goldcobra Публикувано Януари 30, 2012 Публикувано Януари 30, 2012 Много български барабанисти твърдят,че яката техника се прави с технически упражнения върху мека повърхност.. възглавница, дунапрен, гума ? Разговарях с доста барабанисти,включително и чужди и мненията бяха около 40%60 вие какво смятате ? Цитирай
drumvarna Отговорено Януари 30, 2012 Отговорено Януари 30, 2012 Попитай Myth Busters - това в кръга на шегата!!! И твърдата и меката повърхност си имат плюсове и минуси и е добре ако репетираш на по- твърда, от време на време да пробваш и на по мека( възглавница и т.н.) и обратното, защото когато седнеш на истински барабани, разликата и от 2-та вида, ще ти се стори доста голяма а и не е добре ръцете да привикват на различен отскок на палката, от този на истинската кожа, но знам че на всички ни е проблем шума в къщи и т.н. Няма по- добре от истинския барабан, така че, открий за себе си кое най- ти се доближава до усещането за истинска кожа и си репетирай на него!!! УСПЕХ!!! Цитирай
darmonko Отговорено Януари 31, 2012 Отговорено Януари 31, 2012 При мен се случи така, че в първите години, когато още формирах техника, нямах алтернатива и се упражнявах само върху меки повърхности (дунапренени възглавници). За сила и издръжливост на ръцете това е голям плюс, но формира нереална реална представа за повърхност, върху която се свири. След това ми отне доста време да се наглася към отскока на палката от кожата на барабана и имах проблеми с контрола и най-вече с динамиката. Според мен аналогично нещо би се случило и ако бях формирал техниката си върху по-твърда повърхност (например дъска), само че тогава при свирене на барабан щях да имам проблеми с бързината и издръжливостта. Най-добрият възможен вариант си е човек да се учи на барабан - в крайна сметка това е инструментът, на който свирим, а не възглавница, дъска или гума. Заместители може да се ползват с коригираща цел - примерно меки повърхности, за да повишим силата и издръжливостта и твърди, за да подобрим контрола, но не и като нещо, което да замести барабана. Цитирай
Baby Thomas Отговорено Януари 31, 2012 Отговорено Януари 31, 2012 Много дръмери ползват възглавница, включително световно известни. Май скоро гледах Гавин в един клип да препоръчва, ама не съм сигурен точно той ли. Но някой от неговия ранг беше... Цитирай
boreto Отговорено Януари 31, 2012 Отговорено Януари 31, 2012 Не подценявайте практис пада - все пак затова е измислен 1 Цитирай
eL_NinYo Отговорено Януари 31, 2012 Отговорено Януари 31, 2012 За да се възприеме по най-добрия начин правилната постановка - започва се от барабанче Мисля, че сме говорили вече какво е, и защо е нужно това животно "правилна постановка". След като се усвоят различните принципи, няма никакъв проблем да се премине на практис пад. Техниките за свирене трябва да се репетират на барабанче или практис пад, за да е реален рибаунда, а и за да може да чувате дали ударите ви с двете ръце са еднакви. Когато вече сте сигурни и свикнали с дадената техника - свиренето на възглавница или каквато и да е повърхност без отскок, ще ви помогне да заякнат китките, както и да сте доста по-бързи. Това е ! Естествено, при всички нас тази последователност едва ли е спазена, а и всъщност какво значение има - свирете постоянно, на каквото ви падне. Техника се прави с много свирене - целенасочено и правилно. 1 Цитирай
MadLemon Отговорено Януари 31, 2012 Отговорено Януари 31, 2012 Най-добре си е на барабани 90% на барабаните, на всички от тях по отденлно и заедно и 10%(времето в което не су близо до барабаните) се свири на всичко около теб, по отделно и заедно Така се постига техника. А ако няма възмижност за барабни постоянно, тогава се свири на падове и възглавници, по отделно и заедно Цитирай
vihro Отговорено Януари 31, 2012 Отговорено Януари 31, 2012 От възглавница, през барабанче до пад-това работи при мен. Цитирай
niacin Отговорено Февруари 1, 2012 Отговорено Февруари 1, 2012 Моето мнение е, че трябва да можем да контролираме постановката и палките при всякакви повърхности. Също така за някои техники - finger, Moeller - няма как да ги упражняваш без отскок. /Оставям настрана JoJo, който може да прави push-pull с убийствена скорост и на дланта си./ В един момент обаче, когато си овладял основните техники и имаш добра постанова е много вярно това, че колкото повече свириш на меки повърхности - толкова по леко и бързо свириш на комплект. Тогава наистина пада "вреди". Dennis Chmbers беше казал в един майсторски клас, че според него pad-овете трябва да бъдат забранени "Throw them away!". От личен опит мога да ви предизвикам със следния експеримент - за тези от вас, които редовно свирят на комплект - времето през което не свирите на комплект, а на пад - заменете пада с възглавница за една седмица. Ще останете много доволни като седнете след това на комплекта отново Цитирай
evans Отговорено Февруари 1, 2012 Отговорено Февруари 1, 2012 (Редактирано) В момента чета книгата на Billy Ward и той казва , че всички технически упражнение ги свири на пад, барабаните ги използва само когато свири с група и прави музика.Според мен всеки сам трябва да си открие начина по какъв начин да си развие техниката.Dennis Chmbers препоръчва да не се използва пад, но Steve Smith използва пад постоянно когато не е зад барабаните(в самолета,хотела...) и прави чудеса с технниката си Относно възглавницата, тя е най подходяща за пръсти. Редактирано Февруари 1, 2012 от evans Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.