bmo Публикувано Февруари 23, 2010 Share Публикувано Февруари 23, 2010 Дойде ред да се взима и миксер и като взех да разглеждам, попаднах и на това. http://www.dv247.com/computer-hardware/all...ng-mixer--48358 Общо взето колебанията ми са между него и други два модела за приблизотелно същите пари. http://www.dv247.com/studio-equipment/peav...-usb-i-o--72011 http://www.dv247.com/mixers/yamaha-mw12cx-...io-mixer--40681 Тъй като не съм особено голям разбирач(да не кажа и никакъв), всякакви съвети ще са ми от полза, както и впечатления, ако някой е ползвал някой от тези три миксера. Включително и други предложения за около 300 евро. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VSTi Отговорено Февруари 23, 2010 Share Отговорено Февруари 23, 2010 (Редактирано) Ямахата има компресор-лимитер, но е доста неинтуитивен....няма цифрови стойности. звука е приемлив, иначе Allen & Heath е най добър май. Редактирано Февруари 23, 2010 от VSTi Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoyko Lisichkov Отговорено Февруари 25, 2010 Share Отговорено Февруари 25, 2010 ^ +1 Работил съм с Allen & Heath - няколко модела и имам доста стар пулт от същата марка. ZED серията, ако не се лъжа е със същите преампове като GL серията, което е много добре. Аз съм си пристрастен към тази марка. Колкото до ПиВи-то, нямам никакви наблюдения, а Yamaha пулт, особено аналогов, никога не бих си купил - кофти еквалайзер с доста абсурдни честоти на регулиране. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Acei Отговорено Февруари 25, 2010 Share Отговорено Февруари 25, 2010 Аз лично бих си взел Пийвито. Наскоро ходих в Гърция и там един познат работеше с пийви от същата серия. Определено звучеше много добре. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soundhouse Отговорено Февруари 25, 2010 Share Отговорено Февруари 25, 2010 (Редактирано) Не каза какво търсиш в един миксер? Преамп, ефект или разнообразие Винаги е едно за сметка на друго така че ако кажеш на какво държиш ще ти помогна. Иначе купи си Маки, Маки и пак Маки!!! Алън Хийт е фирма, но този модел е компримисен, Ямаха, тук фирмата е компромисна, а колкото до Пиви, неможе да разчиташ на мнение, слушах един и той звучеше добре. На някои хора и Беринджер им харесва как звучат и т.н. Редактирано Февруари 25, 2010 от soundhouse Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bmo Отговорено Февруари 25, 2010 Автор Share Отговорено Февруари 25, 2010 трябва ми за домашно студио. ефекти чак толкова смятам, че няма да ми са необходими в самия миксер. на живо няма да се свири с него почти никога, да не кажа хич. китара, микрофон, активни монитори, 2-3 миди устройства и компютър. това е в общи линии. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soundhouse Отговорено Февруари 25, 2010 Share Отговорено Февруари 25, 2010 (Редактирано) О, ами ти си много лесен тогава. Откъдето и въпроса ми защо пък Алън Хийт?? Щом е за домашно студио всичко е ясно. Новата сериа на Маки VLZ. Има от най-малък до най-голям дето се вика. Всички тонрежисьори работят или са работили с този преамп и го хвалят и го сочат и го препоръчват. Мисля, че новата VLZ серия даже има и вграден микрофон за да говориш с музиканта в звукозаписната стая. Ето ти да си избереш: http://www.thomann.de/de/search_dir.html?x...p;x=10&y=11 п.с. ако имаш пари може да се ъпгрейдваш с ONYX серията където имаш и вградена FW платка и можеш VST ефекти да пускаш на певеца, или китариста може да свири през VST ампове като Гитар Риг 3 и да се чува в реално време докато се записва. Но е малко по-скъпо към 800 евро. Редактирано Февруари 25, 2010 от soundhouse Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bmo Отговорено Февруари 25, 2010 Автор Share Отговорено Февруари 25, 2010 благодаря за предложението. ще ги разгледам подробно и макитата. а ползата от FW не е ли същата като от USB-to? защото все пак над 1500 лева ми идва малко в повече при положение, че не се занимавам професионално с това, а ми е само за собствен кеф. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
presly Отговорено Февруари 25, 2010 Share Отговорено Февруари 25, 2010 На Allen&Heat преампите са класи над прехвалените Маке(и)-та. Единствения недостатък (в моите очи) е, че философията на Алъните е "наопъки" - на (почти) всички други марки бутоните за избор на шина са отдясно на канарния фейдър, при Алъните са отляво. Така е и с разположението на тон-коректорите - колко пъти съм въртял корекции на съседен канал - не е истина. Но като звук са достойни. Е, не е Midas, но и цената е адекватна. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soundhouse Отговорено Февруари 26, 2010 Share Отговорено Февруари 26, 2010 (Редактирано) На Allen&Heat преампите са класи над прехвалените Маке(и)-та. Единствения недостатък (в моите очи) е, че философията на Алъните е "наопъки" - на (почти) всички други марки бутоните за избор на шина са отдясно на канарния фейдър, при Алъните са отляво. Така е и с разположението на тон-коректорите - колко пъти съм въртял корекции на съседен канал - не е истина. Но като звук са достойни. Е, не е Midas, но и цената е адекватна. Не съм съгласен, че са класи над Макитата, лично съм ги сравнявал с еднакви колони, кабели и микрофон. По какво разбрахте, че са класи над Макитата??? Имам поне 2 ДВД-та, на които тонрежисьори дават точно тези Макита за пример, ако неможете да си позволите преамп от рода на Focusrite, който е 2500 евро ви съветват да си вземете точно такова Маки, а не Алан Хийт. В норвегия, попитах един тонрежисьор какъв миксер да си купя и той каза " Buy Mackie!" и започна да се хили и да ме тупа по рамото, т.е. Що за глупав въпрос, така че точно при звукозаписите или по-точно във домашни и нискобюджетни студиа тази фирма се е наложила доста сериозно. Освен Алан Хийт са много неудобни за работа. Бутоните за мутиране на каналите са много малки и остри, всеки път при спиране те бодът, некомфортно е, плъзгачите са много леки и без да искаш като бутнеш някой в бързината се изкачва чак догоре по инерция. Това не е добре. За това, че сте въртяли други канали вие казвате. При Макито има комфорт на всичо това. т.е. помислено е за всичко. Освен това има многобройни клипове във Youtube, как ги мачкат с джипове и ги хвърлят от блкове и накрая само Макито оцелява. Не съм Бозов няма страшно да не си помислите, че съм рекламен агент, просто всичко сочи до едно. Само мисля, че EQ na Алан Хийт ще е по-добър от този на VLZ (с млка разлика), но на ONYX пък EQ-то е класи над Ален Хийта, също съм ги сравнявал, ако някой се чуди пак дали говоря наизуст или без грам опит и знания. Редактирано Февруари 26, 2010 от soundhouse Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soundhouse Отговорено Февруари 26, 2010 Share Отговорено Февруари 26, 2010 благодаря за предложението. ще ги разгледам подробно и макитата. а ползата от FW не е ли същата като от USB-to? защото все пак над 1500 лева ми идва малко в повече при положение, че не се занимавам професионално с това, а ми е само за собствен кеф. дали се занимавате професиоално или любителски, няма значение, важното е какво искате да записвате и как -вокал, китара, едновременно или поотделно? Съвета ми е все пак VLZ3 със USB, ако имате такава карта вече. Можете да постигнете високи резултати! Ако нямате аудио карта, тогава ONYX варианта може да ви излезе по-евтин. И при всички положения доста качествен. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan_J Отговорено Февруари 26, 2010 Share Отговорено Февруари 26, 2010 И аз имах Allen&Heath mixer, а и в момента работим с такъв "лайв". Великолепна стока на великолепна цена!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bmo Отговорено Февруари 26, 2010 Автор Share Отговорено Февруари 26, 2010 soundhouse, снощи близо 3 часа разглеждах VLZ и четох де що намерих за тях. хареса ми това, че тяхната документация или поне това, което може да се прочете онлайн, е много подробно и доста неща стават ясни още преди човек да се е докоснал до самия миксер. самото разположение на входове копчета и прочие дреболии, включително и маркировката, също са някак доста по-лесно смилаеми и за човек, който не е на ти с техниката. Звук няма как да коментирам, защото нямам лични впечатления. За съжаление обаче, доколкото успях да видя, нито един VLZ няма USB. Такива са ProFX серията с USB, но при тях май преампа е от по-нисък клас, освен това не се предлагат от нито един от немските сайтове, а в английския dv247. com пък ги няма в наличност. Май са по-стар модел от VLZ3. За Алън/Хийт не бях чувал нищо досега като марка. В началото си помислих да не е нещо като томанската марка Харли Бентън, но очевидно не е така. ZED14 ми се стори приличен модел на прилична цена, но тъй като мнението ми за такъв тип техника не струва и пет пари, затова пуснах тази тема. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.