-
Мнения
532 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Топ дни
1
IvanDTr last won the day on Октомври 22 2019
IvanDTr had the most liked content!
Относно IvanDTr
- Рожден ден 09/17/1959
Previous Fields
-
Инструмент
US layout 101 keys
Contact Methods
-
Website URL
http://www.d-tracks.eu
-
ICQ
0
-
Skype
dtracks
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
София
-
Interests
D-Tracks - Цифрово музикално студио.
Многоканален цифров запис изцяло в цифрова среда. Композиране, аранжименти, монтажи, звукова обработка, мастеринг. Песни, албуми, реклами, музикални фонове, музика към филми, театрална музика, консултации, участия в семинари, лекции и други.
dtracks@abv.bg.
Последни посетители
1471 профилни разглеждания
IvanDTr's Achievements
Newbie (1/14)
22
Обществена Репутация
-
Е.. Какво да се прави? Не всеки е съвършен!
-
Лад – система от тонове, поставени в определено съотношение и обединени около един тонален център наречен тоника. Тоналност - лад с определена височина на тониката. Гама - тоновете на лада подредени по височина. Акорд - едновременното звучене на три или повече тона, които са или могат да бъдат подредени по терци (интервал от 3 степени) Интервал - последователно или едновременно звучене на 2 тона. Разновидности на мажора: Натурален мажор – мажорен лад, при който между III-IV и VII-I има полутонове, а между останалите степени цели тонове. Хармоничен мажор – с цел да се получи по-характерно звучене на субдоминантовия акорд се понижава VI степен, по този начин се получава увеличена секунда (три полутона - хиатус) между VI и VII степен. Мелодичен мажор – хиатусът, получен при храмоничния вид на мажора, е бил смятан за не мелодичен и трудно изпълним интервал за пеене, затова, чрез понижаване и на VII степен се избягва хиатусът и по този начин ладът става по-мелодичен. При мелодичния мажор се получава характерна голяма секудна между VII и VIII степен. Бихармоничен мажор – в сравнение с натуралния вид тази разновидност на мажора е с понижена II и VI степен. Разновидности на минора: Натурален минор - минорен лад, при който между II-III и V-VI има полутонове, а между останалите степени цели тонове. Хармоничен минор - с цел да се получи по-характерно звучене на доминантовия акорд се повишава VII степен, по този начин се получава увеличена секунда (хиатус) между VI и VII степен. Мелодичен минор – отнова за да се избегне немелодичния хиатус се е наложило повишаване и на VI степен от лада. Бихармоничен минор - в сравнение с натуралния вид, тази разновидност на минора е с повишена IV и VII степен. От тук следва: натурален мажор 2,2,1,2,2,2,1 натурален минор 2,1,2,2,1,2,2 хармоничен мажор 2,2,1,2,2,1,3 хармоничен минор 2,1,2,2,1,3,1 мелодичен мажор 2,2,1,2,2,1,2 мелодичен минор 2,1,2,2,2,2,1 бихармоничен мажор 1,3,1,2,2,1,3 бихармоничен минор 2,1,3,1,1,3,1 интервалите са дадени в полутонове и започват от разликата между I и II степени Стари ладове В края на Средновековието са се оформили общо 6 основни лада. Три от тях са с мажорен характер – йонийски, лидийски и миксолидийски. Останалите три лада, с минорен характер – дорийски, фригийски и еолийски. Йонийски лад - съвпада напълно с натуралния мажор. Лидийски лад – различава се от натуралния мажор по повишена IV степен, която образува с I степен увеличена кварта, която е характерният интервал за лидийския лад. Миксолидийски лад – различава се от натуралния вид на мажора по понижената си VII степен, която образува с I степен интервал малка септима, която е и характерният му интервал. Еолийски лад – препокрива напълно натуралния минор. Дорийски лад – различава се от натуралния вид на минора по повишената си VI степен, която образува с I етепен характерния му интервал голяма секста. Фригийски лад – получава се, като на натуралния минор понижим II степен. Характерния интервал е малка секунда. В българската народна музика и най-вече в източната музика, съществуват и други разновидности на мажора и минора, наречени турски ладове (маками), но за тях друг път.
-
-
Брей!! Тази тема я възприемам като терапия. Какво ли ще стане, като стигнете до разновидностите на мажора и минора? Ами до старите ладове?
-
Искам да го видя това нещо. Можеш ли да ми пратиш едно парче? Вярвам, че ще мога да ти помогна.
-
Картата на PC-то ти е била поставена на 48 kHz. Файла е бил на 44.1 kHz и ето ти как се е получило ускоряването на темпото и транспонирането. Какъв е формата на файловете, които си си купил?
-
Аз съм направил подобна стеничка от 5 мм итонг минерална вата 4 см. от двете страни и гипс картон, като от страната на controlroom-а гипскартона е два пласта с покриване на фугите. При ползването на този тип изолация се получава ефект Delay. За да се избегне се прави банд от минерална вата покрита с рехав плат от естествена материя. Банда е около 1 метър широк и на височина 80 см.
-
И аз Ви пожелавам успех! А за останалите
-
И аз съм за! А що се отнася до смешния мъжки вокал, ефекта е "търсен". Той загатва лявата ориентация на Орфей, повлиян от съвременните модерни трактовки на митологията
-
Евридика Натиснете тук! С това парче поздравявам всички мои колеги и приятели. Надявам се да Ви хареса - нищо повече. Когато го регистрирах - 11.01.2007 входящият номер беше 279. Очакват се поне още 50 да влезнат днес. До колко ли внимателно ще бъде прослушването на комисията и до колко обективна ще е оценката им, след като ще се съберат на 15-ти и в същия ден ще трябва да се обявят резултатите? 330 песни по 3 минути прави 990 минути, което пък от своя страна означава - 16 часа и 30 минути непрекъсната музика. Като се прибави технологично време от 1 минута между песните за зареждане на новата - 329 минути (още 5 часа и 30 минути) нашето "неподкупно и компетентно" жури ще си прекара прекрасно едно пълно денонощие. Мислите ли, че е възможно това? Аз - не! Ясно е че песните ни ги очаква Recycle bin-а Защо тогава участвам? Ами, защото ми хареса да работя с приятен екип, на когото изпращам сърдечни поздрави и изказвам огромна благодарност: Bobalan, момичетата от Audiovision, Жоро, Краси и Мони. Защото ми беше приятно И защото се надявам да Ви хареса, понеже, може би, ще сте единстената аудиотория. И на последно място, защото съм може би единствения, който не е пускал авторска музика в този форум и с това поправям този пропуск Приятно слушане!
-
Успех на "Балканджи". Желая ви го от сърце, защото конкуренцията ще е много силна (особена като се има в предвид, че и аз ще участвам ) Парчето е много хубаво, но ти го знаеш (аз ти го казах преди няколко дни). Надявам се като смеся мойто - утре- и аз да го пусна да се чуе. (Нищо не се знае. Може ние тук да сме му единствената аудитория, като се знае, че комисията е съставена отново от предишните дебелогъзи и мастити некрозлози)
-
Бихармоничния лад е различен от хиджас-а. Той може да е минорен или мажорен. Има два хиатуса, докато хиджаса е с един хиатус. Освен това, бихармоничния лад е темпериран, докато хиджаса е микро тонален (втората степен е малко по-висока от темперирания строй, докато третата е леко по-ниска). Примерен хиджаз от ре би изглеждал така: D, bE, #F, G, A, bB, C, D Има още една особеност. Тона bB звучи чазлично в зависимост от посоката на свирене. На горе е на 3/4 тона от A, а на долу звучи нормално.
-
За чистене на звук няма! Ще трябва да работиш с допълнително инсталирани плъгини. За обработване - еквилайзери, компресори - има ги като VST плъгини и се прилагат на всеки канал в insert-а.
-
Ръгни IN-a на MIDI кабела в OUT-а на синтито, а другия в IN-а и си готов.