-
Мнения
1808 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Топ дни
51
Лими last won the day on Април 11
Лими had the most liked content!
Previous Fields
-
Инструмент
Акуст. и ел китари, вокал
Contact Methods
-
Website URL
https://soundcloud.com/limy/wind?in=limy/sets/dilema
-
ICQ
0
-
Skype
timolimy
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
София
-
Interests
Целият свят е интересен
Последни посетители
18373 профилни разглеждания
Лими's Achievements
-
бар токио Редовни "Творческа и техническа" срещи
topic отговори на Лими's Лими в Предложения и въпроси
В събота 14 юни от 19ч Вяра Иванова ще има концерт в бар Токио. Всички познаваме Вяра и вярваме в нейният професионализъм. -
Да, това е унгарският филм с "Хобо блус бенд Сега пак ми се догледаха тези филми. "Медикус" свиреха ритъм енд блус Имаше и филм за Джанис Джоплин. "Шоу на колела" е https://en.m.wikipedia.org/wiki/Honeysuckle_Rose_(film) а другият не е the band, а
-
Свидетел съм на българската поп, рок музика от 70-те и 80-те години и не помня да е имало нито известни, нито полуизвестни блус групи, но почти всеки поп, рок музикант и най-вече китарист посвирваше блус теми и даже се опитваше да ги "пробутва" през някакви самодейни изяви. Не помня блуса да е бил забраняван, но като че ли нямаше традиция у нас. Слушаше се най-вече "Пърпъл, Бийтълс, Назарет, Цепелин, Сабат, Юрая и Стоунс. Чак след прожекциите в началото на 80-те на някои филми като "Шоу на колела"(Уили Нелсън), "Плешивото куче" и "The Band", се появи по-голям интерес към блуса. Когато свирех по соц. ресторанти през 80-те често допълвахме репертоара с някои известни блус парчета и прекалявахме с блус схеми, които намразих и до сега. Тогава се запознах и с Камен Кацата, който пееше само блус. Една вечер го качихме на сцената в типична чалга кръчма в Костинброд, където изрева известния хит "Гучи-кучи мен" и пияниците ни облепиха с оплюнчени банкноти, след което изгониха с ритници някакви милиционерчета. Това беше 1982г. Снимката е от там. Аз съм в ляво приклекнал.
-
☝️Не разбра ли, че нямаш право да питаш и да изразяваш мнение, камо ли - възмущение по този въпрос, "защото нищо не разбираш"? 😁 И за по-категорично, са премахнали възможността за изразяване в най-чувствителния диапазон. 🤐 А, от 01.01.26г ще премахнат и високите, та ще се "мучи" само в ниските регистри и то, само през маска😷 Туй го казаха Жрецѝте, мутроцѝте и ЕКЖ (Една Кисела Жена) ☝️
-
То и това да свириш 1:1 не е лесно. Изисква се слух за вадене или умение в четене на ноти и мноооого упражнения.
-
бар токио Редовни "Творческа и техническа" срещи
topic отговори на Лими's Лими в Предложения и въпроси
Утре 10май събота след 18ч пак сбирка. Ще се прави опит за лупер джем с един лупер за двама или трима изпълнители. В лупера на BOSS RC600 ще може да се включат най-малко три инструмента или плюс два микрофона. Към него ще бъдат включени и две двойки контролни педали - FS-6, FS-5U или FS7. Всяка двойка ще се управлява индивидуално от един участник и ще управлява функциите на един от шестте трака на лупера. Функциите са - за педал А - record, play, overdubs, undo,redo. A за педал B - stop, clear. Как точно ще се организира реда на свирене от изпълнителите не е ясно, но в процеса на работа ще се избистри. Сбирката ще си протече хаотично, творчески, борчески и най-вече, забавно. Welcome! -
То пък какво има да се краде вече? Та, те всички, минали през Бъркли, Мъркли, Джо Пас и тем подобни школи вече 50± години ги слушам да свирят едно и също. Едни и същи теми, фрази, ритми, трикове и заучени уж импровизации. Неизбежно е да плагиатстваш.
-
бар токио Редовни "Творческа и техническа" срещи
topic отговори на Лими's Лими в Предложения и въпроси
На 04. май от 16ч. китариста Джарет Котур USA ще проведе Мастер клас и джем в същия бар Токио. Вход свободен. -
бар токио Редовни "Творческа и техническа" срещи
topic отговори на Лими's Лими в Предложения и въпроси
На 3. Май събота редовна сбирка в бар Токио. След 17 до 22ч -
Деца на работници пред мавзолея на любимият ни вожд и учител Г.Д. Типично щастливо работническо семейство и аз през развития социализъм.
-
И Electro-Harmonix отдавна се опитаха да емулират Fender Rhodes и Tri-Glorious sound of Dytronics/Dyno my CS-5, а какво са постигнали чуйте сами. И аз го имам от 8 години този KEY 9. Тази събота на редовната музикантска сбирка в бар Токио ще го демонстрирам.
-
бар токио Редовни "Творческа и техническа" срещи
topic отговори на Лими's Лими в Предложения и въпроси
Вече направихме "първата копка" и "посадихме" идеята. Засега всяка събота, а понякога и друг ден, в бар Токио ще се състои форум на живо. Границите са разчупени и ще се извършват всякакви музикални дейности. В първите месеци те ще протичат свободно, дори хаотично, докато се събере критичен брой активни или не съвсем - участници. Който иска да свири нещо си, нека да свири сам или с партньори. Който иска може да демонстрира любимият си инструмент или ефект. Ако е измайсторил собствен муз. инструмент нека се похвали с него. Ще има и базар на музикални инструменти, които всеки да изпроба. Някой може да предложи за обсъждане някакъв проблем, важен за повечето или някои музиканти. Да направи кратък рецитал, изпълнение на лично творчество - песен, текст или инструментал, както и интересно аранжиран кавър. С една дума - музикален магазин, концертна сцена и форум на живо. -
Всъщност аз съм гледал само китарните ефекти(и то само малък набор), а китари и други инструменти не съм наблюдавал. Е, от скоро започнаха да се вдигат бавно и някои от тези, които съм наблюдавал. Сега вече и твоята информация ми е чудна. Защо наистина китарите и чинелите са се вдигнали толкова много, а повечето ефекти, та дори и с най-нова технология - не са? Отговарям си: - по-скъпите материали за тях, а и изработката на китари и чинели е доста по-сложна, трудоемка. Докато ефектите сигурно се проектират с помощта на AI и вложените материали и труд не са скъпи.
-
Още преди казуса с митата съм се чудил, а дори се канех да пусна подобна ценова тема тук. Чудил съм се защо доста музикални инструменти, които съм купувал или следил още от преди 7-8 години продължават да имат същата или почти същата магазинна цена и до сега. Инфлацията през тези години сигурно е стигнала минимум 50-60%, съдейки по храните, например. Заплатите също са се вдигнали поне с 30-40%, а музикалните инструменти са си все на същата цена от преди 5-6-7-8 години. Тогава цена от 500лв, например ми се виждаше доста висока, а сега дори смешно ниска. Мисля, че тези мита ще раздвижат по някакъв начин и динамиката на замръзналите цени. Вероятно малките производители ще изпитат доста затруднения и ще оцелеят най–вече гигантите, или пък обратното. Кой знае? Може би "гигантите" ще изкупуват малките старт–ъпи. Но струва ми се, че и традиционни музикални инструменти все по–малко ще се купуват от магазини, защото и пазара втора ръка е пренаводнен. А и новото поколение го мързи да се упражнява по 5-8 часа на ден 10 години, докато стане поне средно добър изпълнител. Новите кандидат "звезди" се ориентират към бърза реализация, чрез AI технологии, които им заместват и спестяват къртовския и неблагодарен музикантски труд. Та кой сега ще ти свири/пее гами и арпежи 10 000 часа, докато живота навън тече с бясна скорост?
-
ИИ е още едно гигантско предизвикателство за човешкият мозък, еволюирал милиони години. И това предизвикателство е авто предизвикателство. Това е точката(point of no returne), при която човешкият мозък предизвиква сам себе си, защото вече няма друг достоен съперник. За справка - новелата на Стефан Цвайг - "Шахматна новела". ИИ ще провокира на дуел човешката изобретателност/гениалност до извън всякакви граници, недостигани до сега. Никога не трябва да се забранява ИИ в музиката!!! ... и в другите ...