Тео Публикувано Август 8, 2010 Share Публикувано Август 8, 2010 (Редактирано) Интересно ми е защо. Търся по клавиатурата тона, с който започва мелодията.Намирам го, после намирам втория и евентуално третия. И тук свършва всичко, защото четвъртия или е прекалено висок или прекалено нисък. Аз съм доста начинаещ... Редактирано Август 8, 2010 от Тео Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fractal Отговорено Август 8, 2010 Share Отговорено Август 8, 2010 (Редактирано) Тип пианистична клавиатура щом си в раздел Клавишни ползваш, нали? Може и четвъртия тон вече да го смесваш с хармония някаква в музиката (два различни по честота тона, звучащи заедно) и да се объркваш кой от тях ти трябва (всъшност може би и двата ти трябват да ги изсвириш). дай по-конкретно инфо за музиката също. Редактирано Август 8, 2010 от Fractal Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...