-
Мнения
407 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно trendkiller
- Рожден ден 10/15/1985
Previous Fields
-
Инструмент
дръвце
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Berkeley, CA
Последни посетители
1656 профилни разглеждания
trendkiller's Achievements
-
Искаш да свириш хармонията (цялото тризвучие/четиризвучие) с лявата ръка само и да добавиш мелодия с дясната ако те разбирам правилно? Ще звучи малко изкуствено по този начин, според мен. Мисля че е по-лесно да си напишеш хармонията отделно, след това да насложиш мотиви/мелодия върху цялостната прогресия и накрая да махнеш нотите, които не ти трябват и да си напишеш цялата партия наново за две ръце.
- 58 replies
-
- композитор
- композиране
- (и %d още)
-
За мен е малко да странно да прескачаш от 3 гласа на 4. Аз лично бих дублирал единия глас в друга октава или бих добавил 7ма степен към тези две тризвучия. Пример с 4 гласа (без добавяне на 7): P.S. Едитнах примера малко за да се свири по-лесно
- 58 replies
-
- композитор
- композиране
- (и %d още)
-
@Sonata composer, пробвай следното: Тоника = 1, Втора/горен водещ тон = 2, Горна медианта = 3, Субдоминанта = 4, Доминанта = 5, Долна медианта = 6, Долен водещ тон = 7 Tonic = 1, Supertonic = 2, Mediant = 3, Subdominant = 4, Dominant = 5, Submediant = 6, Leading tone = 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Сега построй тризвучия върху всеки основен тон, да кажем в До-мажор (C maj). 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 или C, D, E, F, G, A, B стават: 1 (C E G), 2 (D F A), 3 (E G B}, 4 (F A C), 5 (G B D), 6 (A C E), 7 (B D F) За по-кратко: 1 (C E G) = C major (до мажор) 2 (D F A) = D minor (ре минор) 3 (E G B} = E minor (ми минор) 4 (F A C) = F major (фа мажор) 5 (G B D) = G major (сол мажор) 6 (A C E) = A minor (ла минор) 7 (B D F) = B diminished (си умален) 1 Cmaj, 2 Dmin, 3 Emin, 4 Fmaj, 5 Gmaj, 6 Amin, 7 Bdim За още по-кратко променяме арабските числа с римски цифри. 1, 2, 3, стават I, II, III ... Главни букви (I, IV, V) = мажорно тризвучие, Малки букви (ii, iii, vi) = минорно тризвучие Малка буква o (viio) = умалено тризвучие 1 Cmaj, 2 Dmin, 3 Emin, 4 Fmaj, 5 Gmaj, 6 Amin, 7 Bdim стават I Cmaj, ii Dmin, iii Emin, IV Fmaj, V Gmaj, vi Amin, viio Bdim или I, ii, iii, IV, V, vi, viio в до-мажор (C major) Тоника, субдоминанта, доминанта в До стават: I - IV - V in C Тоника, долна медианта, субдоминанта в До стават: I - vi - IV in C Дотук разбираш ли или те загубих?
- 58 replies
-
- композитор
- композиране
- (и %d още)
-
@sonata_composer Знаеш ли как да хармонизираш мажорна гама? Останалото от там нататък е лесно.
- 58 replies
-
- композитор
- композиране
- (и %d още)
-
Не съм виждал досега някой да употребява термина "non-functional harmony". Обикновено този похват се нарича "modal interchange" и се използва често във филмовата музика. Например: А maj - Eb maj; E maj - C maj; B min - D# maj etc. Мисля че подобни обяснения фунционираща-нефункционираща хармония са доста объркващи, за мен е доста по-лесно да хармонизираш два (три, пет) лада с една и съща тоника и просто да погледнеш кои акорди се различават, кои се дублират и да експериментираш прескачайки от един лад в друг по вкус. Започни с тризвучия (maj, min, dim, aug) в началото докато свикнеш.
- 58 replies
-
- композитор
- композиране
- (и %d още)
-
Динамичен микрофон, SM57 може би?
-
Честито! Наскоро и аз се сдобих с western-style мандолина, но скъсах втора струна още в началото и от тогава ме мързи да я сменя. Може да направим някаква съпорт група за некадърни мандолинисти, където да обменяме табове/клипчета.
-
Много добре пипаш! За пръв път чувам Godin, който да ми хареса на звук. Явно си е до майстора.
-
По мои наблюдения, след 1 седмица свирене всичките звучат зле. D'Addario EJ25B black nylon , D'Addario EJ44 Pro-Arte , LaBella 820 red nylon - тук съм все с чисто нови струни (hard tension) и не мога да ти кажа дали изобщо се усеща някаква съществена разлика. След няколко дни свирене пада покритието на басите и китарата вече звучи като кашон. Просто на класическите/фламенко китари им трябват "пресни" струни винаги за да извадят звук.
-
Както каза Thrasher, най-вероятно не е от струните, а от action-a на китарата. 10-ки на акустична китара с нисък action не звучат добре обикновено. Пробвай D'Addario Custom Lights EXP11.
-
Аз имам Fishman Triple Play. Сложих го на акустична китара и тракинга след настройка и бъзикане е много добър. Ползвал съм го точно веднъж за 2 години...
-
От известно време тренирам "filmscore / game music" -тип композиране. Ако има някой друг във форума, който си пада по такива неща може да се свърже с мен да обменим опит или просто да полафим на тази тема. https://soundcloud.com/foggybrain-music/sets/sci-fi-fantasy
-
- 1
-
Доста чисто изсвирено и записано! Поздрави!
-
И аз имах проблеми със същия интерфейс на OS Mavericks 10.9. В началото работеше нормално, но след 4-5 месеца започна да се насира аудиото. Смених интерфейса с друг Focusrite Scarlett 2i2 и вече година и нещо не съм имал проблеми (бачкам на OS Sierra 10.12 с Logic X). Явно качеството им е калпаво просто и е съвсем възможно проблемите ти да са от хардуеъра.