Sturmfuhrer Публикувано Септември 12, 2005 Публикувано Септември 12, 2005 Та, тези дни реших с това да се позанимавам и ми е интересно да споделите имена и опит на софтуерните синтове, с които сте работили. До сега съм ползвал Toxic и Миномоог. А сега ще пробвам и Натив Инструментс Про53. Та споделете опит Цитирай
Sieger Отговорено Септември 12, 2005 Отговорено Септември 12, 2005 Говори се, че Absynth 3 е доста добър... Аз съм пробвал Абсинт 2 и не ми хареса особено... Има обаче 2-3 банки от които има какво да се чуе! Най-вериятно в в новия ще са 4-5 Absynth 3 Цитирай
ecmjazz Отговорено Септември 12, 2005 Отговорено Септември 12, 2005 На мен Absynth ми е прекалено модерен и "спейси". Предпочитам NI Pro-53 и NI FM7. Ръчкал съм също така и смятам за добри: Arturia CS80, Arturia ARP2600, Arturia Minimoog, Arturia Moog Modular, Superwave Performer, Kiesel Software Helga, LinPlug Albino, MHC Space Synthesizer, NI Elektrik Piano, NI B4, Korg Legacy Collection, Waldorf PPG Wave, GMedia impOScar, RGC Audio z3ta+, GMedia Oddity. Има и други, но за тях само съм чувал, още не съм ги ръчкал: примерно на Novation V-Station и Bass Station, GForce Minimonsta, и др. Цитирай
Sieger Отговорено Септември 12, 2005 Отговорено Септември 12, 2005 На мен Absynth ми е прекалено модерен и "спейси". Предпочитам NI Pro-53 и NI FM7. Ръчкал съм също така и смятам за добри: Arturia CS80, Arturia ARP2600, Arturia Minimoog, Arturia Moog Modular, Superwave Performer, Kiesel Software Helga, LinPlug Albino, MHC Space Synthesizer, NI Elektrik Piano, NI B4, Korg Legacy Collection, Waldorf PPG Wave, GMedia impOScar, RGC Audio z3ta+, GMedia Oddity. Има и други, но за тях само съм чувал, още не съм ги ръчкал: примерно на Novation V-Station и Bass Station, GForce Minimonsta, и др. "модерен" и "спейси" меко казано! Направо си е "аут-ъф-спейс" синта, но това не пречи да има 2-3 яки банки както споменах Попринцип с много зор и време за губене с всеки синт могат да се направят уникални неща... Цитирай
Sturmfuhrer Отговорено Септември 12, 2005 Автор Отговорено Септември 12, 2005 Благодаря, jazz. Ще разгледам каквито демота и тн намеря А иначе този Toxic ме учуди колко е як (при положение, че не е особено известен), но може и да греша, тъй като не разбирам де Цитирай
ecmjazz Отговорено Септември 12, 2005 Отговорено Септември 12, 2005 Да именно щото е извънземен не ми върши работа. А за Токсика - не съм го пробвал до сега но ще попълня тоя пропуск още днес. Цитирай
Sturmfuhrer Отговорено Септември 12, 2005 Автор Отговорено Септември 12, 2005 Давай и кажи по-компетентно мнение от мен, дали е як! Цитирай
ecmjazz Отговорено Септември 12, 2005 Отговорено Септември 12, 2005 FM7 Rules Мдам, наистина рулира FM7-цата. Това обаче е цифров (ФМ) синтез. А колкото до емулация на аналогов (субтрактивен, щото адитивен май не съм виждал) - Pro-53. Тия дни малко ръчках Kiesel Helga и ми направи много добро впечатление - това също е субтрактивен синтез. А и по форумите гледах добри отзиви за него. Днес видяш също добри думи за Superwave P8 който също е субтрактивен, а е отгоре на всичко и безплатен. Цитирай
Steppenwolf Отговорено Септември 12, 2005 Отговорено Септември 12, 2005 (Редактирано) А така, FM7! Това, което можеш да направиш с честотно-модулиран синтез, е само мечта за субтрактивния. Най-функционални обаче като че ли идат комбинираните синтезатори. Адитивният синтез е поостарял метод (преди FM) и надали ще видите такъв софт синт. Самият метод вероятно ще е и по-трудоемък за процесора ви. Редактирано Септември 12, 2005 от Stone Цитирай
Topsun Отговорено Септември 12, 2005 Отговорено Септември 12, 2005 наистина FM7 е гот.падовете на Athmospher (не съм сигурен,че се пише така...трябва да проверя....) са много култови.чистите пиана на Yamaha са връх,а относно Absynth 2-много е яка.не знам как не се кефите на този синт?!? Цитирай
ecmjazz Отговорено Септември 12, 2005 Отговорено Септември 12, 2005 Ами както казах на мен пачовете на АБСинта са ми прекалено неземни за да ми свършат работа. Сигурен съм обаче, че ако го разръчка човек може да постигне добри резултати и да си направи по-нормални пачове, които дори да е трудно да се постигнат с други синтове, но засега не ми се иска да го пипам - също така ми е малко сложен. А между другото има АБСинт 3 за който не знае. А Атмосферата ако имаш пред вид тая на Спектрасоникс е по-скоро РОМплер, а не точно синтезатор, но пък има добър звук. То ако ще говорим за ромплери - струва се да се опита и USB Ultrafocus - аз даже преди два дни пуснах отделна тема за него. Цитирай
Steppenwolf Отговорено Септември 12, 2005 Отговорено Септември 12, 2005 С изчисления най-бързо и точно се стига до поне близък до желания резултат. <_>Абсинта нещо ми се бъгва на мен понякога обаче... Цитирай
jordanil Отговорено Ноември 16, 2005 Отговорено Ноември 16, 2005 дайте малко линкове за тези софт.синтезатори бе хора Цитирай
trektor Отговорено Ноември 16, 2005 Отговорено Ноември 16, 2005 дайте малко линкове за тези софт.синтезатори бе хора http://www.twins-torrents.com/details.php?id=3948 http://www.twins-torrents.com/details.php?id=1553 http://www.twins-torrents.com/details.php?id=3788 http://www.twins-torrents.com/details.php?id=2828 http://www.twins-torrents.com/details.php?id=1371 http://www.twins-torrents.com/details.php?id=2807 http://www.twins-torrents.com/details.php?id=3370 http://www.twins-torrents.com/details.php?id=1913 такааа това са ти всичките възможни приложения + програмата за ABSYNTH, които намерих в туинса. Ако някой от торентите няма сийд помоли тези които са го качили или свалили да ти пусне такъв. Според мен тоя иснтезатор е най- добрия правен досега (лично мнение) но е предимно сътворен за звукоинженери (не бъркай с тонрежисьори) . Ако му отделите достатъчно време и прочетете тук таме някоя и друга книга за синтезис ще имате в ръцете си най- мощния моделиращ софтуеърен синтезатор правен някога . Имате просто океан от звуци с които да прекарвате цялото си свободно време. Аз например спрях да ползвам звуците от синтезатора си и сега съм предимно на него. Покрива стилово почти всичко от джаз през метъл до електронна музика - каквото си пожелаеш. Идеален за създаване на собствен стил което според мен е основата на успеха в музикалната индустрия. Ако най- общо мога да го сравня с някоя не музикантска програма , така за насочване на незапознатите, то това е PHOTOSHOP. И накрая в отговор на CRAIG - с изчисления най - бързо и точно се достига до решаване на някоя формула или задача, създаването и синтезирането на звуци изисква много повече от това. Неща като : въображение, упоритост, ясна цел и най- вече ЕКСПЕРИМЕНТИРАНЕ. УСПЕХ! Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.