Jump to content
Българският форум за музиканти

vito

новаци
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

vito's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Обществена Репутация

  1. Здраавейте! Първо трябва да прегледаш трудносменяеми части. Демек дали са здрави винтови съединения на стендове, и дали всички винтове за настройка на всички барабани се въртят свободно. Прегледай и холдера за томове и самите томове крепления на тях за холдера.
  2. Здрасти! Понеже прочетох първите ти 2 изречения ,в едно от което пишеш че на стр.1 пише че упр.1 да се повтори 20пъти и ако продължаваш така до края на школата ще стигнеш след няколко часа. Без значение по коя школа се обучаваш ще ти кажа: упр1 трябва да свириш докато не го научиш идеално а не 20 пъти. Освен това ти явно школата я възприемаш като книга която си чете от кора до кора-това е грешка защото упражнения помежду си се компелират и могат да се повтарят. И с време елементите от твоята школа , как то и от всяка друга, се оформят във фрази и форми по степен сложност и дължина, тук вече имаш пълна свобода на избора. Това става разбира се с много листове хартия, молив и изтривалка. И така композираш нещата според сегашното нивото си и вкусовете си. ТОВА Е!
  3. З драсти! Не съм разбрал за коя школа се говори тук но искам да изразя мнението си т относно сливане на упражненията- трябва да се смесват задължително като се набляга върху слабо научени упражнения с използване на темпова скала с добавяне към най -бавното темпо с по няколко удара /говоря за дигитален метроном/ , ти сам прецени с по 3,4,5,6, или 10. Важно е увеличение на темпо да бъде не скокообразно а плавно да го подведеш до онова темпо при упраж-я които свириш с лекота. И не свири в едно и същото темпо особено бавно прекалено дълго време макс 10-15мин. В останалите случаи винаги си прави темпова скала примерно: 60врм,64врм,68врм,72врм, 76врм. Като с п-онапреднал материал можеш да работиш в: 100врм,104врм, и т.н. до 120врм. Или пък 100врм,110врм,120врм130врм,140врм. Можеш и да качиш още .....ако имаш достатъчно сила и техника. Но винаги следи за качеството на свиренето И винаги можеш да комбинираш и смесваш нещата. Минавай всяка една скала по 2-3 пъти.
  4. Здравейте! Аз бих ви посъветвал и да подберете за детето си подходяща музика с по-изразено присъствие на ударни инструменти в стил софт-джаз, латино, латин-джаз, класически мелъди-рок. но не ви препоръчвам тежки стилове като дет-,траш-, спийд-, гръндж-. Тези неща не са за деца. Прекалено агресивни са. С шумоизолациятя на стая и на помещения като цяло и ние големите имаме проблеми- в БГ като цяло мат.база е много слаба.
  5. Здравейте! Проблемите с шумоизолирани помещения, в действителност не са само на барабанистите , а на всички инструменталисти които свирят на акустични инст-ти такива като-тромпет, сакс, тромбон, цигулка и т.н. , и, между впрочем нашите скъпи вокалисти и още по-скъпи вокалистки / тренингите на които трябва да включват както пеене без микрофон ,така и пеене на микрофон/ също са в този "черен" кумшийски списък.Самият аз свиря в къщи на един тренажер с гуми залепени върху дискове имитиращ дръмсет, и това ме спасява до голяма степен, но не изцяло. защото свирейки на тренажора си аз де факто не чувам истинския ЗВУК а само си го представям. Недостатък на такива тренинги е че по ред обективни причини нямам възможност да работя със звука. Това горе -долу все едно да свириш на китара без струни. Та мисълта ми е че трябва да има playspaces- " места за свирене". При това искам да подчертая че репитиционните за банди не вършат тази работа преди всичко заради цените които трябва да си плаща един музикант отишъл там за да посвири индивидуалните неща.
  6. по време на реално свирене кога ще измерваш и да целиш тия 3см друже? Какви са тези измислици? Звук на един барабан трябва да бъде точен ритмически, може да е тих или силен, но винаги трябва да бъде плътен и ясен. Има си градуси на които трябва да пуснеш палката да отскача след удара, и те са ясно посочени в школата " Modern drummer" by Marvin Dangler & Elliot Fine.Издадена в Ню-Йорк 1968г.
  7. Приятели! Какво значи да настройваш касата да бъде близко до звука на бас-китара? Първо : няма как касата да настроиш по този начин по простата причина че това са два различни инструмента. И тяхната съвместимост трябва да се гледа от друг ъгъл. Звукът Касата не трябва да е рехав / обикновенно при много отпусната глава/, но и не трябва да кънти / при много опъната глава (drum head), но не и "кожа", както пишат масово. Освен това вътре в касата трябва да се сложи специална възглавница която в момент на удара се отдалечава от главата, а после веднага се притиска към нея обирайки обертонове. Всички останали дейности по настройване и търсене на някакви тонове са донякъде измислица. Важно е касата да има нисък и плътен тон, говоря за естественно работно акустично звучене с къс или средно къс състейн. Иначе при записите може да се направят много оттенъции нюанси.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.