merrick Публикувано Юни 8, 2011 Share Публикувано Юни 8, 2011 Здравейте на всички ,какво мислите за това ,всеки ли може да си научи да свири технично ,колко важна е техниката и бързината ?По това ли се съди колко си напреднал с инструмента и изобщо какво мислите за така наречения shred?С една дума ващето мнение за техниката Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luter Отговорено Юни 8, 2011 Share Отговорено Юни 8, 2011 Важни при свиренето са идеята и чувството... Техниката е само една врата, едно средство, което би ти помогнало да достигнеш до този момент - да можеш да изразиш себе си чрез музиката, свиренето на китара, да имаш собствен стил и почерк... Не мисля, че само и единствено по това, колко техничен в свиренето е даден музикант, може да се съди за това колко е напреднал. Дори има някои известни техничари, шредъри, не знам още какво, които си дълбаят само на едно място, ставайки невъобразимо банални с тяхното "бързо и технично" не свирене, а по-скоро "самозадоволяване" чрез китарата... 4 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
black_waltz Отговорено Юни 8, 2011 Share Отговорено Юни 8, 2011 Хубаво е когато се прилага адекватно(Michael Romeo). Не се трае когато е само безмозъчен шред(Francesco Fareri). 3 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio_k Отговорено Юни 8, 2011 Share Отговорено Юни 8, 2011 По принцип, да се мисли за техниката, само доколкото отнася бързото свирене, е несериозно. Техниката има много аспекти, които като цяло засягат всичко свързано със свиренето. Дефакто няма добър китарист, който да не е сериозно техничен. Просто различните музиканти поставят акцент на различни аспекти от техниката (бързина, тоноизвличане, фразиране и тн). И да, всеки би могъл да се научи да свири бързо (стига да има необходимото количество талант/музикалност, за да свири въобще), просто иска много търпение и работа. Всъщност, да се научиш да свириш бързичко е много по лесно, отколкото да се научиш да свириш музикално, зряло и със вкус. Както по горе писаха, техниката (в смисъл на бързина) е само още едно средство, което да ни помогне да се изразяваме музикално 12 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
horsefucker Отговорено Юни 9, 2011 Share Отговорено Юни 9, 2011 Преди ходех на уроци при един учител и той каза, че при китарата всичко е 99% упражнения и 1% талант. Желание трябва само. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Юни 9, 2011 Share Отговорено Юни 9, 2011 Това с тези проценти никога не е било вярно и никога няма да бъде! 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hillbilly Отговорено Юни 9, 2011 Share Отговорено Юни 9, 2011 ващето мнение за техникатаНаЩето мнение е,че музиката не е спорт,(дека требе да сме по бръзи),и като научиш отвореното вибрато на чичо Е.К.Слоухенд мое да гониш скорости после. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DREAMMIND Отговорено Юни 9, 2011 Share Отговорено Юни 9, 2011 (Редактирано) Това с процентите е основа на социализма, с идея за създаване на безмозъчна,безволева работна маса, достойна за роман антиутопия, Оруел,Хъксли или любия ми Замятин. По темата. Ако техниката е средството, което ще ни позволи да свирим правилно и вярно, то бързината е част от нея, но по-скоро с поддържаща функция. Редактирано Юни 9, 2011 от DREAMMIND 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hillbilly Отговорено Юни 9, 2011 Share Отговорено Юни 9, 2011 Е те нали Контрол (Владо унгареца) се изгавриха в едно парче с тия проценти,още по соца,ма са е същия *й ,само средствата са различни - консумираййй. 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fallenblood Отговорено Юни 9, 2011 Share Отговорено Юни 9, 2011 [off] ^ кое парче е тва? аз се сещам на ахат едно такова, ама контрол? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
horsefucker Отговорено Юни 9, 2011 Share Отговорено Юни 9, 2011 (Редактирано) Аз съм точно обратното на комунист. Комунизма е крайно вляво. Аз съм противоположната страна. Както и да е. Факт е, че и цялата теория на света да изчете човек и огромен талант да има, не може да стане добър ако не свири по няколко часа на ден. И не мисля, че свиренето е превърнало хората в безмозъчна маса, а липсата на инициатива и собствено мислене, както и предателското подсъзнание, което комунизма им е вменил. Редактирано Юни 9, 2011 от horsefucker 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Тотев Отговорено Юни 9, 2011 Share Отговорено Юни 9, 2011 (Редактирано) ^ Господи, конеебецо .... по-добре замълчи и да те мислят за идиот, отколкото да напишеш нещо и да го докажеш! ---- и аз да дам малко Ся, по темата ... Кольо, го каза точно и ясно ... техниката не е бързината, а начина на тоноизлвичане! Ако не можеш да изкараш и един тон правилно бързината е без значение! Получава се безсмислено шредване, без прогресия и никаква идея! Герги Редактирано Юни 9, 2011 от Георги Тотев Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
horsefucker Отговорено Юни 9, 2011 Share Отговорено Юни 9, 2011 Е добре - о, професори. Може да станеш турбо китарист без да си виждал китара. Само седейки и обсъждайки с група асоциали по форумите. Наистина е така!!! Не свирете - говорете. Медицински преглед и 2 теста за интелигентност са доказали, че не съм идиот. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каменов Отговорено Юни 10, 2011 Share Отговорено Юни 10, 2011 Ами нека да дадем пример с Дейвид Гилмор. Техниката не му е от най-великите ( не, че не е на невероятно ниво), още повече, че бързината на свирене не е като при Малмстийн и компания, но както казва Мъстейн: Гилмор може да изкара повече музика от един тон, отколкото повечето китаристи с целия гриф : (или нещо такова, важна е идеята). Аз подкрепям мнението, че музиката е усешане. Естествено както всичко на Земята е и практика. Не е задължително да си най-бързия китарист, както и не е задължително да си най-големия теоретичн музикален талант. Важното е да ТВОРИШ. Да свириш както ти го усещаш, а не като някой си на 3000 км му е удобно. Малко се получават нещата като селските футболистчета дет като се събЕрат на ПЛАТЕНОТО ИГРИЩЕ и се почва: " МИ тва батееее е на Роналдиньо новия.... тва е на левия крак на дясната ръка на балдъзата по майчина линия финта .... и.тн." Свирете и се забавлявайте. Аз лично не харесвам умопомрачителната бързина на свирене тъй като съм на мнение, че човешкото ухо не може да разграничи 10 тона/полутона в секунда. Даже и комунизма намесихме. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EAmechaniX Отговорено Юни 10, 2011 Share Отговорено Юни 10, 2011 (Редактирано) Какъв е смисълът от/на тази тема ?! Това не е ли предъвквано вече поне 100 пъти ?! Колко от пишещите могат да се похвалят, че наистина могат да свирят бързо, но и чисто?! А какъв е смисълът от бързото свирене, ако няма музика ?! ...или на нас просто ни се говори/пише по форуми ?! Мисля да се захвана да изобретя guitar player speedometer пп Въпросите са риторични и не предполагат отговор! Редактирано Юни 10, 2011 от EAmechaniX 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.