Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

  • Отговори 96
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Отговорено (Редактирано)

С Токай и Греко съм свирил, те се доближават доста до истината ( трябва само да им се сменят някои дреболии като адаптери и потенциометри), но пък са скъпички, от Пърл никак не съм очарован, Феникс май съм хващал само веднъж, но нещо не го помня много. Говорим все пак за същото качество като на Гибсън

 

п.п. Сега като се замисля, доста години свирех 90те на едно то добрит копия на Гибсън от края на70те или началото на 80те, Ибанец ЛП Къстъм, беше страшно тежка и много добре направена, адаптерите пак не ставах кой знае колко, както и потовете, но иначе беше наистина добро копие.

 

И все пак не толкова добра колкото добър Гибсън

Редактирано от kolio_k
Отговорено

Като стана връзка за Гибсън съм чувал от хора в бранша че Special моделите се правят в Корея.Някои да има наблюдения?

Отговорено (Редактирано)
Който чете м/у редовете, може и да ми схване мисълта...

Аз апелирам към четене върху редовете а не между тях - там обикновено няма букви и в този случай, някой ако не разбере нещо си го до(бавя/измисля) сам. :greenangel:

Така че Йоцо, шъмъ извиняяш ама ндей тъй! :cheers2:

 

Ако имах само един избор (всъщност аз вече го имах) - Gibson!

...и не кой да е... :whistle:

 

...иначе темата ''маже'' като соц дисторЖън с дилей-лей-ей-ей! :hysterical:

Редактирано от EAmechaniX
Отговорено
Според мен пък Ибанез са супер бозливи китари и това че на Сатриани или Вай им дават чувал пари да свирят на тях не значи че не биха си свирили на нещо доста по добро а пък на Гилбърт тряа да му обяснят хора като Клептън и Слаш че музиката не е състезание по формула 1 . Все пак аз казвам фендер и то телекастер .

 

Като слушам звукът на Вай не ми идват твоите асоциации, но това разбира се е прекалено субективно. За Гилбърт и бързото свирене като цяло - такива паралели между формула едно и свиренето обикновено се създават от хора, които по един или друг начин не им се отдава да свирят по-сложни и бързи неща, като по този начин, зачерквайки "пилотите от F1", намират извинение за собствения си мързел и липса на умения. Не ми е попадало досега изказване на Клептън за Малмстийн примерно, което да описва свиренето по този начин. Те просто си свирят това, което свирят, дали ти харесва или не, изборът е твой.

Отговорено

Аз като в началото на темата казах, че ще има яко обиди ще ста'а меле, що не ми повярвахте. Все пак не се казвам Симеон Сакскобурготски :whistle: или Бойко Борисов, амааа.... :greenangel::hysterical::cheers2:

Отговорено
За мен електрическите китари се делят на следните видове

 

Фендер с класическите си модели( и всички които ги имитират, някои от които са значително по добри от оригинала )

Гибсън с класическите си модели(същата работа )

Ибанец, що се отнася до собствените им модели, междувременно също станали класика( RG, S и тн ) , както и всички, които пък се правят на тях

 

Всъщност третата категория трябва да е "Суперстрат", защото Ибанец, макар и да произвеждат голяма гама такива китари, в крайна сметка не са ги измислили те :greenangel: . Доколкото знам, първият същински суперстрат (с 24 позиции, тънък гриф, флойд и т.н.) е Jackson Soloist.

Отговорено

Въобще не твърдя, че знам кой пръв е направил супер страт и като нищо са Джаксън :greenangel: . Просто Ибанец са широко популярните такива (поне за мен) , та затова визирам тях

Отговорено

Кольо много хубаво се изказа.

В крайна сметка за електрическите китара, солид боди такива, важи правилото,

че двета основни марки и звука са Фендер и Гибсън, като едната (Страта, дори и Теле-то) е в единият край на спектъра, а на корено различният край са сетнек китарите на Гибсън.

По средата идват "супер" стратовете, към които спадат Ibanez, Jackson и тн.

 

Няма да издребняваме, че има нектру, има и страт и лесп пол копия от другите фирми.

Важно е в глобален план как стоят нещата.

Отговорено

Да , докато модераторите ги няма да нафлъдим яко форума с още теми от същия вид. :) Например някой да пусне: коя група е по-добра Dimmu Borgir или Pink Floyd ? :hysterical:

Отговорено

Някой забеляза ли как на концерта за 50-тата годишнина на "Фендер" Гари Мур извади от един стандарт страт звука, който вади и от лес пола? Специално го гледах заради това. Гари има един от най-фантастично звучащите тонове и аз, сърдечен и горещ фен на страт (и горд собственик :) ), се обнадеждих за разрешаването на измъчващата ме дилема - няма по-удобна китара от страта и по-сочно звучаща от гибсъна - Слаш, Зак Уайлд, Джими Пейдж, Джо Бонамаса... Само веднъж съм хващал лес пол и ми се стори неудобен - и от тогава гледам да не хващам, да не би да си променя мнението, защото посмъртно не мога да събера 8 бона :) Както и да е - наистина, това не са две марки, а две концепции

Не бих се отказал от страта за нищо на света, концепцията му е изключителна и е доказана. Нещо като VW Golf на китарите :hysterical:

 

Ибанецът ми е нещо като домашен любимец. Със страта обаче сме направо женени :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.