Jordan_J Отговорено Юли 19, 2005 Отговорено Юли 19, 2005 Тва което казва визеодан е истина.Всичко е супер просто при ламповите машини еквалайзера трите птенциометъра за корекции за пасивни и свързани заедно и като завъртиш единия променяш параметрите на другия. Всичко е една голяма RC верига . Този похват е съпер стар но явно досега няма какво да го измести . Може би защото китаристите сме си малко консерви. При различните усилватели меса буги примерно просто стойностите на RC веригата са различни и затова като цяло и еквалайзера работи различно - свързването е същото Наистина, мерси за уточнението. Никога не съм го знаел това защо е така, и сега го научавам от теб! Мерси, пич! :hello: Цитирай
Sturmfuhrer Отговорено Юли 19, 2005 Отговорено Юли 19, 2005 това което говориш не е ли свързано с фазите? @Фюрер, наистина нямам идея. Нищо не разбирам от електроника, но това е начина по който раличните честотни ленти се дърпат една друга, т.е. като буташ едната - другата отива нанякъде, но не е задължително да е в същата посока, това е цялата завръзка. Не зная защо е така, но е така Май точно за фазите става дума. Налбантов или Сънчу да се произнесат по въпроса! Цитирай
Black Bird Отговорено Юли 19, 2005 Автор Отговорено Юли 19, 2005 (Редактирано) това което говориш не е ли свързано с фазите? @Фюрер, наистина нямам идея. Нищо не разбирам от електроника, но това е начина по който раличните честотни ленти се дърпат една друга, т.е. като буташ едната - другата отива нанякъде, но не е задължително да е в същата посока, това е цялата завръзка. Не зная защо е така, но е така Май точно за фазите става дума. Налбантов или Сънчу да се произнесат по въпроса! като буташ зависи от Q на ква стойност е колко е плавна лентата но обикновено другата пада... и някъде бях мернал за честотна мИкрофония говоря вътре в EQ-to заю тва има линеар феиз ек-та...но при ампа не знам... пс иначе знам за средите при амп как повлияват на целия регистър и мнго на динамиката...мнгоо як оличи при Дейв Мартън... ама мен ме кефи друг звук... Редактирано Юли 19, 2005 от Nalbantov Цитирай
Sturmfuhrer Отговорено Юли 19, 2005 Отговорено Юли 19, 2005 аве здраве да е. всеки си се кефи на неговия звук и туй е айде без каране Който иска Line 6, който иска триаксис, койот иска Карвин - негова си работа Цитирай
Black Bird Отговорено Юли 19, 2005 Автор Отговорено Юли 19, 2005 аве здраве да е.всеки си се кефи на неговия звук и туй е айде без каране Който иска Line 6, който иска триаксис, койот иска Карвин - негова си работа ае всеки да свири на зест милин камък от Враца 105 лева стари пари Цитирай
Black Bird Отговорено Юли 19, 2005 Автор Отговорено Юли 19, 2005 (Редактирано) е тва е кой амп е ? http://www.cmusicforum.com/dimitar/saund.mp3 а ето и един мизерен саундец... http://www.cmusicforum.com/dimitar/tuneforme.mp3 как е ? Редактирано Юли 19, 2005 от Nalbantov Цитирай
synchu Отговорено Юли 19, 2005 Отговорено Юли 19, 2005 (Редактирано) Аз си джиткам с Веф-а! тошно така..... е'ти саунди от криптата, пардон веф-а -> http://info.datacom.bg/mwproj/MiniMini.mp3 бах...ударих един диагонал по 6-те страници "дрън-дрън-та-пляс" и освен генералния извод - "въпрос на вкус", до който стигат подобни флеймове обикновено нишо друго не разбрах ... (бтв. днес съм тъп и ми се пие бира) п.с. за второто лечение има за първото обаче тц....хех Редактирано Юли 19, 2005 от synchu Цитирай
Jordan_J Отговорено Юли 19, 2005 Отговорено Юли 19, 2005 (Редактирано) Да добавя... На снимките с Карвин главите, изобщо не е за учудване, че средите са на 11 часа. Ами той Вай нали свири с Еволюшън адаптери. Нека не забравяме, че тези адаптери имат ИЗОБИЛИЕ от среда, която изобщо няма нужда да се усилва от апаратурата, щото и без това си я има доста от самата китара. Но ако грабна амп който не познавам - веднага по инстинкт бих нагласил БАС на 10 часа, СРЕДИ на 1,5 часа и ВИСОКИ на 2,5 часа. А после като го чуя, ще дооправя. Затова корекцията на тези глави ЛЕГАСИ дето постнахте снимките ми се сториха малко странни, но наличието на Еволюшън адаптери изравнява уравнението. Даже много интересно - Вай свири "For the love of God" на най-острата бленда (на бридж адаптера) - с изобилие на среди и високи среди и нагоре. А допълнително компенсира от апартурата с доста бас, той тона му по принцип си е такъв - по басов и масивен. Не всеки би ползвал тази бленда за такива пасажи като от споменатото парче. Но все пак има "стандартни" норми за дозите корекции. Та няма нищо за чудене в крайна сметка... Грешката е вярна Редактирано Юли 19, 2005 от visiondann Цитирай
Black Bird Отговорено Юли 19, 2005 Автор Отговорено Юли 19, 2005 Да добавя...На снимките с Карвин главите, изобщо не е за учудване, че средите са на 11 часа. Ами той Вай нали свири с Еволюшън адаптери. Нека не забравяме, че тези адаптери имат ИЗОБИЛИЕ от среда, която изобщо няма нужда да се усилва от апаратурата, щото и без това си я има доста от самата китара. Но ако грабна амп който не познавам, с китара с нормален аутпу - веднага по инстинкт бих нагласил БАС на 10 часа, СРЕДИ на 1,5 часа и ВИСОКИ на 2,5 часа. А после като го чуя, ще дооправя. Затова корекцията на тези глави ЛЕГАСИ дето постнахте снимките ми се сториха малко странни, но наличието на Еволюшън адаптери изравнява уравнението. Даже много интересно - Вай свири "For the love of God" на най-острата бленда (на бридж адаптера) - с изобилие на среди и високи среди и нагоре. А допълнително компенсира от апартурата с доста бас, той тона му по принцип си е такъв - по басов и масивен. Не всеки би ползвал тази бленда за такива пасажи като от споменатото парче. Но все пак има "стандартни" норми за дозите корекции. Та няма нищо за чудене в крайна сметка... Грешката е вярна даде аз си имам ево Цитирай
Jordan_J Отговорено Юли 19, 2005 Отговорено Юли 19, 2005 Да добавя...На снимките с Карвин главите, изобщо не е за учудване, че средите са на 11 часа. Ами той Вай нали свири с Еволюшън адаптери. Нека не забравяме, че тези адаптери имат ИЗОБИЛИЕ от среда, която изобщо няма нужда да се усилва от апаратурата, щото и без това си я има доста от самата китара. Но ако грабна амп който не познавам, с китара с нормален аутпу - веднага по инстинкт бих нагласил БАС на 10 часа, СРЕДИ на 1,5 часа и ВИСОКИ на 2,5 часа. А после като го чуя, ще дооправя. Затова корекцията на тези глави ЛЕГАСИ дето постнахте снимките ми се сториха малко странни, но наличието на Еволюшън адаптери изравнява уравнението. Даже много интересно - Вай свири "For the love of God" на най-острата бленда (на бридж адаптера) - с изобилие на среди и високи среди и нагоре. А допълнително компенсира от апартурата с доста бас, той тона му по принцип си е такъв - по басов и масивен. Не всеки би ползвал тази бленда за такива пасажи като от споменатото парче. Но все пак има "стандартни" норми за дозите корекции. Та няма нищо за чудене в крайна сметка... Грешката е вярна даде аз си имам ево Да де, аз се сетих сега за това и по тоя повод направих доуточнението. Цитирай
JEMer Отговорено Юли 19, 2005 Отговорено Юли 19, 2005 (Редактирано) даде аз си имам ево май всички сме така според мен всеки да си свири тва дето го кефи, с тва дето го кефи, както го кефи (общо взето голямо кефене стана) Нали всеки си има уши нека ги използва хехехех Важното е да има и Редактирано Юли 19, 2005 от JEMer Цитирай
adXok Отговорено Юли 19, 2005 Отговорено Юли 19, 2005 Кога ще чуя твоите неща? нема да е скоро уча се Добре. Само вметка... идеите не се учат, те просто си идват сами! Цитирай
Sturmfuhrer Отговорено Юли 19, 2005 Отговорено Юли 19, 2005 Кога ще чуя твоите неща? нема да е скоро уча се Добре. Само вметка... идеите не се учат, те просто си идват сами! е на него нищо не му идва и това си е... Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.