BlueZone Публикувано Октомври 19, 2009 Share Публикувано Октомври 19, 2009 Понеже скоро ще правя записи с една група и възнамерявам да записвам с три усилвателя едновременно. Става дума за 2 Marshall-a (Valvestate) и едно Mesa Boogie (още не му знам модела). Принципно имам концепция как да постъпя, но ще ми е интересно да чуя различни мнения по темата. П.П. Става въпрос за тресня Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan_J Отговорено Октомври 19, 2009 Share Отговорено Октомври 19, 2009 Добра идея, но в същото време въпроса с фазите е мноооого трики ... Трябва да се внимава Поздрави! Данчо Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlueZone Отговорено Октомври 19, 2009 Автор Share Отговорено Октомври 19, 2009 Знам за фазите последния път беше голяма играчка с тях Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
antonium Отговорено Октомври 19, 2009 Share Отговорено Октомври 19, 2009 То за запис няма да имаш проблеми После при миксирането, обаче ще отпадне единия Маршал, и ...после и другия Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
synchu Отговорено Октомври 19, 2009 Share Отговорено Октомври 19, 2009 Да бе да бе да Аре де... Иначе съвети както знаеш няма ...редиш, ръгаш, пишеш и обратно пак :-) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
antonium Отговорено Октомври 19, 2009 Share Отговорено Октомври 19, 2009 (Редактирано) Абе писането лесно. После идва драмата. Аз от трите бих избрал кой е най-добре е записан и бих използвал само него. пп Иначе да! Съвети бол. Редактирано Октомври 19, 2009 от antonium Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
нинджа Отговорено Октомври 20, 2009 Share Отговорено Октомври 20, 2009 Слагаш ги трите усилвателя на отделни места, покриваш ги, нагласяш микрофони по шпулата, осово, неосово, периферно, отдалечено и ги записваш и трите. После си проверяваш моното с всеки два и ако трябва дефазираш, отместваш, лек дилей евентуално и това е. Има няма два три дена проби и два три дена записи. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Октомври 20, 2009 Share Отговорено Октомври 20, 2009 Знам, че мнението ми ще е безполезно, но съм съгласен с antonium. Фърляш двата Маршала през балкона и това е! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlueZone Отговорено Октомври 20, 2009 Автор Share Отговорено Октомври 20, 2009 Защо някак ми се струва, че темата отива към Marshall vs. Mesa Boogie Идеята беше някой да сподели опит, в случай че е записвал по такъв начин - в случая не е от значение какви са амповете. Както казах - имам изградена концепция как да ги запиша, но просто искам да чуя и други мнения, защото винаги може да се появи интересна идея. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black Bird Отговорено Октомври 20, 2009 Share Отговорено Октомври 20, 2009 (Редактирано) Запиши всички с по 2 мика. И един конденз за стаята. Общо 7. Ако има само 2 китари, ляво и дясно. Общо 14. Пусни ги през общ бус с мултибанд около 230-300 херца. И смесвай на вкус. Но първо направи проби за мик позициите. Успех! п.с Маршалите ама хич не са за хвърляне... От тях ще получиш среди... Редактирано Октомври 20, 2009 от Black Bird Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
antonium Отговорено Октомври 20, 2009 Share Отговорено Октомври 20, 2009 Не отива към Marshall vs. Mesa Boogie... Според мен проблемите ще дойдат като започнеш да миксираш, а не по време на записа. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
synchu Отговорено Октомври 20, 2009 Share Отговорено Октомври 20, 2009 Ами аз съм записвал само два плюс директ, но .... 1. Фазите, за което вече знаеш и което не е и толкова важно в дигиталната ера... 2. Качествен сплитер на сигнала от китарата към амповете. По възможност, пасивен, по-възможност с регулиране на гейна на всеки изход, за да можеш да управляваш какво отива към входа на усилвателите - особено, ако ще се работи с волюм потенциометъра на китарата по време на парчетата. 3. Разделяне на трите ампа с платна, защото иначе става мазало според мен. Дали ще има или няма стаен микрофон, както предлага набора, зависи от стаята - чисти или драйв. Защото, ако е яко тресня - според мен няма смисъл и ще стане манжда. 4. Спокойствие. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlueZone Отговорено Октомври 20, 2009 Автор Share Отговорено Октомври 20, 2009 Мдам - с room микрофони няма да е добра идея - мислех си и аз за такова нещо, но стигнах до извода, че ще се омаже работата. Иначе за разделянето на амповете - трябва да пробвам, защото при голяма тресня не знам доколко ще има ефект. Това за двата майка ще го тествам със сигурност, стига да се намерят достатъчно микрофони. А Marshall-ите в никакъв случай няма да ги изхвърлям - с правилните корекции и правилното озвучаване могат да се постигнат чудеса с тях Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
antonium Отговорено Октомври 20, 2009 Share Отговорено Октомври 20, 2009 Пусни после да чуем как е станало. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlueZone Отговорено Октомври 20, 2009 Автор Share Отговорено Октомври 20, 2009 Записите ще се осъществяват чак след 2-3 седмици, така че има време. Исках да ми остане някакъв период, в който да ги помисля нещата как да станат най-добре, защото няма нищо по-лошо от това да отиде човек на записи неподготвен Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.