Всичко без продажби
Показване на теми in Търсят се музиканти!Ноти и учебни материалиДруги инструментиКитараУдарни инструментиКлавишниБасВокалиХардуерСофтуерСъвети, трикове, въпросиКакво, къде, кога ?Авторска музикаМузикален бизнесТеория и КомпозиранеИзработка и ремонтГоворилняLiveСемплиКитарниБасДжемКавъриВидеоДухови инструментиТекстописанеДругиВашата продукцияНови албумиХай-ендMusic Center IkonomovЕлектронна музика и DJ - средства и похватиFactor7, 8, 9 - струнни китари и баритони публикувано в последните 52302 дни.
- Днес
-
Здравейте. От едно известно време пробвам различни стратове (нови, стари, мексиканци, американци, правеняци, лютиерски) и в общи линии пада голямо и понякога досадно дрънкане и сравняване, най често на чисти, леко оцветяващи лампови ампове. Накрая в общи линии ми хареса звука на един американ стандард '91, който хем има състейн и не е глух, хем звучи малко по-топло, дървесно и живо (има "месо") от средностатистическия страт, който много често звучи някак по-метално и "пружинно", с малко по-стъклена, студена атака (което не е лошо). Е, този точно страт е с Alnico-2 адаптери, което също допринася вероятно. Покрай всички тези пробваници, реших да извадя от прахта и реставрирам един много стар страт - правеняк с тяло от американска елша и кленов гриф, ей-така, за сравнение след цялото чутовно сравняване. Очаквах да е пълна пръчка, но всъщност с изненада установих, че и като състейн, и като общ тон, звучи не по-лошо, ако не и по-добре от не един мексиканец, че и немалко американци (и там ножицата е голяма, както вероятно сте забелязвали). От по-студено звучащите е, но си има състейн доста, а дебелите струни в общи линии звучат добре чак до края на грифа (което съвсем не е така при всеки произволно хванат Фендер). Но! Атаката на тоновете е малко по-резичка и метална, не е така сладка и камбанна, както на американеца, например, което прави картинката малко по-плоска. Сега - с една уговорка - ползва Alnico-5 адаптери от ТЕМУ, които съвсем не са лоши всъщност, но не са Texas Special или Seymour Duncan, както е ясно на всеки. Скоро ще имам възможност да му сложа един APS-1 на нек позиция, за да видя до колко адаптера ще има някакво осезаемо отношение към особеностите на атаката на тоновете, за която говоря. Мисля си тук други начини, с които може някак (добре или зле) да се повлияе на тона на инструмента. Гледам, че на много места препоръчват да се пробват различни седла на тремолото, различен тремоло блок и други такива неща (в момента тремолото е Vintage Style Wilkinson, с голям стоманен черен блок и седла от огъната стомана ("ламаринките", така да се каже)). Някои хора препоръчват месингов блок и месингови седла, за по-средно звучене с по-малко top-end и по-мека атака, други казват титан, никел... Вие играли ли сте си с такива неща и намирали ли сте разлика и смисъл от цялата галимация?
-
^ Еми готино изглежда, макар че докато не се докосна до един инструмент, трудно мога да ти кажа как ще ми послужи. Първата ми дигитална MIDI клавиатура си купих на сляпо, щото не знаех точно какво искам, с хода на годините започнах да си подбирам инстрменти, които ми вършат работа. Тука по-скоро подходът ми би бил наобратно - дай ми го да видя какво мога да изкарам с него. Освен това, като изключим artwork-а до голяма степен тая китара е пригодена на Нуно да му върши работа, тъй както Ван Хален си изчегъртва адаптерите, че на него да му харесва и да му върши работа. Та така, интересен инструмент със специфична употреба. Има и хайп около цялото нещо, разбира се. P.S. Аз лично съм по-впечатлен от ей тая дивотия на Allan Holdsworth, която хронологично е бая по-стара:
- Вчера
-
- Последната седмица
-
Сръпска кафана. Оркестърът свири, та се къса, народът се забавлява. Въхру една от масите стои малка мъжка маймунка и гледа отегчено. По едно време тя скача няколко пъти, приземява се на съседната маса и гордо натопява топките си в чашата с уиски на клиент на заведението, след което се скрива. Силно озадачен и притеснен клиентът започва да разпитва бармана: - Да ли знаш зашто… маймун лади свои муде у мое виски? - Па не знам. Питай собственика. - отговорил барманът. Отишъл клиента при собственика и го пита: - Да ли знаш зашто овой маймун лади свои муде у мое виски? - Па незнам. Питай оркестъра маймун е техен… Накрая клиентът отива при оркестъра и попитал: - Кажи друже, знаеш ли защо маймун лади свои муде у мое виски? - Знам, бе, како да незнам… три, четири: "Защоооооо, маймууууун ладииииии свойиееее мудьееееееее у мойе вискииииииииии…"
-
Ами може.. трябва да продам или да разменя компютъра ми обаче.. тия гламасоци от емаг ми изгубиха пратката между другото..
-
Здравейте, ние сме група Clarity и сме насочени и настроени да свирим алтърнатив рок, поп-рок, с леко блусарска нотка. Авторска музика също правим. Търсим техничен барабанист, НЕ силов, тъй като стила ни и ориентираността ни са насочени към по-лирични, по баладични и мелодични песни. Залагаме на комерсиалното и новото звучене. Не е лъжа, че това се продава и това се търси предимно. Вокалите са на английски, макар че се случва да правим и български песни от типа на БТР, Д2, Графа и др. Възрастта ни варира от 33 до 50г., така че възрастова граница няма. 4-ма мъже сме, ако има жена - желаеща трябва да е наясно с това. Говорим за репетиции 1-2 пъти в седмицата за момента, но с времето ще се увеличават. Мегдан за участия има, много даже. Иска се само сериозно отношение, желание за свирене и творчество, както и малко доза хъс! При интерес и подробности - съм на разположение на тел: 0877 05 05 75 - Цецо
-
Супер!
-
От мен пианото, от една девойчица гласа ... P.S. @CyberGene Тоя Wurlitzer кефи ли те? Знам, че ги ненавиждаш ама от Роланд май са го докарали ...
-
- 1
-