Greenleaf
Members-
Мнения
41 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Топ дни
1
Greenleaf last won the day on Септември 28 2011
Greenleaf had the most liked content!
Относно Greenleaf
- Рожден ден 01/15/1991
Previous Fields
-
Инструмент
пиано, китара
Contact Methods
-
AIM
l_greenleaf_s
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Profile Information
-
Gender
Female
-
Location
София, Плевен
-
Interests
Пиано, китара, музика (класическа, jazz, rock, metal и др.), литература, фотография, природа, физика, астрономия, биология и др...
Greenleaf's Achievements
Newbie (1/14)
2
Обществена Репутация
-
Адаптера ми наистина ли е 9 волта?
topic отговори на Greenleaf's Evtim Djerekarov в Изработка и ремонт
Ох, вярно че така беше, аз кво съм се заблудила. Мерси -
Адаптера ми наистина ли е 9 волта?
topic отговори на Greenleaf's Evtim Djerekarov в Изработка и ремонт
Мерси за отговорите Baby Thomas, ти казваш, че устройството адаптира 220V AC към 9V DC, но доколкото знам тока в електрическата мрежа който е 220V не е ли променлив с честота 50 херца, т.е. DC? А това "Please connect the designated AC adapter to an AC outlet of the correct voltage" го пише в ръководството на процесора, пък на самия процесор пише 9V DC и вече се обърках, явно едното от двете е сбъркано. -
Адаптера ми наистина ли е 9 волта?
topic отговори на Greenleaf's Evtim Djerekarov в Изработка и ремонт
Здравейте!Ще си взимам нов адаптер за процесора Korg AX5G, който работи на 9 волта и реших да се консултирам с вас какъв да си взема, каква марка и т.н. Днес ходих в Технополис и там имаше адаптери марка Hama в три разновидности 600mA, 1000mA и 1500mA (максимални стойности)с превключвател на волтажа (от 1,5 до 12V) и на поляритета и струваха съответно 17, 22 и 25 лева. Обаче в ръководството на процесора ми никъде не пише на колко милиампера работи и не знам какъв точно да си взема. Освен тези адаптери, които видях, какви други марки ще ми препоръчате да разгледам? И още един малко тъп въпрос - в ръководствоtо ми пише "Please connect the designated AC adapter to an AC outlet of the correct voltage" а пък на входа на самия процесор пише 9v DC. В крайна сметка с постоянен или с променлив ток работи? -
Аз също търся репетиционна в Плевен, някой знае ли дали в момента има функционираща такава. Знам, че група Ватикана имаха, но май са я продали или нещо такова?
-
Благодаря на всички за бързите отговори. Исках да разбера как ще е най-добре и ще има най-малко странични шумове. Мисля да изпробвам варианта, който g_vayov е описал в последния си пост и после ще пиша как се е получило.
-
Много благодаря за отговора. По принцип знам, че е по-добре еднопроводен кабел, но днес си взех един и продавачът ми казва: "тоя кабел е хубав, няма да имаш шум" И като го гледам в къщи - той е с две жилки, та за това попитах. @Fallenblood: би ли ми обяснил по-подробно?
-
Здравейте. Изчетох цялата тема, но понеже не съм много на "ти" с кабелните истории, пак не ми стана съвсем ясно как е най-добре да запоя двужилен кабел. Предполагам, че и на други незапознати ще им е полезно някой от вас да обясни по-нагледно и за целта направих една схемичка: Не знам кое как точно се казва, затова съм означил двете места на жаковете, към които се запоява с 1 и 2, а краищата на двете жила и оплетката с латински букви за по-нагледно. Моля някой от по-опитните колеги да обясни коя буква към коя цифра се запоява, така ще стане съвсем ясно и едва ли ще има повече неразбрали. И при готовия кабел задължително ли е да се спазва кой край е за китарата и кой - за усилвателя и ще стане ли нещо ако случайно се размени?
-
Естествено, че и аз предпочитам ако имах възможност да уча в чужбина, но просто засега нямам такава, поради най-вече финансови причини. Постоянно слушам колко е паднало нивото в НМА а и не само там, а навсякъде в България. Всяка година улесняват изпитите все повече, за да могат да приемат студенти "от кол и въже" както се казва, явно количеството за тях е много преди качеството. Така че аз нямам прекалено високи очаквания за Академията, макар че имам голямо желание да науча колкото е възможно повече неща, които ме интересуват. Да се надявам, че ще е така.
-
На мен ми предстои кандидатстване в НМА тази година. Мисля да кандидатствам за влизане в ТЕОРЕТИКО-КОМПОЗИТОРСКИ И ДИРИГЕНТСКИ ФАКУЛТЕТ. Точно там се изучава и специалността композиция, за която питаш. Според мен ако не си се занимавал със свирене на пиано и солфеж, е невъзможно да издържиш изпитите. А те са общо три: І. СОЛФЕЖ - Писмен: две диктовки (едногласна и двугласна) в тоналности до два знака, с алтерации, по зададен тон "ла"; - Устен: изпяване на солфеж, определен чрез жребий по време на изпита, в тоналност до два знака, с алтерации, по зададен тон "ла". ІІ. ТЕОРИЯ НА МУЗИКАЛНИТЕ ЕЛЕМЕНТИ - Познаване, построяване и изпяване на ладове, интервали и акорди (видове тризвучия и мажорно-малкия септакорд и техните обръщения) по зададен тон; - Нотиране на виолинов, алтов, теноров и басов ключ. ІІІ. ПИАНО - Три произведения, изпълнени наизуст: 1. Й. С. Бах - едно произведение по избор от следните: Прелюд и фуга от "Добре темперираното пиано" (І и ІІ том); Инвенция (двугласна или тригласна); Алеманда или Жига от Френска сюита; Прелюд, или Алеманда, или Жига от Английска сюита. 2. Първа част из соната по избор от Хайдн, Моцарт или Бетовен. 3. Пиеса по избор на кандидата. Сам прецени дали това е по силите ти ако тепърва ще започваш, не че искам да ти обезкуражавам, но доста късно си се сетил. Повече инфо тук.
-
Аз също не разбирам напълно идеята на този раздел. Мисля, че ще е много по-добре ако се направят и "забодат" най-отгоре няколко образователни теми относно смесването и мастерирането - например тема за VST, какво представляват; тема за най-използваните ефекти и какви видове биват, тъй като аз също съм начинаещ в тази област и ще се радвам ако мога да прочета някои най-основни принципи и ориентираща информация в тази област. Ако има кой да се заеме, тогава би станал много полезен раздел.
-
Ясно ми е това, което казваш, чета учебника на П. Хаджиев просто за обща представа, а хармонията я усвоявам основно от решаване, свирене и слушане на задачи, каденци и пр. Имам много добър преподавател, който освен на правилата, ни учи и на изключенията, които в съвременната музика едва ли са изключения всъщност. А това, което ти каза за секундата - не е казано, че ще се образува такава, ако акорда е в смесено или широко разположение.
-
Не според мен, а според хармонията най-характерна е секстата в горния глас, която после се разрешава в първа степен - мелодически ход III - I. Пък и чуждият тон т.е. III степен е в горния глас, за да се чуе по-ясно и по този начин акорда да се различи слухово от обикновената доминанта. Не че не са възможни и други мелодически положения.
-
Шопенов акорд - в класическата хармония познат като D67, съставен от V-VII-III-IV степени, като се използва мелодическото положение, в което в най-високия глас е III степен. Много е як.
-
Я, толкинист! Здравей, колега!