Jump to content
Българският форум за музиканти

Свирене на тремоло


Evtim Djerekarov

Recommended Posts

Хъх, ми то аз ако си опра ръката в магарето направо ще си съдера дланта. Затова единствената ми подпора е на кутрето, от където можеби идват проблемите ми да увелича скоростта де. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 122
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Айде да ви чуем бе, кво само си ги мерите без да ги показвате :(

 

16тини над 250 е нечовешко да свириш - да дрънкаш да, но без смисъл. Но да свириш нещо - абсурд. И е напълно безмислено - на тая скорост идея не може да се покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е за тремоло, така че, моля те въздържай се от подобни коментари, за показване е подходящ раздела за авторска музика. Иначе и аз съм на мнение, че е почти невъзможно да се свирят 16-ни на 250, но нека майсторите си кажат мнението по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро да покажат... празните приказки вятър работа :( Най бързото нещо което съм свирил досега беше на 235 и ми дойде бая нагорнище, и въпреки че тогава не свирих редовно не мисля че сега положението ще е много по различно.

 

Той дори петручи се пъне на 250, не че е най-бързия китарист де, но може да се каже че е сравнително добър, бърз и техничен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Темата си е много добра, нормално е във форум за китара да има тема за тремоло. Щом свириш толкова бързо, можеш да споделиш каква техника използваш.

Редактирано от Evtim Djerekarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам,

Kolio k, ти имаш много добро тремоло, сподели твоя опит с тази техника, ако искаш.

здрасти,аз не мисля че наистина съм много компетентен по тази тема.преди малко се зачетох в нея и набързо пробвах колко бързо мога да правя тремоло.

За мое съжаление успях да го докарам до около 190/195 на 16тини и трудно бих могъл да го поддържам за повече от 1 минута.предполагам че мога да свиря нормално без да се изморявам особено с около 170.

 

очевидно сам доста далеч от резултатите на някои от съфорумниците

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво толкова философствате - алтернатив пикинг- нагоре надолу

сядате и копаете

както каза един сьфорумник - не е важно колко бьрзо - важното е да има стойност ( днес гледах Скот Хендерсьн и той това казва - глупаво е да бльскаш ноти като идиот - важното е как ше ги подредиш и какьв музикален смисьл ще им придадеш)

освен шедьри - за бьрзо свирене - справка Слеяр

и те пилят яко тремоло

но както при слеяр, така и при китарните герои -всичко това е обвито в музикален стил и стилистика - няма безцелно пилене :violin:

 

ПИЛИ-ПИЛИ-ПИЛИ :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това, че 16-ни на 240 не е въобще толкова бързо и също така това колко време ще свириш на тремоло без прекъсване не би трябвало да има значение.

Аз от това мнение оставам с впечатлението че трендкилъра може да свири поне на 300 :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам,

 

очевидно сам доста далеч от резултатите на някои от съфорумниците

а пьк като те чувам как свириш

по добре тия с по високите резултати да си направят самопроверка :(

 

то желанието да свириш много бьрзо - преминава и започваш да се питаш

какво точно свириш и защо

аз поне май сьм на тоя етап-( знам че мога да извиря уор енсембьл на слеяр

поне ритьм китарите -за какво да се натягам повече- 220 - 240 някьде да беше)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)
За мое съжаление успях да го докарам до около 190/195 на 16тини и трудно бих могъл да го поддържам за повече от 1 минута.предполагам че мога да свиря нормално без да се изморявам особено с около 170.

Слушах ти записа "solce" в темата за избор на дист, и ми направи впечатление, колко бързо и прецизно свириш скали. Провери - може да се окаже, че когато свириш скали, докарваш по-голямо темпо, отколкото на тремоло на един тон.

 

Понеже в предните няколко мнения се спомена, че е важно и какво свири човек, се сетих за още нещо: Човек може да се научи да свири тремоло и на 240 на 16-ни, но това не означава, че ще може да свири скали на 240 на 16-ни. Важно в заедно с тремолото, да се правят и упражнения, в които участва лявата ръка. Също така е важно тези упражнения да не са да кажем само с по 4 удара на струна, а да се изпълняват и такива, за свирене на 2 тона, триоли и др, и при по-късен етап, е хубаво те да се смесят, докато накрая се стигне до свирене на цели скали. Така постепенно се преодолява проблема с прехода между струните.

Редактирано от Evtim Djerekarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз мисля че е по важно какво свириш и как,но в случая темата е за тремолото чисто технически.аз специално мисля че отчасти това си е дарба и ако не ти е дадено доста трудно ще посигнеш драстични резултати.преди време се опитвах до никаде не я докарах и доста отдавна не сам се ъанимавал с това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мое съжаление успях да го докарам до около 190/195 на 16тини и трудно бих могъл да го поддържам за повече от 1 минута.предполагам че мога да свиря нормално без да се изморявам особено с около 170.

Слушах ти записа "solce" в темата за избор на дист, и ми направи впечатление, колко бързо и прецизно свириш скали. Провери - може да се окаже, че когато свириш скали, докарваш по-голямо темпо, отколкото на тремоло на един тон.

 

Понеже в предните няколко мнения се спомена, че е важно и какво свири човек, се сетих за още нещо: Чивек може да се научи да свири тремоло и на 240 на 16-ни, но това не означава, че ще може да свири скали на 240 на 16-ни. Важно в заедно с тремолото, да се правят и упражнения, в които участва лявата ръка. Също така е важно тези упражнения да не за да кажем само с по 4 удара на струна, а да се изпълняват и такива, за свирене на 2 тона, триоли и др, и при по-късен етап, е хубаво те да се смесят, докато накрая се стигне до свирене на цели скали. Така постепенно се преодолява проблема с прехода между струните.

преди време пробвах колко бързо мога да свиря скали използвах делей за да засеча/пускаш го на една минута и свириш а после слушаш какво е хванал.докарвах ги до 14/мисля/,което не е особено впечатляващо.

 

а останалото /2 пика на тон скали с повторени ноти итн. е вече въпрос повече на синхрон лява дясна ръка според мен и също е доста трудно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.