Tozi Отговорено Януари 30, 2010 Отговорено Януари 30, 2010 Доколкото разбирам без да съм чувал записа , Дейв свири четири шеснадесетини (първата четвъртина от такта), след това за времето на три четвъртини свири пет (пет вместо три) - под всяка от петте четвъртини свири триолки. Значи би трябвало да е квинтола четвъртини (в единия глас) и триолки под всяка четвъртинка на квинтолата (долния глас). Трябва да чуя. Цитирай
Ивелин Отговорено Януари 30, 2010 Отговорено Януари 30, 2010 (Редактирано) Ето го бързо и бавно: http://www.4shared.com/file/211223527/1feaebf3/2_online.html Забележи, че ако е квинтола, последния тон от квинтолата ще е по-кратък, а квинтилата се състои от пет равни тона: Освен това, се чува че си свири фигурка и че просто пълни "странични" триоли с двойни/тихи удари на барабанчето, както и знам, че има начин да се напише така, че да се "вмъкне" в такта, но ми е интересно как би изглеждало написано, за да е точно и да отговаря максимално на изсвиреното? Интересно е как фигурката преминава през тактовата черта, а трайностите на "страничните" триоли са много съмнителни - по-дълги са от 16-ни и по-къси от 8-ни триоли... дори и с легатура не знам как би станало! Редактирано Януари 30, 2010 от Ивелин Цитирай
Ивелин Отговорено Януари 30, 2010 Отговорено Януари 30, 2010 Вероятно посредственото записване би било такова: ...но няма да е това, което се чува на записа. Дейв го е изсвирил beyond... Дали умишлено, дали не - някой да го пита, като дойде в БеГе! (има и рима) Цитирай
Tozi Отговорено Януари 30, 2010 Отговорено Януари 30, 2010 (Редактирано) По простичко е отколкото мислиш. Шеснадесетинки с акценти на три и четири 32ни накрая за да се разреши фразата. Типична барабанаторска хватка. Това което е объркващо е касата с чинела и накрая Дейв сменя фуса. Редактирано Януари 30, 2010 от Tozi Цитирай
Ивелин Отговорено Януари 30, 2010 Отговорено Януари 30, 2010 Да, това е много близо, но е различна ритмика, защото се чува, че 16-те на 2, 3 и 4-то време са малко по-бързи от 16-те на 1-во време - заслушай се във фуса... Освен това в третия такт имаш акцент на силно време, а в записа е на слабо (преди и след първото) Иначе приемам, че Дейв може и така да го е мислил, но в бързо темпо се чува друго. По-късно ще ти кача вариант, без тихите (ghost) ноти, за да чуеш разликата и да съпоставиш с фуса, че в момента не се чува много ясно. Цитирай
Tozi Отговорено Януари 30, 2010 Отговорено Януари 30, 2010 (Редактирано) Може. а може и да те бърка суинг фийла. Не вярвам да го е мислил сложно. На мен ми звучи и бих го изсвирил както го написах. Трябва да питаме Stone(или Weckl) за мнение. Редактирано Януари 30, 2010 от Tozi Цитирай
Ивелин Отговорено Януари 30, 2010 Отговорено Януари 30, 2010 Ето вариант без страничните дом...триоли! http://www.4shared.com/file/211429310/17ca5258/_2__2.html Ето и с триолите, но с по-подчертан фус на осмини: http://www.4shared.com/file/211428840/de542e99/1_online.html Цитирай
Tozi Отговорено Януари 30, 2010 Отговорено Януари 30, 2010 И как го направи това? Пак ми звучи като 16ни. Цитирай
Ивелин Отговорено Януари 31, 2010 Отговорено Януари 31, 2010 (Редактирано) В 21 век живеем - технологиите са развити! (Cubase & Ezdrummer) Ще опитам още веднъж да ги обясня разликите, ако не успея - спирам! Ето двата варианта - твоя vs. моя (само акценти, без пълнежа) Раздробено: В твоя вариант фуса се засича с акцента(тома) в съотношение 3:2 В моя - фус към акцент е 4:3 А дори и да не го е мислил точно така, все пак ми е интересно - как би се записал "моя" вариант (с добавените триоли) на ноти? Редактирано Януари 31, 2010 от Ивелин Цитирай
Tozi Отговорено Януари 31, 2010 Отговорено Януари 31, 2010 Дай оригиналното изпълнение да чуя какво има преди и след. Цитирай
Ивелин Отговорено Януари 31, 2010 Отговорено Януари 31, 2010 Ето го цялото (оригинално) соло: http://www.4shared.com/file/212177454/389e...What_It_Is.html Момента е на 0:10 Ето го само момента (бързо и бавно): http://www.4shared.com/file/212179149/b920.../22_online.html Но пак ти казвам - ще се подведеш от тихите уради, за това слушай само акцентите спрямо фуса. Цитирай
Ивелин Отговорено Януари 31, 2010 Отговорено Януари 31, 2010 (Редактирано) Разписал съм го цялото и само това място ми куца - не искам да го пиша как да е, а как Е! 8-ми към 9-ти такт: Редактирано Януари 31, 2010 от Ивелин Цитирай
Tozi Отговорено Януари 31, 2010 Отговорено Януари 31, 2010 (Редактирано) Значи горе долу така го чувам сега. Четири шеснадесетини, след това две четвъртини триоли като всяка от четвъртините е разделена на осмини триоли с изключение на последната която е разделена на четири шеснадесетинки, следва разрешение на фразата на второ време от следвашия такт. Over the bar phrase. Нещо такова (пунктира показва каде е тактовата черта): Съмнява ме дали Дейв го е мислил въобще просто е почнал да свири групи от три и накрая инстинктивно е разрешил фразата. Редактирано Януари 31, 2010 от Tozi Цитирай
Ивелин Отговорено Януари 31, 2010 Отговорено Януари 31, 2010 (Редактирано) О, несъмнено! А и темпото е бързо - донагласил си го е накрая. Но от друга страна е станало адкси точно, дори и в бавно темпо... А и както вече казах - свири акцентите 3:4 , като пълни двойни вместо единични (което щеше да се изпише доста по-лесно) ghost ноти. На практика на барабани тази ритмика става много лесно - свириш широка триола в дясната и нагласяш двойни удари в лява - колкото по-бързо, толкова по-лесно... Но резултата е интересен! Значи с пунктирана тактова черта? Редактирано Януари 31, 2010 от Ивелин Цитирай
Tozi Отговорено Февруари 1, 2010 Отговорено Февруари 1, 2010 В случая сложих пунктир за да се вижда. Сигурно може и с цяла линия. За момент даже ми се стори че фразата се разрешава на трето а не на второ време. Тогава няма нужда от пинктири и всичко се намества. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.