Jump to content
Българският форум за музиканти

Greenleaf

Members
  • Мнения

    41
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    1

Относно Greenleaf

  • Рожден ден 01/15/1991

Previous Fields

  • Инструмент
    пиано, китара

Contact Methods

  • AIM
    l_greenleaf_s
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    София, Плевен
  • Interests
    Пиано, китара, музика (класическа, jazz, rock, metal и др.), литература, фотография, природа, физика, астрономия, биология и др...

Greenleaf's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Обществена Репутация

  1. Ох, вярно че така беше, аз кво съм се заблудила. Мерси
  2. Мерси за отговорите Baby Thomas, ти казваш, че устройството адаптира 220V AC към 9V DC, но доколкото знам тока в електрическата мрежа който е 220V не е ли променлив с честота 50 херца, т.е. DC? А това "Please connect the designated AC adapter to an AC outlet of the correct voltage" го пише в ръководството на процесора, пък на самия процесор пише 9V DC и вече се обърках, явно едното от двете е сбъркано.
  3. Здравейте!Ще си взимам нов адаптер за процесора Korg AX5G, който работи на 9 волта и реших да се консултирам с вас какъв да си взема, каква марка и т.н. Днес ходих в Технополис и там имаше адаптери марка Hama в три разновидности 600mA, 1000mA и 1500mA (максимални стойности)с превключвател на волтажа (от 1,5 до 12V) и на поляритета и струваха съответно 17, 22 и 25 лева. Обаче в ръководството на процесора ми никъде не пише на колко милиампера работи и не знам какъв точно да си взема. Освен тези адаптери, които видях, какви други марки ще ми препоръчате да разгледам? И още един малко тъп въпрос - в ръководствоtо ми пише "Please connect the designated AC adapter to an AC outlet of the correct voltage" а пък на входа на самия процесор пише 9v DC. В крайна сметка с постоянен или с променлив ток работи?
  4. Аз също търся репетиционна в Плевен, някой знае ли дали в момента има функционираща такава. Знам, че група Ватикана имаха, но май са я продали или нещо такова?
  5. Благодаря на всички за бързите отговори. Исках да разбера как ще е най-добре и ще има най-малко странични шумове. Мисля да изпробвам варианта, който g_vayov е описал в последния си пост и после ще пиша как се е получило.
  6. Много благодаря за отговора. По принцип знам, че е по-добре еднопроводен кабел, но днес си взех един и продавачът ми казва: "тоя кабел е хубав, няма да имаш шум" И като го гледам в къщи - той е с две жилки, та за това попитах. @Fallenblood: би ли ми обяснил по-подробно?
  7. Здравейте. Изчетох цялата тема, но понеже не съм много на "ти" с кабелните истории, пак не ми стана съвсем ясно как е най-добре да запоя двужилен кабел. Предполагам, че и на други незапознати ще им е полезно някой от вас да обясни по-нагледно и за целта направих една схемичка: Не знам кое как точно се казва, затова съм означил двете места на жаковете, към които се запоява с 1 и 2, а краищата на двете жила и оплетката с латински букви за по-нагледно. Моля някой от по-опитните колеги да обясни коя буква към коя цифра се запоява, така ще стане съвсем ясно и едва ли ще има повече неразбрали. И при готовия кабел задължително ли е да се спазва кой край е за китарата и кой - за усилвателя и ще стане ли нещо ако случайно се размени?
  8. Естествено, че и аз предпочитам ако имах възможност да уча в чужбина, но просто засега нямам такава, поради най-вече финансови причини. Постоянно слушам колко е паднало нивото в НМА а и не само там, а навсякъде в България. Всяка година улесняват изпитите все повече, за да могат да приемат студенти "от кол и въже" както се казва, явно количеството за тях е много преди качеството. Така че аз нямам прекалено високи очаквания за Академията, макар че имам голямо желание да науча колкото е възможно повече неща, които ме интересуват. Да се надявам, че ще е така.
  9. На мен ми предстои кандидатстване в НМА тази година. Мисля да кандидатствам за влизане в ТЕОРЕТИКО-КОМПОЗИТОРСКИ И ДИРИГЕНТСКИ ФАКУЛТЕТ. Точно там се изучава и специалността композиция, за която питаш. Според мен ако не си се занимавал със свирене на пиано и солфеж, е невъзможно да издържиш изпитите. А те са общо три: І. СОЛФЕЖ - Писмен: две диктовки (едногласна и двугласна) в тоналности до два знака, с алтерации, по зададен тон "ла"; - Устен: изпяване на солфеж, определен чрез жребий по време на изпита, в тоналност до два знака, с алтерации, по зададен тон "ла". ІІ. ТЕОРИЯ НА МУЗИКАЛНИТЕ ЕЛЕМЕНТИ - Познаване, построяване и изпяване на ладове, интервали и акорди (видове тризвучия и мажорно-малкия септакорд и техните обръщения) по зададен тон; - Нотиране на виолинов, алтов, теноров и басов ключ. ІІІ. ПИАНО - Три произведения, изпълнени наизуст: 1. Й. С. Бах - едно произведение по избор от следните: Прелюд и фуга от "Добре темперираното пиано" (І и ІІ том); Инвенция (двугласна или тригласна); Алеманда или Жига от Френска сюита; Прелюд, или Алеманда, или Жига от Английска сюита. 2. Първа част из соната по избор от Хайдн, Моцарт или Бетовен. 3. Пиеса по избор на кандидата. Сам прецени дали това е по силите ти ако тепърва ще започваш, не че искам да ти обезкуражавам, но доста късно си се сетил. Повече инфо тук.
  10. Аз също не разбирам напълно идеята на този раздел. Мисля, че ще е много по-добре ако се направят и "забодат" най-отгоре няколко образователни теми относно смесването и мастерирането - например тема за VST, какво представляват; тема за най-използваните ефекти и какви видове биват, тъй като аз също съм начинаещ в тази област и ще се радвам ако мога да прочета някои най-основни принципи и ориентираща информация в тази област. Ако има кой да се заеме, тогава би станал много полезен раздел.
  11. Ясно ми е това, което казваш, чета учебника на П. Хаджиев просто за обща представа, а хармонията я усвоявам основно от решаване, свирене и слушане на задачи, каденци и пр. Имам много добър преподавател, който освен на правилата, ни учи и на изключенията, които в съвременната музика едва ли са изключения всъщност. А това, което ти каза за секундата - не е казано, че ще се образува такава, ако акорда е в смесено или широко разположение.
  12. Не според мен, а според хармонията най-характерна е секстата в горния глас, която после се разрешава в първа степен - мелодически ход III - I. Пък и чуждият тон т.е. III степен е в горния глас, за да се чуе по-ясно и по този начин акорда да се различи слухово от обикновената доминанта. Не че не са възможни и други мелодически положения.
  13. Шопенов акорд - в класическата хармония познат като D67, съставен от V-VII-III-IV степени, като се използва мелодическото положение, в което в най-високия глас е III степен. Много е як.
  14. Greenleaf

    Photos

    Я, толкинист! Здравей, колега!
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.