Всичко без продажби
Показване на теми in Търсят се музиканти!Ноти и учебни материалиДруги инструментиКитараУдарни инструментиКлавишниБасВокалиХардуерСофтуерСъвети, трикове, въпросиКакво, къде, кога ?Авторска музикаМузикален бизнесТеория и КомпозиранеИзработка и ремонтГоворилняLiveСемплиКитарниБасДжемКавъриВидеоДухови инструментиТекстописанеДругиВашата продукцияНови албумиХай-ендMusic Center IkonomovЕлектронна музика и DJ - средства и похватиFactor7, 8, 9 - струнни китари и баритони публикувано в последните 8 дни.
- Последният час
-
High gain amp с вграден overdrive преди преампа – съществува ли?
topic отговори на Evtim Djerekarov's Koobenot в Китара
Темата с буустването на крънч/лийд канал на амп е малко въпрос на вкус, затова не е превърнато в универсално решение в усилвателите. Ето според мен защо: - Популярните дисторшън овердрайв педалчета като TS / SD-1 / DS... и така нататък, вършат много добре работата си, но от друга страна, извън приложението си, могат да звучат доста запушено, "транзисторно" и "спъващо" динамиката на драйв канала на лампов усилвател, карайки го да звучи тъничко или с някак доста ограничен диапазон, все едно свирите на Rockman (който не е никак лош, но си може малко звуци, с които е станал и известен). - Има хора, които по-скоро обичат да слагат Treble Booster-и, просто за да изчистят "калта" от канала на усилвателя си за определен тип музика, или в някои случай - за да "изцъклят" плътно звучащ драйв канал, че да добие средно-високочестотно жужене за някакъв брит-поп звук, например, тип Vox AC15. - Поради горната или някаква друга причина (контрол на максималното количество овердрайв (да не "препържва"), или получаване на характерен състейн) има хора, които обичат да слагат компресор пред усилвателя, пред или след овердрайва. - Има овердрайв/дисторшън педалчета, които звучат досущ като драйв канал на лампов усилвател, със постепенния си breakup и така нататък, които често заместват цял драйв канал, като могат да се включат на клийн канала, ако той не е прекалено изцъклен, или в return на усилвателя. Поради всички тези причини и заради крайно различните художествени ефекти, които музикантите искат да постигнат, слагането на някакъв бустер вътре в усилватля, не е станало масова практика. - Днес
-
Имаше 2 части на концерта и във втората свири друг китарист с неговия усилвател. Не се свири едновременно с двата. Мислиш съм за Wet-dry-wet схема, но още не съм стигнал дотам. Иначе е възможно със сплитер и Roland JC 40 който имам и е стерео и месата.
-
Копи пейст е от ФБ публикация, където са качени и директно там, а ФБ мачка. За това слагам YouTube линк. Но тук в директно ютуб, което прави описанието излишно. На мнозинството Гибсънския вариант им харесва повече.
-
Най вероятно е от струната, пробвай да смениш.
- Вчера
-
От Mastering The Mix са пуснали интересен инструмент за обучение, свързан с разпознаването на честоти. Доста по-интересен е от програмките, които имаше на времето, дето просто пускат някакъв пик или сряз в розов шум и трябва да отгатнеш. Ето демонстрация:
-
- 2
-
- Последната седмица
-
Yesterday (Beatles) - Cover Още сурово, но това е идеята за тази тема.
-
Може да е полезно на някой млад изпълнител: Късмет и да качите парчето, с което ще спечелите и тук 🙂 Попълни формуляра за участие https://forms.gle/wCXPMZfWMwFEumJn7 Фестивалът се реализира с подкрепата на Национален фонд „Култура“/ National Culture Fund, Bulgaria [url=https://postimg.cc/F1mb3Xdd][img]https://i.postimg.cc/F1mb3Xdd/Konkurs.jpg[/img][/url]
-
При обработката на реч също много добре се справя.
-
Една акустична версия на Breaking the law за изпяване https://on.soundcloud.com/kw4Hwsm5r57R4zyW88
-
@tztonina Колега, няма нужда да отваряш нова тема, пиши в тази.
-
Здравейте! Една моя версия на Here I Go Again на Whitesnake в акустичен вариант, малко в смуут джаз аранжимент, записана преди около 10-на години, отново мастерирана от моя приятел - Емил Гемеджиев. Приятно слушане!
-
- 3
-
-
На 24 юли освен, че съм рожденик, се навършват 5 години откакто минахме маршрута на дружбата (Ком-Емине) с Николай Георгиев. Вчера ми се отдаде възможност да посетя нос Емине, което се случи на няколко пъти оттогава, но по лесния начин (с кола), а не както преди 5 години напряко през Ком с колело… Винаги, когато ходя там се сещам за преживяването и всеки път си казвам, че това е един от най-запомнящите се моменти за мен цялостно. Понеже носих портативна апаратура записах един любим инструментал на John Scofield, който съм (почти) сигурен, че никой не е свирил на нос Емине. Понеже не съм достигнал нивото да ме цитират хората, ще се самоцитирам: - „Вярвайте в себе си, следвайте целите и мечтите си и знайте, че не винаги всичко е на всяка цена, но границата между оправданието и "не е на всяка цена" е тънка...“. Това написах тогава, когато завършихме пътуването. Приятно слушане! ето и "не е на всяка цена" е тънка...“. Това написах тогава, когато завършихме пътуването. Приятно слушане!