Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте,

 

Преди 3 седмици поръчах с кредитна китара от Thomann, но тя още не е пристигнала и тъпото е, че никой не може да ми каже къде се намира, как ще ми бъде доставена и кога. На сайта им пише, че доставката за България е 4-6 дни. Преди да поръчам ги попитах колко точно е, защото се усъмних в това, което пишеше, и ми казаха 1 седмица. След като я поръчах и платих, срока стана 1-2 седмици, а вече минаха 3. От фирмата ми казаха, че е изпратена с DHL и ми дадоха номера на пратката и телефон в София, където мога да проверя какво става. На сайта на DHL не успях да проследя пратката и се обадих, за да попитам. Оказа се, че номерът е невалиден - трябвало да е с 10 цифри, а моят е с 12, и момичето от хелп-деска продположи, че китарата може да е изпратена с Deutsche Post, които наскоро са станали част от DHL. На сайта на DP успях да си видя пратката, но единствения статус е от деня на поръчката.

 

Искам да попитам тези, които са пазарували от Thomann, дали са имали подобни проблеми и какво се е случило в края на краищата - дали инструментът е пристигнал читав, къде е пристигнал, колко се е забавил и как е бил доставен.

 

Сериозно се замислям дали следващия път ще пазарувам от Thomann, защото те са първите, с които имам подобни проблеми и вече започна да ми писва от извиненията им и противоречивата информация, която получавам от тях.

 

Благодаря!

Отговорено

Значи в случая проблема не е в thomann. Аз съм поръчвал в Грмания до сега 4 пъти от тях и на другия ден нещата са при мен - точни са като швейцарски часовник. Проблема е по скоро в транспорта и в случая Deutsche Post. Най-ветоятно са пратили пратката по влак защото е по-евтино и в тоя случай се чака около 3-4 седмици. Аз съм пращал малки колети от Германия за София хем по въздух и са пристигали след 1-2 седмици.

 

Thomann квото и да ги питаш не знаят какво да ти отговорят. Стоката е излязла от тях още същия ден и от там нататък всичко зависи от транспорта.

 

Търпение му е майката ... всички фирми които пращат за България пращат по един и същи начин. Накой път е по-бързо, някой по-бавно.

 

За китарата не се притеснявай - птатката по принцип трябва да е застрахована и ако не я получиш ще ти пратят нова ... ама да не се случва де

 

 

Поздрави

Алекс

Отговорено

здравей

 

защо не се обърнеш към томанн със всичката тази информация. ако те са сбъркали номера ще си поправят грешката, ако не е изпратено с ДХЛ ще ти кажат с какво е изпратено. кофти за забавянето, но относно томанн мога да кажа че съм поръчвал няколко пъти от тях и винаги са били на много високо ниво.

Отговорено

След 3-4 и-мейла получих следното:

 

Hi there Martin,

 

as the parcel was sent with Economy mail, the shipment can take a little longer but it usually gets there all OK. Unfortunately we can't get a tracking number for the parcel with this service so we'd need to ask you to be a bit more patient. Sorry.

 

Do not hesitate to contact me if you have any further questions.

 

Kind regards

 

Kai Dietrich

 

Наистина не знаят изобщо какво става с пратките им. Ами, значи ще се чака. Само дето би трябвало да не заблуждават хората.

 

Благодаря ви за информацията!

Отговорено

Доста хора (в България) се оплакват от дългото време, за което им пристигат нещата от thomann, но наистина те няма много с какво да ти помогнат както каза vhcs, пощите са калпави. Аз поръчах от music store 3 неща и пратката беше доста голяма и тежка (50+ кг). Доставката струваше 50 евро, и се осъществи чрез UPS, от които съм адски доволен. С тръгването на пратката виждах къде се намира, чрез tracking номера и понякога се update-ваше на всеки час два - къде е пристигнало кога е тръгнало от там и т.н. След 2-3 дни ми изписа, че се очаква да пристигне на 7-ия ден и така и стана. Бях се приготвил за големи премеждия - да чакам седмици и да се разправям с митничари и пощи, а те взеха, ми ги доставиха до блока, даже ми помогна човека да качим големия кашон до вкъщи.

Отговорено

Пратката ти ще дойде в колетното на Столична митница, до гарата. Проблемът е в наш`те идиоти пощаджии- аз съм чакал единия си синт месец и 10 дни, а той си стои там, в халето... :recourse: Задържат ги на склад- не знам защо... защото са идиоти вероятно... :)

Все пак можеш да отидеш до там и да провериш на гишето за справки по номера на товарителницата. Не се притеснявай- рано или късно- ще я получиш .

;)

Отговорено

еми това си е разликата между economy mail и express/dhl/ups. естествено за второто се плаща малко повече, така че е въпрос на приоритети. при всички положения томанн няма да те оставят на произвола на съдбата :)

Отговорено

Ами те май имат сливи в устата да кажат за иконъми... На сайта им никъде не пише за това.

 

Естествено, че ако знаех, щях да поискам експресна доставка... Егати тъпотията.

Отговорено

Аз направих една около 200 и малко евро потъчка от Томанн.де миналата седмица, но още е рано. Все пак се надявам всичко да бъде ОК, както казаха и другите фенове.

При по-евтините начини за изпращане на стоките няма тракинг и затова наистина НИКОЙ не може да ти каже кое къде е. Дори наскоро отказаха да ми пратят по такъв начин стока, защото нямало застраховка и тракинг. Но пък цената е височка и аз лично не съм фен на тоя тип услуги. Досега не съм имал особени проблеми с USPS's Priority Mail® International, но за Германия не знам...

От ЮСА една пратка ми пристигна едва на 6-тия ден, а самия шипинг беше учудващо нисък (т.е. не е от скъпите варианти). От същото място предния път единият ми пакет пристигна за 10-тина дни (нормално), докато другия се мотка цели 40 дни, въпреки че бяха изпратени ЗАЕДНО. Така че според зависи... :)

 

С две думи: успех желая на всички ни! ;)

Отговорено

С DHL преди време пращахме пратка до Австрия-колегата я получи след месец и половина.Заради забавянето ми пропаднаха договори,работа и т.н.Така,че проблема не е в Томан.Търпение и не се притеснявай!

Отговорено

Има и доста задържане тука на митницата както каза колегата - митничарите ровят и проверяват документи на всичко което пристига и дали съответства на това което пише което отнема доста време - тъй, че заедно с всички простотии които пристигат от всякъде и най вече от китай - доставките на бяла и черна техника + компютърни части се налага и да се чака за проверката на пратките ...въпрос на късмет..някой път бързо става друг път не...все пак - тука е БГ. :hysterical:

Отговорено

Не че има някакво значение, но DHL са купени преди 3-4 години от Deutsche Post и демек е се тая с кое от двете ще ти бъде доставена пратката, все едно и също е.

Отговорено (Редактирано)

^^ Напротив! Изобщо не е същото. В Германия е все тая, но за тук не е. Ако е изпратено с икономичната услуга, тук се предава на Български Пощи, които се славят с качество, бързина и коректност. При по-скъпите услуги тук се предава на местния клон на DHL, които ти го носят до вкъщи.

Както вече стана дума - пратките на 'истинския' DHL са с 10 цифри, а тия за пощата са с повече.

Редактирано от AXE
Отговорено (Редактирано)

Добре, да резюмираме:

 

Къде ще получа китарата си според вас, защото онези пишоци от хелп-деска на Thomann не можаха да ми дадат адекватна и непротиворечаща си с предни и-мейли информация:

 

1) В пощенския клон, който съм посочил в адреса за доставка;

2) В централна поща;

3) На гарата;

4) Ще ми я доставят на адреса, които съм посочил;

5) На митницата;

6) На пичка си матрена или на мече в пиче;

Редактирано от TerminalFrost

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.