Бийч например), но общото между всички е ТОНА им....невероятно е просто, и досега няма клипче в ютуб или другаде дето да съм гледал и независимо от качеството на клипа или кой свири - начинаещ или профи, винаги звучат убийствено.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan_J Отговорено Октомври 1, 2012 Share Отговорено Октомври 1, 2012 ^^Скуката в една китара идва не от ъгъла на главата, а от тоз' дет' я държи си мисля аз ;) 8 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.