Jump to content
Българският форум за музиканти

Синтезаторът,който бихте искали да имате


miro

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)
  Абе защо няма фенове на Kurzweil K2500/K2600? Пианата му са перфектни, има брутален контрол в реално време... освен това и всичко останало е на много високо ниво.

 

А случайно някой, ако иска да се оттърве от стария си К2500 - да го даде насамsmile.gif

Абе фенове на тая марка не липсват...предполагам, че е по-малко популярна и споменавана, защото синтовете и пианата им струват много:bravo:

 

П.С. Аз също съм готов да избавя който и да е от това тежко бреме Kurzweil :) Дето се вика, к'вот дадеш би бати...

Редактирано от Yiwigi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 165
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

От това,което гледах като рекламни клипове в сайта на корг не ми стана много ясно защо Oasis е толкова ценна машина при положение/както каза Ювиги/,че един оазис е колкото един тритон,екстрийм и мотиф евентуално.Ама пък явно това ,че О'Азис има вграден хард диск рекордер е голяма работа.

Привет. Това, което прави OASYS по-специален, е неговата архитектура. Той има хардуерна платформа за качествена обработка и синтез на звук, която изцяло се управлява програмно. Архитектурата е отворена, което означава, че KORG (или която и да е друга компания, одобрена от KORG) могат да разработват нови приложения за тази платформа, да поддържат нови програмни стандарти и нови тенденции в работата със звук. В крайна сметка методите за обработка на звук и неговото синтезиране в момента са общо взето изучени, няма какво да се променя толкова в хардуерната база на OASYS, но начините, по който всички тези вградени хардуерни модули работят съвместно, са твърде разнообразни, а тези начини в случая се реализират програмно. Ако OASYS се наложи като платформа и цената му падне достатъчно, би могъл да стане предпочитан избор при професионалните музиканти, защото ще позволява гъвкавост и ще има широка подръжка откъм софтуер за него. Както сега повечето хора използват компютър като допълнение към евтините синтезатори, така може да стане и в бъдеще с OASYS. Реално той си е чиста проба специализиран компютър с пригодена за него операционна система, която е напълно разширяема, оборудван е за качествена работа със звук. Всичко останало са потребителски програми (plug-ins и своего рода). Друго много хубаво нещо при OASYS е големият брой програмируеми контролери. За край мога да кажа, че толкова възможности на едно място може би затрудняват работата в известна степен, цената все още е твърде висока и да - определено бих предпочел Тритон и един Мотиф вместо OASYS ;) . Единственият проблем с тях е, че в даден момент може да поискате да попромените нещо в тях и това, ако е възможно, сигурно не е лесна задача. При OASYS нещата стоят по друг начин. Купуваш го, за да го разширяваш, а не да го сменяш! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми че МОТИФ да речем може да се разширява също...Може да му се слагат плъгини и също да му се прикача твърд диск с много гиги сампли и да си бичиш...То лично аз (мое мнение) като е синт да е синт а не комп!Да има яко звуци, възможност за разширения, семплиране и си готов.с непреброима бройка звуци много неща се постигат.Мотифчето си има перфектен контрол в реално време-24 програмируеми контролери.Верно не светят толкова яко като на О'Азис ама са си контролери.Единственото на О'Азиса е че може вместо с Wave Lab аудиото да го преработваш вътре в него...което на пръв поглед ми изглежда доста трудно(от картинките в нета).Но (нали говорим за разширения) с една платка наречена mLan16e Мотифа става 24/96 аудио/миди интерфейс и вместо на самия него си преработваш аудиото на компа...Да обобщя:Единсвеното нововъведение на О'Азис е възможността за преработка на аудио тракове вътре в самия него.От софтуери и програмиране на синтове и платформи не разбирам...но за какво при положение че един композитор сяда и пише музика а не програмира синтезатори... :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Е само да допълня все пак че ако МОТИФ има инсталирана памет (до 2 гига) може с този mLan16e да запишеш 8 аудио трака и да ги направиш каквото пожелаеш с вътрешните ефекти.Друг вариант е ако се нагласят параметрите (реверб,хорус,компресор и каквото ти дойде на ум) във вътрешния секвенсер със същата платка mLan16e от се вкарват 8 аудио трака-минават през ефектите в реално време и също в реално време се записват на компа.8 защтото секвенсера си е стандартен 16 канала миди и от 1 до 8 канал стават ИН а от 9 -16 АУТ.Иначе ако се записва само МИДИ mLan16e позволява да се запишат всичките 16 канала едновременно в компа.И това всичкото става само с ЕДИН (1) кабел!!!!FireWire ли се пише незнам точно :P

Такива работи...Само дето няма ЦД печка на Мотифчетата...Ама не е притрябвала чак толкоз! :P

 

Оказва се май че КОРГ не са открили топлата вода! :P

Редактирано от martist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не съм имал възможност да се докосна нито до MOTIF, нито до OASYS. Няма да споря, сигурно martist е прав по отношение на Yamaha. Така или иначе, никой не говори за откриване на топлата вода. :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

и аз не искам да споря.просто "Единственият проблем с тях е, че в даден момент може да поискате да попромените нещо в тях и това, ако е възможно, сигурно не е лесна задача. При OASYS нещата стоят по друг начин. Купуваш го, за да го разширяваш, а не да го сменяш!не е така.Затова написах горноте 2 поста. :angry:

Редактирано от martist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Искаш да кажеш, че Сlavia те кефи повече от всички марки??

Кефят ме смъртоносните пиана, органа и аналоговите Леад бленди.Много си ме радват и си мисля че една комбинацийка от Норд Стейдз или Елецтро 2(например) и Мотифеца ЕС 8 ще е .............................. :greenball:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте!За първи път пиша във форума,наскоро го открих,много се радвам за което.До сега съм свирила само на пиано,но сега ще си купувам синтезатор.Затрудних се в избора,но все пак се спрях на нещо.Изборът ми е Ямаха.На два модела съм се спряла-Yamaha PSR A 300 и Yamaha DGX 205.Кой от давата модела е по-добър.Ако някои може да ми обясни,ще съм много благодарна! :think: :think: :think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми темата е малко друга, но DGX-овете бият PSR-ите по мойте преценки. Ще те посъветвам обаче да си събереш малко повече парички и да купил малко по висок клас DGX

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.