Здравей, по средно образование съм електротехник ( инженер по висше, но леко незавършено, в леко по-различна посока - леко цифровизирана )... правил съм доста неща в слаботоковата сфера, имама околко 9 години опит във фирма с изработка на индукционни елементи и не само ... помагах на приятел многократно с пренавиване и ремонт на електромотори и сродни... имам известен опит в тая сфера и ще те посъветвам какво да направиш, но държа да подчертая, че казаното от мен е субективно мнение и не го приемай за напълно точно. Изказаните по-горе от теб "предположения" са само предположения, а не реална експертизна оценка, аз лично като бях по-млад се подвеждах по информация на "клиенти", което водеше до грешни заключения в повечето случаи и накрая винаги правех сам цялостна диагностика на конкретната схема и установявах проблема автономно.
1. Буксата "прекъсва", тоест не затваря верига, разкачена спойка или прекъснато кабелче - ако това е варианта след отстраняване вероятно няма да има никакъв дефект... Но ако буксата е "окъсявала" е много вероятно да се е появил проблем някъде по схемата.
2. Като цяло "трафа" може да "окъси", обикновенно намотките в него са изолирани с някакъв тип смола и др. и при "късо" ще си проличи и наглед, вероятно ще има някъде нещо черничко като пушилка и няма да работи при пълно прекъсване, но е възможно да не е "прекъснат" напълно ( при нарушена изолация ), но да загравя при продължителна работа и да дава леки дефекти, което е много кофти ситуация и ще доведе до прекъсване рано или късно - най-често това положение се хваща по "миризма", започнал ли е да загрява и намерисва е хубаво да се смени, защото неизбежно ще "окъси" в даден момент и вероятно няма да изгори само "трафа".
3. Като съвет мога да кажа, ако имаш някакво основание за притеснения по отношения на "усилвателя" е хубаво да го занесеш за "оценка" при опитен електротехник, който вече може да си мери елементите според конкретната схема и да си каже мнението според това, което е измерил - в електониката всичко е много "конкретно" и се съмнявам някой да ти даде конкретен отговор според тази информация по интернет.
П.С. - преди години ремонтирах електронен уред купен от Германия ( втора употреба ) и когато го отворих намерих лепенка с име, дата и подпис на немски техник който е правил профилактика на уреда в уписанта вътре дата. Ние в България нямаме тоя навик на профилактика, което не е много за хвала, отделно пък някой да носи лична отговорност за изправната работа на уреда с името и подписа си...