Jump to content
Българският форум за музиканти

Spoocter

Members
  • Мнения

    102
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Spoocter

  • Рожден ден 05/02/1992

Previous Fields

  • Инструмент
    музикален

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Забраих
  • Interests
    мразим некои хора ама ще си замълчим

Spoocter's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. чакай сега ... брум има само когато въртиш волюма или като е по средата и не го въртиш ако има брум само когато го въртиш значи потенциометъра се е намърсил отвътре и прави лош контакт. чистеше се май с графитен спрей или нещо такова ако има брум когато не го въртиш и е на позиция 5 не знам какво му има
  2. Spoocter

    Marshall Mg100dfx

    Забравих да напиша, че е записано с Epiphone SG (китара -> усилвател -> скайп микрофон -> аудасити) Нищо не е пипано по софтуеъра
  3. Spoocter

    Marshall Mg100dfx

    Нищо сериозно просто реших да кача малко демо 1во е чист канал 2ро е крънч 3то е ОД1 4то е ОД2 Маршал
  4. относно джобното ето ти 1 вариант ->
  5. и аз да се разпиша тук най-после
  6. Spoocter

    Разлика

    Това последното не беше много сериозно. Цветът на кабела всъщност има значение, но за това след малко. Ключовете, озвен за верността (и постоянството!) на настройката, имат влияние и върху тона: - Тяхната маса активно участва във физическата постановка 'осцилиращо (трептящо) тяло, подпряно на две точки' (Който е учил малко физика може да го помни). Тялото тук е струната, а 'подпирането' му е в крайните точки между които се опъва. Затихването на трептенията се определя от характеристиките на самата струна - и на точките на окачване. Колкото по-голяма е тяхната маса, толкова по-малко е затихването, т.е. СЪСТЕЙНът е по-дълъг! В единия край прилична маса се осигурява от мостчето (магарето) и, ако го има - от тремоло-механизма (м/у другото, тремоло системи с по-голяма маса метал близо до окачването на струните дават повече състейн). В другия край имаме само две маси (и двете слаби): началното прагче ('нът') и.. ключа. Та, от това следва, че колкото ключовете имат по-голяма маса (размер и материал, от който са направени), толкова повече помагат на състейна. Дървото резонира (ако е хубаво), а металните маси - не. Всичко участва (немаловажна е и ролята на пръстите и маниера на притискане на струната) - но за идеален тон гледаме всички елементи да дават възможно най-голям принос. Гледайте стеблата (главните оси на ключовете), размера на машинките, материала на защитните им кутийки, 'дръжките' (врътките или как им се казва там) - всичко масивно и тежко е по-добро. Има евтини ключове с уж солиден вид, но направени от леки (и пластично-деформируеми) сплави - убийци на тона. - Ключовете могат понякога да внесат нежелани 'добавки' в тона. Евтини и долнокачествени ключове нерядко (с износване или по рождение) започват да вибрират ('бръждят') със свои си честоти, не съвсем приятни за ухото. И колкото и да не ги 'чуват' (като магнитно поле) адаптерите, струната ги 'улавя' и предава нататък- в крайна сметка лоши съставки влизат в тона. - Не е без значение и културата на увиване и окачване на струните около ключа - има си добре документирани правила (да не показвам тук). Който оставя топки от безразборно (и хлабаво) намотана струна на всеки ключ, или пък неотрязани дълги свободни 'мустаци' от всяка струна - си търси белята с тона... = = = = Та, са се върнем на кабела. Признавам, това за цвета беше шега - но всичко останало в кабела има ГОЛЯМО значение. Материалът (медни сплави) от който са проводниците и екранирашите обвивки, конструкцията и сечението на самия проводник, конструкцията на екрана, жаковете (конструкция и особено - материал), спойките и другите електрически връзки между елементите на кабела; капацитивните характеристики на изолацията, и пр. и пр. - всичко влияа на тона! По малко, но се натрупва - затова има евтини и скъпи кабели! = = = = Може да сте слушали фюжън-китариста Ерик Джонсън (беше и в 'Големите 3-ма' по едно време). В тесните кръгове от музиканти и студийни инженери той е известен с прякора Baron Von Tone (Барон Фон Тон), заради маниакалното му отношение към тона. Той е патологично внимателен към всеки детайл, за да получи желания идеален тон. Легендите разправят че със завързани очи успявал да различи - на слух - дали жаковете са гол бронз, хромирани или позлатени. (Та може и цвета на кабела да е познавал ) Също познавал на слух дали батерията в педала е Duracell или друга марка. = = = За нас, простосмъртните остава простото правило: Всичко влияе. Колкото повече неща са ни 'като хората', толкова повече има шанс звукът ни да прилича на нещо. (Иначе марката на саунда бих нарекъл "К'во толко'?" или "Чи куо муй?") . Успех с намирането на разликите!!! Колкото до ключовете, както всички казват - настройката и колко време ще държат настройката
  7. Благодаря за съветите и заяжданията!
  8. Прочетох "Какво да знаем за палките" и стигнах до извода, че според мен 5а/б, нелакирани, дърво - не знам , глава - овал, тежест - не знам, дължина - не знам е това, което търся вие кажете има ли такова чудо или не
  9. Много баби - хилаво бебе най-добре отиди разтърси се и да не те мързи защото аз за 500 лв. препоръчвам цигулка
  10. Здравейте на всички аз по принцип свиря на китара, ноо много ми се иска да свиря на барабаанииии... обаче нямам пари да си купя барабани. Намерих в ютюб някакви хора да свирят на кофи и реших да се пробвам Понеже нямам никаква представа от палки (кофите ще ги изнамеря) реших да ви попитам има ли някой, който да свири/л на кофи ? И ако може да ме насочите към някакви палки намерих 1 клипче в в-бокса http://vbox7.com/play:b48de0f9
  11. интересно ми е тези инлей (инкрустации) как изглеждат? къде се слагат? какво правят? защо са там? може ли без тях? 2 може ли да се сложат? 3?... ако нямам лошо ли е?...
  12. Spoocter

    Thomann.de

    ами аз доколкото прочетох и разбрах от сайта -> доставката на артикули над 100 (200) евро е безплатна колкото до времето на пристигане не знам дали трябва да се ходи до митницата или не но максимума е 1 месец
  13. Ами по-твърдо.Не мога да постигна този здрав звук който е необходим за например Back in Black.Просто ще се опитвам и скоро се надявам да се получи пробвай бас на 13 часа мид на 10 хай на 9
  14. ... тъй както крокодилът е по-дълъг, отколкото жабата е зелена ... това са Squier-ите на Gibson ... само дето 1во е било епи след тва гиби нооооооо както и да е пич земи си която ти е по-удобна радвай се ииииии мейк лов нот уор
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.