Evtim Djerekarov Отговорено Януари 6, 2009 Автор Отговорено Януари 6, 2009 Много се откланяме от темата. Можеш да пуснеш нова в изработка и ремонт, ако искаш да си правиш предусилвател. Трябва предусилвател, обикновено с коефициент на усилване За 10-ти път в темата повтарям, че изхода от китарата може да достигне +-10V, докато звуковата карта криви при +-1. Цитирай
yellow nEuphoria Отговорено Януари 6, 2009 Отговорено Януари 6, 2009 Ебаси якото така с миксера ползвам за свирене и наистина мога да извлека на макс възможноста на simulanalog... Все едно съм с истински маршал... Просто с тази програма ми мирише на жица на струни като я чуя както истински амп, пък другите некво пластмасово звучат... незнам защо пък тази програма е и килбайти... Цитирай
Metalix Отговорено Януари 6, 2009 Отговорено Януари 6, 2009 Колко пари струва туй нещо DIBOX и от къде мога да го закупя? Цитирай
Orion Отговорено Януари 6, 2009 Отговорено Януари 6, 2009 http://www.thomann.de/de/behringer_gi100_ultra-g.htm Ей го туй животно...Доста е актуален сред съфорумците и има доста добра репутация... БГ вносителя му иска 41 юро... http://www.pro-technica.com/manufacturer.p...Cat=&manf=5 Цитирай
Slav Отговорено Януари 13, 2009 Отговорено Януари 13, 2009 Имам един въпрос - звуковата ми карта е външно USB устройство и пише, че освен аудио карта е също така и предусилвател. Аз си включвам китарата директно в единия вход на тази звукова карта (става въпрос за E-MU Tracker Pre). Ще ми трябва ли DI Box или друг предусилвател или мога да мина и без него директно в тази звукова карта ? Звукът ме кефи сравнително, мога да запиша семпъл и да пусна, за да чуете и да прецените дали един DI Box би могъл да подобри нещата. Цитирай
Baby Thomas Отговорено Януари 13, 2009 Отговорено Януари 13, 2009 Мисля, че не ти трябва. Доста карти имат такъв специален инструментален вход. Аз имам Бери DI BOX, доста добре бачка, особено с канони! Спийкър сим-а малко пуска шумец, но се чува единствено на слушалки... Цитирай
bratmito Отговорено Януари 13, 2009 Отговорено Януари 13, 2009 Може да се ползва и някое камионче ,което не е с нетрю байпас.Дори байпаснат ефекта пак действа като преубразовател на импеданс без да оцветява звука.Нещото заради което е нехаресван този тип байпас си има и положителни страни. Няма обаче волюм контрол при изключено устройство. Цитирай
H.R. Отговорено Януари 13, 2009 Отговорено Януари 13, 2009 което не е с нетрю байпас. което в като се съкратят множителите става : трю бай бас - така ли идва ? (шегувам се ). Какво означава това - например изключено дисторшън педалче - clean -върши ли до някъде тази работа. Казвам донякъде тъй, като доколкото разбрах DI BOX-овете (активните и тези за китара) били захраненвани с над 9 v (така било най-добре) , а повечето педалчета са със стандартно 9 v. Ясно волтажа не е съвсем определящ за ефекта който се търсим но... Цитирай
bratmito Отговорено Януари 13, 2009 Отговорено Януари 13, 2009 Идеята на ДИ боска е преубразовател на импеданси.Висок входен импеданс към нисък изходен.Ако погледнеш характеристиките на босс например педалчетата им имат 1Мом входен импеданс и 10К изходен.Под изключен ефект имам предвид байпаснат.Сигнала винаги минава през буферите. Колкото до горното тръгнах да пиша едно след това друго и резултата е видим. Имал съм предвид че ефекта трябва да е с нетрюбайпас каквито са ефектите на Босс,Behringer..... Цитирай
H.R. Отговорено Януари 14, 2009 Отговорено Януари 14, 2009 (Редактирано) А какво ли се случва когато изходния импеданс от педалчето (DI BOX - a или каквото там е междинно устройство) е по-малък от входния на картата на компютъра. Примери : 1. Digitech DF-7 - Input 1 Mohms Output 100 ohms 2. ZOOM 505 Input 470 Kohms Output 10 Kohms 3. Аудио карта на PC - Input 10 Kohms В първия случай входния импеданс е добър, но изходния не съответства (100 пъти по-малък). Във втория случай входния май е нисък (наполовина) , а изходния съответства. Дали е най-добре устройство където и входа и изхода да съответстват : Input 1 Mohms Output 10 Кohms Редактирано Януари 14, 2009 от H.R. Цитирай
Baby Thomas Отговорено Януари 14, 2009 Отговорено Януари 14, 2009 Не е баш тей то. Аз съм чел, че проблемът е само когато входа е с по-малко съпротивление. Тоест за примера с Digitech DF-7 (Input 1 Mohms, Output 100 ohms) - можеш да включиш какво да е (едва ли не), както и да го включиш в какво да е (едва ли не)... Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Януари 14, 2009 Автор Отговорено Януари 14, 2009 (Редактирано) Когато изходния импеданс на устройството, от което взимате сигнала е по-малък от входния импеданс на устройството, в което вкарвате сигнала - проблем със загуба на високи честоти няма. Проблем има само тогава, когато изходния импеданс на 1-вото устройство е много по-голям от входния на 2-рото. Тогава, поради вътрешните капацитети и индуктивности в китарата, както и в самия кабел се получаават Low Pass филтри, които смъкват силно горната гранична честота на китарата и тя губи своя звън и яснота. КПД-то на пренасяне на енергия от 1-вото устройство във второто се влошава при разлика в импедансите, но тук говорим за нановатове и микроватове, не за значителни мощности. Просто тук това не е от значение. Редактирано Януари 14, 2009 от Evtim Djerekarov Цитирай
H.R. Отговорено Януари 14, 2009 Отговорено Януари 14, 2009 Специални благодарности за Евтим ! ! ! За идеята да пусне тази тема и за търпението и отзивчивостта да пише и обяснява ! Както и за много други теми в които е писал и описвал на дълго и широко, както и на всички останали участници в дискусиите. От около 1 месец чета този форум и мога да кажа ,че се светнах доста неща - много неща си разпечатах и сложих в папка като лекции. Сигурно ще има други такива. Идеята да се ползва DI BOX или устройство извършващо и тази функция (изравняване на импедансите) е от онези малки , сякаш незначителни но същевременно доста важни неща. Почти се бях засилил да си купувам и DI BOX , попрочетох още малко и видях ,че наличните у мен устройства могат да свършат работа - просто досега не съм обръщал внимание да чета характеристиките на входовете и изходите в документацията им(или поне нищо не ми е говорило). П.П. Почти схванах идеята за латенцията и необходимото количество буфери , оства тази с честотата и bit-овете - какво значение имат..... но едно по едно. Най-важно е да се свири и да остава време- те ефектите и записите все ще се докарат Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.