Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Публикувано

Дойде ред да се взима и миксер и като взех да разглеждам, попаднах и на това.

 

http://www.dv247.com/computer-hardware/all...ng-mixer--48358

 

Общо взето колебанията ми са между него и други два модела за приблизотелно същите пари.

 

http://www.dv247.com/studio-equipment/peav...-usb-i-o--72011

 

http://www.dv247.com/mixers/yamaha-mw12cx-...io-mixer--40681

 

Тъй като не съм особено голям разбирач(да не кажа и никакъв), всякакви съвети ще са ми от полза, както и впечатления, ако някой е ползвал някой от тези три миксера.

Включително и други предложения за около 300 евро.

Отговорено (Редактирано)

Ямахата има компресор-лимитер, но е доста неинтуитивен....няма цифрови стойности. звука е приемлив, иначе Allen & Heath е най добър май.

Редактирано от VSTi
Отговорено

^ +1

Работил съм с Allen & Heath - няколко модела и имам доста стар пулт от същата марка. ZED серията, ако не се лъжа е със същите преампове като GL серията, което е много добре. Аз съм си пристрастен към тази марка. Колкото до ПиВи-то, нямам никакви наблюдения, а Yamaha пулт, особено аналогов, никога не бих си купил - кофти еквалайзер с доста абсурдни честоти на регулиране.

Отговорено

Аз лично бих си взел Пийвито. Наскоро ходих в Гърция и там един познат работеше с пийви от същата серия. Определено звучеше много добре.

Отговорено (Редактирано)

Не каза какво търсиш в един миксер? Преамп, ефект или разнообразие :music336: Винаги е едно за сметка на друго така че ако кажеш на какво държиш ще ти помогна. Иначе купи си Маки, Маки и пак Маки!!!

 

Алън Хийт е фирма, но този модел е компримисен, Ямаха, тук фирмата е компромисна, а колкото до Пиви, неможе да разчиташ на мнение, слушах един и той звучеше добре. На някои хора и Беринджер им харесва как звучат и т.н.

Редактирано от soundhouse
Отговорено

трябва ми за домашно студио. ефекти чак толкова смятам, че няма да ми са необходими в самия миксер. на живо няма да се свири с него почти никога, да не кажа хич. :music336: китара, микрофон, активни монитори, 2-3 миди устройства и компютър. това е в общи линии.

Отговорено (Редактирано)

О, ами ти си много лесен тогава. Откъдето и въпроса ми защо пък Алън Хийт?? Щом е за домашно студио всичко е ясно. Новата сериа на Маки VLZ. Има от най-малък до най-голям дето се вика. Всички тонрежисьори работят или са работили с този преамп и го хвалят и го сочат и го препоръчват. Мисля, че новата VLZ серия даже има и вграден микрофон за да говориш с музиканта в звукозаписната стая.

 

Ето ти да си избереш:

http://www.thomann.de/de/search_dir.html?x...p;x=10&y=11

 

п.с. ако имаш пари може да се ъпгрейдваш с ONYX серията където имаш и вградена FW платка и можеш VST ефекти да пускаш на певеца, или китариста може да свири през VST ампове като Гитар Риг 3 и да се чува в реално време докато се записва. Но е малко по-скъпо към 800 евро.

Редактирано от soundhouse
Отговорено

благодаря за предложението. ще ги разгледам подробно и макитата.

а ползата от FW не е ли същата като от USB-to? защото все пак над 1500 лева ми идва малко в повече при положение, че не се занимавам професионално с това, а ми е само за собствен кеф.

Отговорено

На Allen&Heat преампите са класи над прехвалените Маке(и)-та. Единствения недостатък (в моите очи) е, че философията на Алъните е "наопъки" - на (почти) всички други марки бутоните за избор на шина са отдясно на канарния фейдър, при Алъните са отляво. Така е и с разположението на тон-коректорите - колко пъти съм въртял корекции на съседен канал - не е истина. Но като звук са достойни. Е, не е Midas, но и цената е адекватна.

Отговорено (Редактирано)
На Allen&Heat преампите са класи над прехвалените Маке(и)-та. Единствения недостатък (в моите очи) е, че философията на Алъните е "наопъки" - на (почти) всички други марки бутоните за избор на шина са отдясно на канарния фейдър, при Алъните са отляво. Така е и с разположението на тон-коректорите - колко пъти съм въртял корекции на съседен канал - не е истина. Но като звук са достойни. Е, не е Midas, но и цената е адекватна.

Не съм съгласен, че са класи над Макитата, лично съм ги сравнявал с еднакви колони, кабели и микрофон. По какво разбрахте, че са класи над Макитата??? Имам поне 2 ДВД-та, на които тонрежисьори дават точно тези Макита за пример, ако неможете да си позволите преамп от рода на Focusrite, който е 2500 евро ви съветват да си вземете точно такова Маки, а не Алан Хийт. В норвегия, попитах един тонрежисьор какъв миксер да си купя и той каза " Buy Mackie!" и започна да се хили и да ме тупа по рамото, т.е. Що за глупав въпрос, така че точно при звукозаписите или по-точно във домашни и нискобюджетни студиа тази фирма се е наложила доста сериозно. Освен Алан Хийт са много неудобни за работа. Бутоните за мутиране на каналите са много малки и остри, всеки път при спиране те бодът, некомфортно е, плъзгачите са много леки и без да искаш като бутнеш някой в бързината се изкачва чак догоре по инерция. Това не е добре. За това, че сте въртяли други канали вие казвате. При Макито има комфорт на всичо това. т.е. помислено е за всичко. Освен това има многобройни клипове във Youtube, как ги мачкат с джипове и ги хвърлят от блкове и накрая само Макито оцелява. Не съм Бозов няма страшно да не си помислите, че съм рекламен агент, просто всичко сочи до едно.

 

Само мисля, че EQ na Алан Хийт ще е по-добър от този на VLZ (с млка разлика), но на ONYX пък EQ-то е класи над Ален Хийта, също съм ги сравнявал, ако някой се чуди пак дали говоря наизуст или без грам опит и знания.

Редактирано от soundhouse
Отговорено
благодаря за предложението. ще ги разгледам подробно и макитата.

а ползата от FW не е ли същата като от USB-to? защото все пак над 1500 лева ми идва малко в повече при положение, че не се занимавам професионално с това, а ми е само за собствен кеф.

дали се занимавате професиоално или любителски, няма значение, важното е какво искате да записвате и как -вокал, китара, едновременно или поотделно? Съвета ми е все пак VLZ3 със USB, ако имате такава карта вече. Можете да постигнете високи резултати! Ако нямате аудио карта, тогава ONYX варианта може да ви излезе по-евтин. И при всички положения доста качествен.

Отговорено

soundhouse, снощи близо 3 часа разглеждах VLZ и четох де що намерих за тях. хареса ми това, че тяхната документация или поне това, което може да се прочете онлайн, е много подробно и доста неща стават ясни още преди човек да се е докоснал до самия миксер. самото разположение на входове копчета и прочие дреболии, включително и маркировката, също са някак доста по-лесно смилаеми и за човек, който не е на ти с техниката.

Звук няма как да коментирам, защото нямам лични впечатления.

За съжаление обаче, доколкото успях да видя, нито един VLZ няма USB.

Такива са ProFX серията с USB, но при тях май преампа е от по-нисък клас, освен това не се предлагат от нито един от немските сайтове, а в английския dv247. com пък ги няма в наличност. Май са по-стар модел от VLZ3.

За Алън/Хийт не бях чувал нищо досега като марка. В началото си помислих да не е нещо като томанската марка Харли Бентън, но очевидно не е така. ZED14 ми се стори приличен модел на прилична цена, но тъй като мнението ми за такъв тип техника не струва и пет пари, затова пуснах тази тема.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.