G.Varbanov Отговорено Ноември 20, 2013 Отговорено Ноември 20, 2013 (Редактирано) 7th string това се опитвам да кажа, че очакванията ми са негативни, но въпреки това, форума печели понеже ще имаме ФАКТИ. И при все това пак ми се казва, че съм идиот. :> Аз няма да го доработвам този амп, ще си го оставя както е, независимо какво дърво е. Опитах се да предложа експеримент, от който ще има дивиденти, независимо дали излезе дърво или се изненадаме приятно. Знам, че от бройка до бройка също може да има разлики, но чак пък толкова големи няма да са. Редактирано Ноември 20, 2013 от G.Varbanov
7thString Отговорено Ноември 20, 2013 Отговорено Ноември 20, 2013 Е големи големи, колко да са големи разликите - едните свирят, другите не свирят, третите се подпалват )) Брутално големи са разликите просто защото там в завода им има сложена някоя оризова маймуна дето сутрешна смяна бере ориз из блатата, а следобед дреме на поточната линия затова всичко, което може да се сгреши при производствения процес е възможно. Затова като го купуваш, пусни една молитва към началника горе, да е благосклонен към бройката, която ще ти се падне
G.Varbanov Отговорено Ноември 20, 2013 Отговорено Ноември 20, 2013 (Редактирано) Добре, щом ми е толкова тъпа идеята, ще почета известно време и ще направя каквото мога сам, ако някой го интересува резултата ще спретна и някоя тема, колкото да се посмеят разбирачите. Междувременно можете ли да ми предложите китара до 300лв, ама да става за всичко? Ама 300лв с амп! Редактирано Ноември 20, 2013 от G.Varbanov
metalhammer Отговорено Ноември 20, 2013 Отговорено Ноември 20, 2013 Върбанов знаеш много добре че има определене ценови клас. Експеримента щеше да е як ако се хванеш с някой нормален бугера модел > 333 , 6260 Там цената на нов е да речем 700-800 лева и са си най евтините работни коне. Обаче не, ти се захвана с флагмански модел на Бугера на който цената е 1600 лева нов. Ако си запознат маркетингово - всяка марка китарни усилватели има по един такъв флагмански модел който е само за престиж. Бугера ням да изкарат пари от тоя амп защото на пазара е пълно с близки и далечни копия на дуал ректо с добро качесто и на еквивалентна цена - тази ниша е много запълнена. Да не говорим за 1600 лева какво може да се намери 2 ръка. И друг вариант за 1600 лева което е грубо 800 еур може да се сглоби бутиков лампов усилвател които да е на ниво може би над стокова меса, естесвено няма да е толкова усложнен. Като цяло тук в този форум от 2005 година си циклим едни и същи неща и определени хора минаха едно по едно стъпалата и стигнаха до топлата вода. Ако вървиш закономерно и ти ще стигнеш до тях и след няколко години ще прочетеш тази тема и ще ти е смешно. 4
G.Varbanov Отговорено Ноември 20, 2013 Отговорено Ноември 20, 2013 (Редактирано) Идеята на експеримента е да се провери качеството им към настоящия момент. Тъй като ампът излезе скоро на пазара, може да служи като пример, какво правят в момента. Естествено, че и 333 вадят и може би има промени, но можеш ли да си сигурен, кога точно е направен? Ясно ми е че е топ класът им, точно това ми е другата предпоставка да се гледа точно той. Другата ми идея беше да се направи съпоставка с Dual Rectifier защото навсякъде се тръби, че се доближава по качество на звук, на което аз не вярвам. Но към момента и с двете момчета, които имат такъв амп удрям греда, защото са в чужбина. Все неща, които биха били полезни на хората. Изчетох форум "Китара" от край до край. В момента го чета 2-ри път. Видях десетки теми за Бугера и в нето една нямаше факт подкрепен със снимки. Никъде не се каза нещо конкретно. Ок ,материалите им са нисък клас това ясно. И ти и Валяка, очевидно знаете какво правите. Скоро попадало ли ви е нещо от марката в ръцете? Никакви лични впечатления не видях. Напълно съм наясно, че бутиков амп ще е по-добре. Четох и темите за Garland. Към такива хора мога само с уважение да подхождам. Но пак казвам, идеята не е да взема амп, който да ми служи до живот, а да видя до колко приказките за Бугера са истина. Това са доста бюджетни решения, които хората избягват точно заради страховитите разкази за подпалване. И представи си да се усетят един ден от компанията и да решат да си засилят качеството и хората продължат да ги избягват, защото си знаят там приказката. И честно да ти кажа искам да си счупя главата, не знам дали ме разбираш. Така ще оценя по-качествените усилватели, когато се сдобия с такива. Междувременно обаче ще съм научил, какво и защо не трябва да вземам. С една Mesa какво ще науча - дай 5000лв, за да е ок всичко и недей се интересува какво става вътре. Редактирано Ноември 20, 2013 от G.Varbanov
7thString Отговорено Ноември 20, 2013 Отговорено Ноември 20, 2013 (Редактирано) ^ Никъде не съм казал, че ти е тъпа идеята Аз самия си взех един сандък(кабинет) бугера, смених му говорителите, пооправих съвсем малко дървенията, стегнах сглобките, които направо си хлопаха, и се вписах в бюджета, който бях предвидил и който би ми излязъл ако бях поръчал на някой да ми сглоби сандък + качествени говорители. Но при мен "оправянето" беше механично и очевидно, докато при едно по-сложно устройство имаш още 100 неща, които могат да са недомислени Затова и казах, че тези най-очевадните можеш да си ги оправиш и сам. И за да придам малко сериозност на темата, един от басистите, с който свирихме преди доста време си беше взел берингерски усилвател за бас. Всичко хубаво, но една вечер го изджаска тока още като посегна. Отворих усилвателя и се оказа, че захранващия проводник вътре е запояван през средата и надката е "изолирана" с едно като капачка на химикалка. Е, капачето паднало, кабела опрян в корпуса и ето ти беля. Затова толкова натъртваме всички за липсата на контрол. Преди време тук се въртеше и една снимка на нещо "лампово" на същата марка, където лампата беше просто залепена на една празна платка със светодиод отдолу Та такива куриози. Колкото до това защо повечето техници наоколо по-скоро не биха се заели с твоята задача, предполагам, че подхождат с резерв първо към марката и второ към липсата на ясна информация, схеми, service manuals и т.н. Не е като да вземеш един маршал от преди 30 години и да те залива нета със снимки и схеми. Оттам, вече има риск начинанието "оправяне" да се превърне в "разваляне" докато човека разглежда дебрите на китайската електроника, и после да го обвиняваш, че ти е счупил усилвателя Редактирано Ноември 20, 2013 от 7thString
G.Varbanov Отговорено Ноември 20, 2013 Отговорено Ноември 20, 2013 Идеята ми беше по-скоро да се огледа и да се констатира, дали все си правят всичките боклуци, от колкото да се пипа. И пак казам, за това сметнах, че този модел е най-подходящ. Би трябвало тук поне да си стегнат малко качеството. Ако в топ модела им пак се забелязват такива глупости, като това с "капачката", което спомена, работата е повече от ясна какво става надолу по веригата. :> Както и да е спирам с темата и се захващам с четене. Ще си чупя главата, ще чета, после пак ще си чупя главата и така докато се науча. Обаче само с четене не се получава съм се убедил. Трябва и да пипнеш. Моите уважения към всички разбиращи тук, но много често във пренебрежението си към начинаещите забравяте и вие от къде сте почнали. Всички тръбим, как трябва да се пипа и да не се чака на готово, обаче като тръгнеш да пипаш и да се бориш с нещо ти се казва, да си вземеш нещо по-добро и да не се занимаваш. Приемам, че просто искате да ме предпазите да не си давам парите за глупости и благодаря за мненията. :>
Боян Генов Отговорено Ноември 20, 2013 Отговорено Ноември 20, 2013 (Редактирано) Предполагам, че щом има достатъчно сведения, че имат проблеми с качествения контрол, то вероятно е така, но да метна и моите два цента към темата. Имам Bugera 1990 вече 4 години в кейс, който си направих в Динакорд, защото свиря достатъчно често на живо за да си дундуркам безстрашно какъвто и да е усилвател в колата, буса или каквото и да е превозно средство. Още съм със stock лампите. Животното свири на живо, на запис и т.н. нямам грижи. Случвало ми се е да изгори бушон, 2-3 пъти. Работата е, че на една Mesa Dual Rectifier, в студиото, където работя вече и гори за 10 път, но явно това надали изобщо има връзка с усилвателя, така че не го броя. От две години и малко в студиото имаме и Bugera 6262 - засега и той е железен, бушон още не му е горял. Отскоро имаме и Bugera 1990 Infinium като заместител на един Marshall JCM 2000 DSL, който ходи на поправка вече 8 пъти тази година. С две думи - засега съм доволен от фирмата и нямам проблеми. Смятам да си сменя лампите следващата година, защото би трябвало с качествени лампи звука да е още по-смъртоносен.Заради ширещото се мнение, че Bugera не струват един приятел се беше притеснил доста преди време, когато неговия 333 XL спря да бачка. После се оказа, че просто му е отишла едната лампа. Смени я, всичко му е ок. Редактирано Ноември 20, 2013 от Боян Генов 2
7thString Отговорено Ноември 20, 2013 Отговорено Ноември 20, 2013 Значи извода е - като бъркаш в чувала с "лешниците" да не извадиш "банана"
boreto Отговорено Ноември 20, 2013 Отговорено Ноември 20, 2013 Има хубаво и евтино......но по отделно Метълхамъра го е показал със снимките - то се вижда, че проблема не е в една или две дреболии. Чувал съм безброй готини, сносни и скапани ампове - хората си се кефят на бугерите, но според мен те са сравними с всичко на Берингер - просто вършат работа. Много добрия саунд продължава да си струва много пари и разликата е ушевадна. За 1600 лева аз бих заложил на сещате се какво
G.Varbanov Отговорено Ноември 20, 2013 Отговорено Ноември 20, 2013 Сещам се. Нямам големи очаквания. Ще видим какво ще стане. Предлагам да се заключи темата. :>
Parni_Valjak Отговорено Ноември 20, 2013 Отговорено Ноември 20, 2013 ...Предлагам да се заключи темата. :> Амин!
Боян Генов Отговорено Ноември 20, 2013 Отговорено Ноември 20, 2013 (Редактирано) Хе-хе, добре че каза това за много добрия саунд. Мисля, че никой не е смятал, че купувайки си Bugera ще звучи като Diezel. Въпросът е дали не се прекалява с кофти изказванията по адрес на марката. Мисля, че това за ушевадната разлика е субективно понятие ако сравняваме с някои по-скъпи ампове, виждал съм го с очите си и много се смях (вътрешно), когато чух репликата "Маршала си е Маршал", а човека свиреше с Gibson LP през Bugera около 10 минути. Да не говорим за един готин случай на кабинет Randall със сменена табелка, на която пише Mesa беше чистосърдечно сметнат за второто, при положение, че човека е слушал много пъти същия кабинет...с оригинална табелка. С две думи - Бугера са си такива, каквито са като звук. Аз лично харесвам и 2-та ампа през които съм свирил.http://www.youtube.com/watch?v=j853Wz4wOow^Бугерата е в десния канал (Epiphone LP Custom). В левият - Marshall JCM 2000 DSL (Schecter Blackjack ATX Solo 6, ако не бъркам) Редактирано Ноември 20, 2013 от Боян Генов 1
Ламби Отговорено Ноември 21, 2013 Отговорено Ноември 21, 2013 Всички тези неща за Бугера са изписани от хора дето са виждали трирек на картинка.Нито един от тях няма да си купи нов усиловател никога,все ще е изпърдяна втора употреба и няма лошо.Аз също не съм пипал трирек,но ще го направя за ужас на продавачите на Маршал,Меса и т.н.Като стана дума за саунд,не съм чувал българска група да звучи,като скандинавска каквито и маршали да ползва все тая.Маршалите дето съм пипал бръмчът повече от 333хл със сигурност,колко са истински не знам.Като почна да изкарвам пари с музика може да си купя наи скъпия ЕНГЛ,но за репетиции и домашна тресня,няма да го направя.За да струва двоино повече от 333хл сигурно има защо аз така ги виждам работите от моята камбанария разбира се.От гледна точка на хора дето поправят такава техника-няма схеми ,части,китаиски боклуци все работи дето не ме интересуват. 1
Akerfeldt Отговорено Ноември 21, 2013 Отговорено Ноември 21, 2013 (Редактирано) лекичък Аз лично съм фен на 2-5W лампови усилватели, но в никакъв случай BUGERA.Преди известно време гледах Кикимора наживо. Коцев беше с Marshall JCM 800 или да бе 2000. Понеже го виждах за пръв път наживо ми беше интересно как ще обади, що за китари, техника и прочие.. Не искам да обиждам никого, ще си споделя мнението. Отидох аз най-отпред с фотоапарат в ръка, застанах до един мой приятел (концертът беше на открито!) и започнах да се взирам в Н.К., гледайки някакъв Ibanez Jem, на който свиреше. Но това хич не е важно. Идеята е, че се чуваше една тотална ПРЪДНЯ! Никакъв тон, нищо. Пръдня, бе.. като говорител с разместен магнит и/или бобина... ужас нечуван. И каква е файдата от всичкото? Един скъп усилвател за едно ужасно представяне.Смятам, че каквото и да си купи човек, той трябва да знае как да извлече ползите му и да сведе докрай минусите му. Иначе става нещо неприятно.ПП.: между другото, звукът беше лош не само на/пред сцената, но и по-далеч от нея.И за да не съм съвсем оф-топик, моето мнение е, че за репетиции на места, където влизат много различни хора, трябва да се ползва или нещо супер здраво и желязно (вие ми кажете кое е!), или просто добър пулт и процесори. На 15/18-годишни мамини синчета няма да направиш кефа с евтина, нито скъпа глава (пиша това, защото се връщам към началото на темата). Болшинството от тези хора дори не разбират как да си настроят китарите, белким пък да знаят как да боравят с престижна лампова техника. BUGERA за мен не е марка, на която може да се разчита. Редактирано Ноември 21, 2013 от Akerfeldt 1
Recommended Posts