-
Мнения
1802 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Топ дни
51
Лими last won the day on Април 11
Лими had the most liked content!
Previous Fields
-
Инструмент
Акуст. и ел китари, вокал
Contact Methods
-
Website URL
https://soundcloud.com/limy/wind?in=limy/sets/dilema
-
ICQ
0
-
Skype
timolimy
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
София
-
Interests
Целият свят е интересен
Последни посетители
18192 профилни разглеждания
Лими's Achievements
-
бар токио Редовни "Творческа и техническа" срещи
topic отговори на Лими's Лими в Предложения и въпроси
Вече направихме "първата копка" и "посадихме" идеята. Засега всяка събота, а понякога и друг ден, в бар Токио ще се състои форум на живо. Границите са разчупени и ще се извършват всякакви музикални дейности. В първите месеци те ще протичат свободно, дори хаотично, докато се събере критичен брой активни или не съвсем - участници. Който иска да свири нещо си, нека да свири сам или с партньори. Който иска може да демонстрира любимият си инструмент или ефект. Ако е измайсторил собствен муз. инструмент нека се похвали с него. Ще има и базар на музикални инструменти, които всеки да изпроба. Някой може да предложи за обсъждане някакъв проблем, важен за повечето или някои музиканти. Да направи кратък рецитал, изпълнение на лично творчество - песен, текст или инструментал, както и интересно аранжиран кавър. С една дума - музикален магазин, концертна сцена и форум на живо. -
Всъщност аз съм гледал само китарните ефекти(и то само малък набор), а китари и други инструменти не съм наблюдавал. Е, от скоро започнаха да се вдигат бавно и някои от тези, които съм наблюдавал. Сега вече и твоята информация ми е чудна. Защо наистина китарите и чинелите са се вдигнали толкова много, а повечето ефекти, та дори и с най-нова технология - не са? Отговарям си: - по-скъпите материали за тях, а и изработката на китари и чинели е доста по-сложна, трудоемка. Докато ефектите сигурно се проектират с помощта на AI и вложените материали и труд не са скъпи.
-
Още преди казуса с митата съм се чудил, а дори се канех да пусна подобна ценова тема тук. Чудил съм се защо доста музикални инструменти, които съм купувал или следил още от преди 7-8 години продължават да имат същата или почти същата магазинна цена и до сега. Инфлацията през тези години сигурно е стигнала минимум 50-60%, съдейки по храните, например. Заплатите също са се вдигнали поне с 30-40%, а музикалните инструменти са си все на същата цена от преди 5-6-7-8 години. Тогава цена от 500лв, например ми се виждаше доста висока, а сега дори смешно ниска. Мисля, че тези мита ще раздвижат по някакъв начин и динамиката на замръзналите цени. Вероятно малките производители ще изпитат доста затруднения и ще оцелеят най–вече гигантите, или пък обратното. Кой знае? Може би "гигантите" ще изкупуват малките старт–ъпи. Но струва ми се, че и традиционни музикални инструменти все по–малко ще се купуват от магазини, защото и пазара втора ръка е пренаводнен. А и новото поколение го мързи да се упражнява по 5-8 часа на ден 10 години, докато стане поне средно добър изпълнител. Новите кандидат "звезди" се ориентират към бърза реализация, чрез AI технологии, които им заместват и спестяват къртовския и неблагодарен музикантски труд. Та кой сега ще ти свири/пее гами и арпежи 10 000 часа, докато живота навън тече с бясна скорост?
-
ИИ е още едно гигантско предизвикателство за човешкият мозък, еволюирал милиони години. И това предизвикателство е авто предизвикателство. Това е точката(point of no returne), при която човешкият мозък предизвиква сам себе си, защото вече няма друг достоен съперник. За справка - новелата на Стефан Цвайг - "Шахматна новела". ИИ ще провокира на дуел човешката изобретателност/гениалност до извън всякакви граници, недостигани до сега. Никога не трябва да се забранява ИИ в музиката!!! ... и в другите ...
-
https://bnt.bg/news/ima-li-myasto-izkustveniyat-intelekt-v-izkustvoto-v388444-338251news.html
-
бар токио Редовни "Творческа и техническа" срещи
topic отговори на Лими's Лими в Предложения и въпроси
Речено, сторено. След 18:00ч събота 12.апр. среща в бар ТОКИО, на кръстовището с улиците Янтра и В. Юго при малката градинка, близо до кино Влайкова, след Орлов мост по ул Иван Асен. Преди това ще се видим на лютиерското музикално изложение в Joy Ststion. От там ще пристигна в бара преди 17:30. Ще направя и кратка демонстрация по идеята. Очаквам ви! 👍🏻 -
бар токио Редовни "Творческа и техническа" срещи
topic отговори на Лими's Лими в Предложения и въпроси
По-горе споменах, че съботите и неделите там е спокойно, особено в по-ранният следобед 16-17ч, но не винаги. Важното е да се започне от някъде, макар и при не съвсем подходящи условия докато се създаде традиция, защото докато чакаме идеалните условия ентусиазма ще се изпари, както стана преди 6-7 години. Ако някой предложи конкретно друго по-добро място приветствам го! -
бар токио Редовни "Творческа и техническа" срещи
topic отговори на Лими's Лими в Предложения и въпроси
Бармана си е шефа. Той предложи съботите, защото както казах горе, това е спокоен ден за бара. Евентуално може и в неделя. -
Предлагам поне веднъж седмично или 2 месечно да се събираме на подходящо място(клуб, репетиционна) с цел обмяна на опит, споделяне и решаване на музикално технически проблеми и творческо представяне на лична продукция. Това ще бъде нещо като този форум, но наживо човек с човек, очи в очи. Може по двама или трима музиканти(всякакви ), всеки път различни, да представят свои инструменти, ефекти и композиции, създадени с тях за не повече от 30-40 минути всеки. 15-20 минути изпълнение и 10-15 минути дискусия, обяснения, въпроси и отговори по композицията, инструментите и проблемите, свързани с тях. След това идва ред на другия участник и т.н. Накрая в свободен разговор с напитка, обсъждане на всякакви музикални и други теми. Има вече набелязано място - бар "Токио", близо до "Орлов мост" и Кино "Влайкова". Обсъждал съм с бармана Кристиан от "Нова Генерация" тази идея и той е съгласен да направим проба. Според него най–подходящ е съботният ден, късен следобед, но предполагам, че би станал и неделният следобед, защото в тези два дни там е спокойно, а през седмицата там се правят малки концерти и джемове. Предлагам идната събота 12.април след 17-18ч да се съберем желаещи и да обсъдим подробностите. 📢 Споделете и с други, не само музиканти. А, до тогава бих ви помолил, тези които принципно са съгласни, да потвърдят тук в тази тема и дали могат да присъстват на тази дата. Очаквам и от вас някакви предложения и допълнения.
-
Да, това беше Америка - рай за унижените и оскърбените.
-
Ето че пристигна и най-новата ми хубавелка - DиDи 200. Платих добре и полудял от диво желание страстно разкъсах пликчетата ѝ. Нетърпеливо, но нежно я положих на пода, мушнах си жака в буксата и включих щепсела. Между мен и нея потече страстна енергия. Диди200 ми взе акъла с фантастичните си качества. Изпробвах всевъзможни позиции, а тя откликваше без грешка. Най-много ми хареса "memory 69 вариант С". 😍Един час луда игра и все не можех да ѝ се наситя, докато накрая изтощен и облян в пот от див екстаз скъсах струна, напрежението ми спадна и играта внезапно прекъсна. А сега да ви представя и коя е сладката DиDи 200. А ето и старата любов, която напоследък ми поомръзна и вече не ме вдъхновяваше, та отива за продажба, но все още е в гаранция и ръжда не хванала.
-
☝️Идейно е да се правят музикални инструменти с логото на безнадеждно тъпи и опасно вредни политици. И аз бих желал като подарък за барбекюто ми мандолина с логото на Бурсула фон дур Лайнен или кака Калас, а може и нашенски мутробас тип Бо.Бо. или Де.Пе. 😁 Ето как и тук политиката неусетно и неизбежно се прокрадва с езоповски език.
-
Koobenot-oвски вълнения по запояването и кабелите
topic отговори на Лими's Koobenot в Изработка и ремонт
И тук да си кажа мнението, че откакто ползвам IR технология няма значение какъв кабел и каква спойка ползвам. Става и с кабел тип "простор за пране от балкона". -
Аз от два месеца работя с BOSS IR200 и Ако нещо съм разбрал, то е че – така наречените "каптчъри", са трето поколение на..., а първо поколение са "мелотрон", второ "семплер". Разполагахме(1988г) с активният 12битов семплер EMAX на Emu sistems, а след това и с пасивният 16битов"PROTEUS". Имах късмет още през 1987г с голям зор да се сдобия с РОКМЕН състейнър, с който освен ел. китари великолепно съм записвал и класическа китара директно от пиезото. За справка на звука долу в подписа ми "Есенна импресия"1989г. А, ето и как ми е звучала китарата(Йолана) с този РОКМЕН заедно с EMAX в една свободна импровизация.
-
Комбиниран волюм-тон на ел.китара - експериментална измишльотина.
topic отговори на Лими's Лими в Изработка и ремонт
Допълнително питане - каква стойност на R1 ще ми намали силата с 1dv, 2db, и т.н. при крайно намалено положение на волюма?