Jump to content
Българският форум за музиканти

Карвин Легаси :)!


Recommended Posts

Тва което казва визеодан е истина.

Всичко е супер просто при ламповите машини еквалайзера трите птенциометъра за корекции за пасивни и свързани заедно и като завъртиш единия променяш параметрите на другия.

Всичко е една голяма RC верига .

Този похват е съпер стар но явно досега няма какво да го измести .

Може би защото китаристите сме си малко консерви.

При различните усилватели меса буги примерно

просто стойностите на RC веригата са различни и затова като цяло и еквалайзера работи различно - свързването е същото

Наистина, мерси за уточнението. Никога не съм го знаел това защо е така, и сега го научавам от теб!

Мерси, пич! :hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 156
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

това което говориш не е ли свързано с фазите?

@Фюрер, наистина нямам идея. Нищо не разбирам от електроника, но това е начина по който раличните честотни ленти се дърпат една друга, т.е. като буташ едната - другата отива нанякъде, но не е задължително да е в същата посока, това е цялата завръзка. Не зная защо е така, но е така :godbless:

Май точно за фазите става дума.

Налбантов или Сънчу да се произнесат по въпроса! :godbless:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)
това което говориш не е ли свързано с фазите?

@Фюрер, наистина нямам идея. Нищо не разбирам от електроника, но това е начина по който раличните честотни ленти се дърпат една друга, т.е. като буташ едната - другата отива нанякъде, но не е задължително да е в същата посока, това е цялата завръзка. Не зная защо е така, но е така :godbless:

Май точно за фазите става дума.

Налбантов или Сънчу да се произнесат по въпроса! :godbless:

като буташ зависи от Q на ква стойност е колко е плавна лентата

но обикновено другата пада...

и някъде бях мернал за честотна мИкрофония

говоря вътре в EQ-to

 

заю тва има линеар феиз ек-та...но при ампа не знам...

 

 

 

пс

иначе знам за средите при амп как повлияват на целия регистър

и мнго на динамиката...мнгоо як оличи при Дейв Мартън...

 

 

ама мен ме кефи друг звук...

Редактирано от Nalbantov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аве здраве да е.

всеки си се кефи на неговия звук и туй е :happy:

айде без каране :D

Който иска Line 6, който иска триаксис, койот иска Карвин - негова си работа :D

 

:godbless::godbless::godbless:

ае всеки да свири на зест милин камък от Враца

105 лева стари пари

 

 

:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

е тва е кой амп е ?

http://www.cmusicforum.com/dimitar/saund.mp3

 

 

 

а ето и един мизерен саундец...

http://www.cmusicforum.com/dimitar/tuneforme.mp3

как е ?

Редактирано от Nalbantov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)
Аз си джиткам с Веф-а!

тошно така..... ;)

е'ти саунди от криптата, пардон веф-а -> http://info.datacom.bg/mwproj/MiniMini.mp3

 

бах...ударих един диагонал по 6-те страници "дрън-дрън-та-пляс" и освен генералния извод - "въпрос на вкус", до който стигат подобни флеймове обикновено нишо друго не разбрах ... (бтв. днес съм тъп и ми се пие бира):)

п.с. за второто лечение има за първото обаче тц....хех

:unsure:

Редактирано от synchu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Да добавя...

На снимките с Карвин главите, изобщо не е за учудване, че средите са на 11 часа. Ами той Вай нали свири с Еволюшън адаптери. Нека не забравяме, че тези адаптери имат ИЗОБИЛИЕ от среда, която изобщо няма нужда да се усилва от апаратурата, щото и без това си я има доста от самата китара.

Но ако грабна амп който не познавам - веднага по инстинкт бих нагласил БАС на 10 часа, СРЕДИ на 1,5 часа и ВИСОКИ на 2,5 часа.

А после като го чуя, ще дооправя. Затова корекцията на тези глави ЛЕГАСИ дето постнахте снимките ми се сториха малко странни, но наличието на Еволюшън адаптери изравнява уравнението.

Даже много интересно - Вай свири "For the love of God" на най-острата бленда (на бридж адаптера) - с изобилие на среди и високи среди и нагоре. А допълнително компенсира от апартурата с доста бас, той тона му по принцип си е такъв - по басов и масивен. Не всеки би ползвал тази бленда за такива пасажи като от споменатото парче. Но все пак има "стандартни" норми за дозите корекции.

Та няма нищо за чудене в крайна сметка... Грешката е вярна :unsure:

Редактирано от visiondann
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя...

На снимките с Карвин главите, изобщо не е за учудване, че средите са на 11 часа. Ами той Вай нали свири с Еволюшън адаптери. Нека не забравяме, че тези адаптери имат ИЗОБИЛИЕ от среда, която изобщо няма нужда да се усилва от апаратурата, щото и без това си я има доста от самата китара.

Но ако грабна амп който не познавам, с китара с нормален аутпу - веднага по инстинкт бих нагласил БАС на 10 часа, СРЕДИ на 1,5 часа и ВИСОКИ на 2,5 часа.

А после като го чуя, ще дооправя. Затова корекцията на тези глави ЛЕГАСИ дето постнахте снимките ми се сториха малко странни, но наличието на Еволюшън адаптери изравнява уравнението.

Даже много интересно - Вай свири "For the love of God" на най-острата бленда (на бридж адаптера) - с изобилие на среди и високи среди и нагоре. А допълнително компенсира от апартурата с доста бас, той тона му по принцип си е такъв - по басов и масивен. Не всеки би ползвал тази бленда за такива пасажи като от споменатото парче. Но все пак има "стандартни" норми за дозите корекции.

Та няма нищо за чудене в крайна сметка... Грешката е вярна :unsure:

даде аз си имам ево

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя...

На снимките с Карвин главите, изобщо не е за учудване, че средите са на 11 часа. Ами той Вай нали свири с Еволюшън адаптери. Нека не забравяме, че тези адаптери имат ИЗОБИЛИЕ от среда, която изобщо няма нужда да се усилва от апаратурата, щото и без това си я има доста от самата китара.

Но ако грабна амп който не познавам, с китара с нормален аутпу - веднага по инстинкт бих нагласил БАС на 10 часа, СРЕДИ на 1,5 часа и ВИСОКИ на 2,5 часа.

А после като го чуя, ще дооправя. Затова корекцията на тези глави ЛЕГАСИ дето постнахте снимките ми се сториха малко странни, но наличието на Еволюшън адаптери изравнява уравнението.

Даже много интересно - Вай свири "For the love of God" на най-острата бленда (на бридж адаптера) - с изобилие на среди и високи среди и нагоре. А допълнително компенсира от апартурата с доста бас, той тона му по принцип си е такъв - по басов и масивен. Не всеки би ползвал тази бленда за такива пасажи като от споменатото парче. Но все пак има "стандартни" норми за дозите корекции.

Та няма нищо за чудене в крайна сметка... Грешката е вярна :unsure:

даде аз си имам ево

Да де, аз се сетих сега за това и по тоя повод направих доуточнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)
даде аз си имам ево

май всички сме така ;)

 

 

според мен всеки да си свири тва дето го кефи, с тва дето го кефи, както го кефи (общо взето голямо кефене стана)

Нали всеки си има уши нека ги използва хехехех

 

Важното е да има :unsure: и :);)

Редактирано от JEMer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Кога ще чуя твоите неща?

нема да е скоро

уча се :)

Добре.

 

Само вметка... идеите не се учат, те просто си идват сами!

е на него нищо не му идва и това си е... :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.