Jump to content
Българският форум за музиканти

ефекти


KingdomX

Recommended Posts

гледах доста теми но такава не успях да видя(ако има моля модераторите да я изтрият)Нека всеки потребител на форума да каже със какъв ефект свири и ако може да постне негови записи с ефекта.по този начин си мисля че много хора ще разберат какъв точно звук искат и няма да обикалят чак толкова по магазините да търсят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз свиря само с ефектите в кубето ми Фендър 15Р , което наскоро си купих - има drive и reverb само, но аз съм начинаещ и на мен ми е повече от достатъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така значи...хора идеята ми беше не да се напише подредбата на китара ефект кубе примерно , а да се пише какъв е ефекта , какви са впечатленията от него и ако може да се постне малък запис на това как звучи самия ефект :read: :read: :read: може да съ се изразил неправилно в текста си по горе надявам се сега да е станало ясно :beer:B):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За момента свиря със камионче Беринджър Ултра Метъл. Ами като за 45 лева е направо убиец! Наистина според мен вади страхотен звук! А за семпли- все още не съм си направил кабел за към комшютъра от ефекта! :beer:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресор, направен от Никифена -> кубе.

 

От кубето с микрофон ползвам един Зуум 707 за Реверб и Хорус и закачам изхода му в друго кубе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам с за лекия офтопик, но аз имам китара и директно съм я бучнал в кубе с 27 ефекта вградени, та идеята мми е че като е пуснат компа и климатика и като съм пуснал Дисторжъна и супер мн бръмчи кубето без дори да съм дръннал 1 струна. Може ли да е от някакви магнитно поле? И още нещо от къде мога да си зма тва нещо преп и за колко горе долу, защото ми е малко необработен звика на китарата, тя и без тва си е Кремона.