Към съдържанието


Снимка

Разделяне на сигнала към два усилвателя


  • Please log in to reply
16 отговора на тази тема

#1 panhead

panhead

    Навъртащ се

  • Members
  • PipPip
  • 83 Мнения:
  • Gender:Male
  • Инструмент:китара

Публикувано 02 април 2013 - 21:56

Привет на всички! Темата отдавна не е забърсвана от натрупан прах...  :secret:

Надявам се това да е правилното място, не ми се отваря отделно заглавие.

Имам следното питане:

Интересува ме паралелно свързване и едновременно използване на два усилвателя. В случая - Fender Vibrosinic Reverb и Hot Rod Deluxe. Кой начин е добър за паралелната работа на двата усилвателя ? През 'send' на Hot Rod към 'In' на единия от каналите на Vibrosonic удачно ли е? Какви по - удачни варианти биха могли да се използват?

Надявам се да поразвиете темата, предварителни благодарности. 


BIG DOG MOTORCYCLES - Break The Leash! 
Bikes don't leak oil, they mark their territory.


#2 lyu_records

lyu_records

    Не се знае!

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1514 Мнения:
  • Gender:Male

Публикувано 02 април 2013 - 22:28

Аз мисля, че по този начин няма да стане ако визираш лупа. Правилното връзване и двата да свирят едновременно е със сплитер. Нашия колега @Nikifena беше създал такова устройство изглежда така:

Guitar%20Splitter%20fr.jpg

Друг вариант е да ги вържеш стерео, демек ако имаш някакъв стерео ефект (процесор) преди кубетата тогава ще се получи интересно.

Много китаристи от голямата сцена ползват два различни усилвателя един чист а другия за мръсен. Но там е с A/B контролер и те не свирят едновременно.

Надявам се да съм бил полезен.



#3 lyu_records

lyu_records

    Не се знае!

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1514 Мнения:
  • Gender:Male

Публикувано 03 април 2013 - 01:49

П. П.

За протокола и DIY маниаците простичко Y сплитърче с буфер, тъкмо няма да има притеснения за дълги кабели а схемата е елементарна  :greenball:

http://www.paulinthe...-veroboard.html



#4 Fats

Fats

    Дърт мърморник

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 927 Мнения:
  • Gender:Male
  • Инструмент:други

Публикувано 03 април 2013 - 09:50

В Динакорд има сплитери, ще ти дадат каквото ти трябва. Ако го няма в наличност ще дойде за 2-3 седмици от Томан.

 

http://www.thomann.d...spliter&x=5&y=4



#5 CHEFTIE

CHEFTIE

    Навъртащ се

  • Members
  • PipPip
  • 60 Мнения:
  • Инструмент:китара

Публикувано 03 април 2013 - 10:24

Щом искаш двата усилвателя да работят паралелно, тоест едновременно да минаваш през преамповете и на двата и всеики да си усилва поотделно все едно работят поотделно, ще ти е нужно да разделиш сигнала от китарата. За тази цел ти трябва сплитер, който ще стои след последния ти ефект и преди входовете на двата усилвателя или ако не използваш ефекти - между китарата и входовете на усилвателите. Удачен избор е Y-Not, който представлява A/B/Y превключвател. С него не само разделяш сигнала, но можеш да избираш дали да работи единия или другия усилвател или и двата едновременно. Освен това имаш вграден Buffer, в случай че използваш дълги кабели и/или ефекти.



#6 panhead

panhead

    Навъртащ се

  • Members
  • PipPip
  • 83 Мнения:
  • Gender:Male
  • Инструмент:китара

Публикувано 03 април 2013 - 20:23

Благодарности за отговорите! 

Все пак  - ако идеята е да се използва Drive канала на Hot Rod през "loop"-а, от където сигнала отива директно "In"  на VibrosonicReverb /който от своя страна е само чист и няма "Drive", съответно няма и loop/?

Възможно ли е този тип свързване да навреди на лампите на Vibrosonic? 

Моля за малко повече информация относно начините за свързване на два усилвателя, със/без сплитер. Какви са преимуществата?

Поздрави!


BIG DOG MOTORCYCLES - Break The Leash! 
Bikes don't leak oil, they mark their territory.


#7 Parni_Valjak

Parni_Valjak

    Soundman ltd - The Professional Solutions Provider

  • VIP listed
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4548 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Инструмент:МОЗЪК REVOX TEK FLUKE HP

Публикувано 03 април 2013 - 21:05

IMG_7078.jpg100_1603.jpg


Rumen Kolarov:   Както винаги инж. Манов е прав!

 

eCJph5P.png

1.If You Think A Good Technician is Expensive, Try A BAD Onе !  2.If you have to ask the price, you can't afford it. biggrin.gif

3.ДА ПИЕМ ЗА ТОВА: ЖЕЛАНИЯТА ДА НИ СЪОТВЕТСТВАТ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ! (Кавказка пленница)

4."е" на "х"-та и да го плашиш с диференциране едва ли му пука на аргумента... (Telerig)

5." ДА РАБОТИМ НЕ САМО С РЪЦЕ , НО С УМ И СЪРЦЕ" (Басурендер) 6.Сега е епохата на Гангнам Стайл, АйПад, АйФон и АйСиктир...( patient)

7.Другаря Кире- "Инженерите със вкус, пипат само ток и блус...." 8.Като не можеш, най-лесно е да кажеш, че не искаш. (docc)

9.“It’s an unfinished job, looking for high quality audio. It never finishes.”-Rupert Neve   10.Fingers On Strings, Hands On Faders, Music On Tape.

11.musicman: Колкото по глупави въпроси задаваш, толкова е по-малък шансът, отговорите им да ти харесат. Забележи, не да ти помогнат, а да ти харесат.


#8 patient

patient

    Jack of all trades

  • Members
  • PipPipPip
  • 492 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:долината на река Балига
  • Инструмент:нож и вилица

Публикувано 03 април 2013 - 21:27

Стената на втората снимка мачка... Като порасна, ще си сглобя една такава и ще изселя кресливите си съседи :D 



#9 7thString

7thString

    Спирам да пиша докато се толерира дебилщината

  • newbies
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4156 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Русе
  • Инструмент:Китара

Публикувано 03 април 2013 - 21:31

Защо просто не пробваш различните начини и ще видиш кое как... според някои, схемата, която валяка е пуснал прецаквала звука на втория амп, според други пък сплитера с буфер прецаквал цялостния саунд, според трети пък простото паралелно свързване (с Y кабел) на два ампа било светия граал.... колкото начина, толкова(а и повече) мнения :)


Спирам да пиша докато администраторите толерират дебилщината в този форум.


#10 Parni_Valjak

Parni_Valjak

    Soundman ltd - The Professional Solutions Provider

  • VIP listed
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4548 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Инструмент:МОЗЪК REVOX TEK FLUKE HP

Публикувано 03 април 2013 - 22:00

Не разбрах каква е разликата между Y кабела и показаните от мен картинки, че да звучат различно???

Ей, по-голяма клоака от нета няма, да знаЙш!


Rumen Kolarov:   Както винаги инж. Манов е прав!

 

eCJph5P.png

1.If You Think A Good Technician is Expensive, Try A BAD Onе !  2.If you have to ask the price, you can't afford it. biggrin.gif

3.ДА ПИЕМ ЗА ТОВА: ЖЕЛАНИЯТА ДА НИ СЪОТВЕТСТВАТ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ! (Кавказка пленница)

4."е" на "х"-та и да го плашиш с диференциране едва ли му пука на аргумента... (Telerig)

5." ДА РАБОТИМ НЕ САМО С РЪЦЕ , НО С УМ И СЪРЦЕ" (Басурендер) 6.Сега е епохата на Гангнам Стайл, АйПад, АйФон и АйСиктир...( patient)

7.Другаря Кире- "Инженерите със вкус, пипат само ток и блус...." 8.Като не можеш, най-лесно е да кажеш, че не искаш. (docc)

9.“It’s an unfinished job, looking for high quality audio. It never finishes.”-Rupert Neve   10.Fingers On Strings, Hands On Faders, Music On Tape.

11.musicman: Колкото по глупави въпроси задаваш, толкова е по-малък шансът, отговорите им да ти харесат. Забележи, не да ти помогнат, а да ти харесат.


#11 7thString

7thString

    Спирам да пиша докато се толерира дебилщината

  • newbies
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4156 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Русе
  • Инструмент:Китара

Публикувано 03 април 2013 - 22:02

^ Аз лично не съм пробвал варианта с навързването - не минава ли през някакъв преамп сигнала преди да излезе на изхода? Защото при мен(на един амп от марка която мразиш :greenangel: ) Slave Amp изхода му е след някакъв буфер.


Този пост е редактиран от 7thString: 03 април 2013 - 22:03

Спирам да пиша докато администраторите толерират дебилщината в този форум.


#12 Parni_Valjak

Parni_Valjak

    Soundman ltd - The Professional Solutions Provider

  • VIP listed
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4548 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Инструмент:МОЗЪК REVOX TEK FLUKE HP

Публикувано 03 април 2013 - 22:04

'Бсолютно не минава през нищо, освен двата жака, които са паралелни или с по 68к на всеки. Което изобщо не се коментира, при входен импеданс на всеки вход по 1Мом.


Rumen Kolarov:   Както винаги инж. Манов е прав!

 

eCJph5P.png

1.If You Think A Good Technician is Expensive, Try A BAD Onе !  2.If you have to ask the price, you can't afford it. biggrin.gif

3.ДА ПИЕМ ЗА ТОВА: ЖЕЛАНИЯТА ДА НИ СЪОТВЕТСТВАТ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ! (Кавказка пленница)

4."е" на "х"-та и да го плашиш с диференциране едва ли му пука на аргумента... (Telerig)

5." ДА РАБОТИМ НЕ САМО С РЪЦЕ , НО С УМ И СЪРЦЕ" (Басурендер) 6.Сега е епохата на Гангнам Стайл, АйПад, АйФон и АйСиктир...( patient)

7.Другаря Кире- "Инженерите със вкус, пипат само ток и блус...." 8.Като не можеш, най-лесно е да кажеш, че не искаш. (docc)

9.“It’s an unfinished job, looking for high quality audio. It never finishes.”-Rupert Neve   10.Fingers On Strings, Hands On Faders, Music On Tape.

11.musicman: Колкото по глупави въпроси задаваш, толкова е по-малък шансът, отговорите им да ти харесат. Забележи, не да ти помогнат, а да ти харесат.


#13 panhead

panhead

    Навъртащ се

  • Members
  • PipPip
  • 83 Мнения:
  • Gender:Male
  • Инструмент:китара

Публикувано 04 април 2013 - 07:36

Имено свързване, както при стената с Marshall-ите имах предвид. Може ли малко повече обяснения, защо когато имаме включен кабел в първия вход на усилвателя, вторият веднага се превръща в изход? 


BIG DOG MOTORCYCLES - Break The Leash! 
Bikes don't leak oil, they mark their territory.


#14 synchu

synchu

    Sandman The Dreamcatcher

  • VIP listed
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6916 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:...от гората
  • Инструмент:Не свиря-само зяпам тук:D

Публикувано 04 април 2013 - 08:17

Не е точно изход:
http://support.fende...c_schematic.pdf
Както се спомена просто входовете са свързани паралелно.
"Guitar is the easiest instrument in the World to play badly" - Andres Segovia
"Если долго смотреть на луну, можно стать идиотом" - Ген.Иволгин, Михалыч
Patience, n. A minor form of despair, disguised as a virtue...it's kind of ironic that good health is merely the slowest possible rate at which one can die
Most(not all, with the advent of CMI's) musical instruments, and the poor bastards cursed with playing them, are integrated human controlled sound pressure transduction systems...
The tone is 62.5% the player, 33.456% the amp, 3.88699% engineering skill and 2.48827789749% down to whether venus is in capricorn and a dwarven-goblin-fish-monster walks counter clockwise around a mandrake root at midnight...
"The misinformation on this site is really approaching legendary proportions."
http://soundcloud.com/synchu май беше

#15 TONY

TONY

    Metal Messiah

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8517 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Инструмент:китара, бас

Публикувано 04 април 2013 - 09:43

Да споделя своя опит и да ситематизирам.

 

1.Изполваме стерео ефект. Може би най-удачно един стерео хурус педал.

Това си го открих сам още някъде 93-94, като манията да пробвам различни неща е някъде от тогава.

Положителна черта - стерео хоруса звучи яко. Сещам се за няколко модела ампа с вграден хорус,

така реално го постигаме същото с два ампа.

Отрицателно, ако например се ползва стандартен бос хорус има лека деградация в сигнала.

Питър Корниш обаче мрази тру байпаса.

Ако сте някакъв супер франтик тон маниак, ще си купите някакъв бутиков хорус и ще се изръсите яко.

Ако не, ползвайте си Бос-а с кеф и да не Ви пука.

2. Сплитера е ясен, досега не съм ползвам и няма да ми се наложи.

3. ABY бокс , казвам и уай, за да може освен да алтернира между двата ампа и да ги дава заедно.

Лично съм се спрял на вудулаб за 4 -ри ампа, досега обаче не ми се случвало /налагало да свиря едновремнно с 4 усилвателя.

Кой знае някой ден, може да стигна до следният сценарий - Роланд джаз/Фендер тюб за клийн, Вокс за разкош, Маршал/Лабога за крънч и някой хай-гейн напр. Меса / Саймън Бредли и тн. Ако хептен стана гъзар и си наема някой за роуди.

Браян Мей свири с 3 лампови вокса и дикито в паралел.

4. Метода "на робовладелеца", който Валяка показа нагледно.

Май първо прочетох за него в гитар плейър или във фендер фронтиера, amp slaving/ aerosmith mothod-a.

Не, че китаристите на Аеросмит са го измислили, но явно са едни от първите, последователните и най-известните му ползватели,

затова така си му казвам (освен амп-слейвин). Вероятно пионерът отново е Джимарата( но той е слейвал мастер волюм маршали, без тайм ефкти)

Няма много общо с първите три( освен ползването на повече от един амп).

Идеята е друга - за база се взима преампа на "основният амп" И се ползват крайните стъпала и на останалите ( в случая на маршалите от снимката не е точно така)( те са мастер волюм и нямат пауър ам ин & аут).

Основният амп остава драй, сух, без ефекти.

Към подчинените, сигнала се смесва с време базирани ефекти.

Много е гот. Пробвал съм го на концерт.

Лоша страна, отново Ви трябва роуди(или сам си носите), съответният брой микрофони и добър озвучител.


Човек не открива музиката, а открива себе си в музиката. А.Вайсенберг
РОДЕНИЯТ ДА ПЪЛЗИ, НЯМА КАК ДА ПОЛЕТИ!!!
IRON MAIDEN ,METALLICA,Judas Priest, Manowar, Deep purple,Mercyfull Fate,King Diamond, Whitesnake,Tarja, Kamelot, Angra ,Slayer,Satch,YJM,Tony MacAlpine,GaryMoore,Thin Lizzy,Ac/Dc,Rainbow, Cacophony,EVH,Aerosmith,Extreme,Scorpions,SymphonyX,Annihilator
Stop stealing and committing fraud, the Government hates competition.





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни