Flaw Публикувано Май 6, 2009 Share Публикувано Май 6, 2009 Наблюдавал съм доста барабанисти и ми е направило впечатление че рок барабанистите залепят педала за касата когато свирят а джаз барабанистите я чукват и педала остава отлепен от кожата на касата кое според вас е правилно? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drumfen Отговорено Май 6, 2009 Share Отговорено Май 6, 2009 (Редактирано) Според мен няма правилно и неправилно. Избираш звука, който искаш да изкараш от касата според стила и начина на свирене. Това е моето мнение. Редактирано Май 7, 2009 от eL_NinYo Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Katsko Отговорено Май 6, 2009 Share Отговорено Май 6, 2009 Наблюдавал съм доста барабанисти и ми е направило впечатление че рок барабанистите залепят педала за касата когато свирят а джаз барабанистите я чукват и педала остава отлепен от кожата на касата кое според вас е правилно? # 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A-L-A-D-I-N Отговорено Май 6, 2009 Share Отговорено Май 6, 2009 Ами нормалното е ако несвириш педала да е опрян в кожата тоест да е натиснат,същото е и със фуса ако в даден момент докато свириш не го използваш трябва да е затворен. В противен случай крака ти ще е опънат назад или трябва да е във въздуха от което няма смисал. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marin_zhelezov Отговорено Май 6, 2009 Share Отговорено Май 6, 2009 Зависи от стила и конкретната музикална ситуация. Все пак - касата е един ГОЛЯМ инструмент. Защо да извличаме от нея само един звук като можем и повече? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danny47 Отговорено Май 6, 2009 Share Отговорено Май 6, 2009 (Редактирано) Ами нормалното е ако несвириш педала да е опрян в кожата тоест да е натиснат,същото е и със фуса ако в даден момент докато свириш не го използваш трябва да е затворен. В противен случай крака ти ще е опънат назад или трябва да е във въздуха от което няма смисал. Какво му е нормалното да имаш едно постоянно напрежение? Иначе като цяло по темата... всичко, което свирите трябва да го "владеете" без залепяне, ако след това по няква причина решите, че искате нещо различно като звук като притискате чукчето към кожата-стаа. Редактирано Май 6, 2009 от Danny47 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evans Отговорено Май 7, 2009 Share Отговорено Май 7, 2009 ето,човека го е обяснил Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fusion Отговорено Май 7, 2009 Share Отговорено Май 7, 2009 Ако не си харесваш звука от вариант #2, чети. Има много материал за настройка на каса. В крайна сметка даже опира само до ухо, аз почти нищо не съм чел... И аз не деля нещата на правилни и неправилни, но има утвърдени и експериментални. Утвърдените се използват съответно по-масово и съответно в повечето случаи има причина. Въпреки това има и откровено безсмислени "правилни техники", но те са сравнително по-малко като брой (например натискане на какъвто и да е педал с движение от глезена нагоре). Моето коляно не мърда от едно ниво по вертикалата, пък ако ще и painkiller да свиря. Техниката най-добре се развива с практика, не със слушане на мнения на теория, колкото и крайно да звучи това. Чети, питай, но най-вече свири и всичко ще си дойде на мястото. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bibo Отговорено Май 7, 2009 Share Отговорено Май 7, 2009 Ще дам пример със себе си - така наречената "рок" постановка или още "heels up" ми позволява да свиря двойни форшлази с касата при максимално темпо от около 100-120 (двоен форшлаг ще рече 2 тридесетворинки изсвирени с касата за тези които не са чували). Не знам дали това ще бъде по-лесно изсвирено "heels down", но аз "научих" кракът ми да свири това само за около 2 месеца. Да подчертая - говоря от личен опит. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danny47 Отговорено Май 8, 2009 Share Отговорено Май 8, 2009 Въпреки това има и откровено безсмислени "правилни техники", но те са сравнително по-малко като брой (например натискане на какъвто и да е педал с движение от глезена нагоре). Това е се едно да кажа - "безмислената правилна техника като държите палките с ръцете си, да си движите китките". Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drumvarna Отговорено Май 8, 2009 Share Отговорено Май 8, 2009 Evans , някак си не съм съгласен със Стив Смит , за ръце е прекрасен барабанист , ама с краката не респектира! Аз съм привърженик на петата горе(основно когато се свири) , само че без да се залепя чукчето за кожата , все пак е акустичен инструмент и му се обира доста от отзвучаването когато се залепя чукчето за кожата , трудно е и отнема време да намериш точния баланс на крака и педала , но звука е чудесен! Петата долу според мен е наистина основно за по - леки стилове(джаз и други) но има и доста рок барабанисти които свирят доста успешно и с петата долу , така че май е личностен избор това , всеки има различни крака и не е редно да си крайно праволинеен с идеите на големите барабанисти , има основни правилни движения както и при ръцете , но с практиката тялото си намира само правилните позиции , именно там е разковничето за успехите , но си трябва здраво свирене и следене н крайниците за да няма лоши последици за тялото!! ето едно доста приятно видео(много добро според мен) на един от най - големите виртуози с краката! аз работя по тази система и съм страшно доволен!! http://www.youtube.com/watch?v=OzXPd_nwV_E Успех на всички и не се джафкайте за глупости а дайте собствено мнение!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joto Отговорено Май 8, 2009 Share Отговорено Май 8, 2009 Според мен няма правилно и неправилно. Избираш звука, който искаш да изкараш от касата според стила и начина на свирене. Това е моето мнение. Абсолютно съм съгласен. Няма правилно и неправилно. Аз например използувам тази техника: http://www.youtube.com/watch?v=KTOVLkp-nOI Направило ми е впечатление че тази ^ техника ( със залепения бийтър) трудно се използува при някои марки барабани. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drumvarna Отговорено Май 8, 2009 Share Отговорено Май 8, 2009 Ако нямаш дупка на резонансната кожа , бойната връща чукчето , (особено ако е натегната) , доста яко! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makedonetsa Отговорено Май 8, 2009 Share Отговорено Май 8, 2009 Много сложна тема сте подхванали ! За мен нещата са твърде комплексни ! В основата на всяко свирене е петата долу !!! Моето мнение е, че това е задължителна постановка и от нея произлиза петата горе !! Вариантите на петата горе са пръсти пета и пета пръсти. Според мен и двата варианта трябва да се упражняват. За залепянето на топката (чукчето) на кожата - повечето наистина майстори препоръчват топката да НЕ СЕ ЗАЛЕПЯ !!! Естествено, че след едно определено темпо това става спорен въпрос ! Дани е прав като казва , че държането на топката в залепено състояние за щяло и не щяло вкарва само напрежение в крака и определено не е за препоръчване . Не е вярно, че с петата долу човек има по-слаб удар (поне при мен не е така)нито че е по-бавен (вижте Томас Ланг) . И на финала - големите барабанисти свирят според случая със всяка една от постановките ! п.п Определено Стив Смит е един от най-големите барабанисти, и изказвания от сорта - че не респектирал с краката - са нелепи и смешни . Истинското майсторсто на техниката в краката, не е само да свириш с кардан в темпо 280 . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kurt Uvash Отговорено Май 8, 2009 Share Отговорено Май 8, 2009 Малко разнообразие... без кожи и оглушаващи съседи: Е те тоя не респектира със сет. Ама мачка! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.