KingdomX Публикувано Януари 29, 2006 Публикувано Януари 29, 2006 гледах доста теми но такава не успях да видя(ако има моля модераторите да я изтрият)Нека всеки потребител на форума да каже със какъв ефект свири и ако може да постне негови записи с ефекта.по този начин си мисля че много хора ще разберат какъв точно звук искат и няма да обикалят чак толкова по магазините да търсят.
Lord_Bad Отговорено Януари 29, 2006 Отговорено Януари 29, 2006 Аз свиря само с ефектите в кубето ми Фендър 15Р , което наскоро си купих - има drive и reverb само, но аз съм начинаещ и на мен ми е повече от достатъчно.
Icarus Отговорено Януари 29, 2006 Отговорено Януари 29, 2006 http://forum.muzikant.org/index.php?showtopic=958 :read:
7thString Отговорено Януари 29, 2006 Отговорено Януари 29, 2006 http://forum.muzikant.org/index.php?showtopic=958 :read: Точно тази тема щях да визирам
KingdomX Отговорено Януари 29, 2006 Автор Отговорено Януари 29, 2006 така значи...хора идеята ми беше не да се напише подредбата на китара ефект кубе примерно , а да се пише какъв е ефекта , какви са впечатленията от него и ако може да се постне малък запис на това как звучи самия ефект :read: :read: :read: може да съ се изразил неправилно в текста си по горе надявам се сега да е станало ясно
FeramonD Отговорено Януари 29, 2006 Отговорено Януари 29, 2006 За момента свиря със камионче Беринджър Ултра Метъл. Ами като за 45 лева е направо убиец! Наистина според мен вади страхотен звук! А за семпли- все още не съм си направил кабел за към комшютъра от ефекта!
Hantov Отговорено Януари 29, 2006 Отговорено Януари 29, 2006 Digitech Death Metal Distortion...без коментар.
7thString Отговорено Януари 29, 2006 Отговорено Януари 29, 2006 Компресор, направен от Никифена -> кубе. От кубето с микрофон ползвам един Зуум 707 за Реверб и Хорус и закачам изхода му в друго кубе.