synyster_vengeance Отговорено Януари 2, 2008 Share Отговорено Януари 2, 2008 (Редактирано) Търси нещо с 2хъмб адаптера по-желателно е EMG да са, Флойд Роуз обаче не е задължително(и доста оскъпява, но ако ще взимаш скъпа китара не прави компромис за 300лв) и т.н.А колкото до марката китара трябва да разучиш коя най-добре пасва на стила и визията .Като примери бих дал ESP, Ibanez, Schecter, Gibson... Редактирано Януари 2, 2008 от synyster_vengeance Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlex Отговорено Януари 2, 2008 Share Отговорено Януари 2, 2008 Що не пробваш да си намериш нещо със флойд и с по-богати възможности откъм звук(извинявай, но само с един хъмб си заникъде...) Бе, и ти си мн навътре... Обясни ми ако не свириш нещо по леко и ако не подържаш ритъма на това леко "нещо" ще пуснеш ли някога през живота си нек хъмбъкера? Или българинът понеже обича да има и смята, че като има 2-3-5-7-19-643 адаптера и китарата става прогресивно по-добра?! Ми да, ама не - ако свириш предимно сола и най-вече скоростно пил-пил-пил по грифа, ако вкарваш яко артифишъл хармоници и ако искаш да се чуваш над останалите в групата не виждам за къде го гласиш тоя нек хъмбъкер? То напоследък стана модно не да има хармония, ами всеки да гледа да дръпне напред и да се чува, та затва всеки пуска бриджа, белким свръх много високите при него го оставят да се чуе над кардана и баса... Ако си кадърен китарист и знаеш какво свириш и най-вече КАК да го свириш - тогава ок: ако ти трябват и би ги ползвал вземи тогава дори оная с 4-те хъмбъкера (подозирам смешни шегички -> говоря за това ), обаче тогава не биха се задавали въпроси коя от трите да взема, сеш' се? Затва: Прецени какво ще свириш! Какво ти трябва и какво ще седи само за декор! Ако свириш сола и искаш да се лигавиш и да пунтираш големите пилячи с флойдове, калери и други двупосочни тремола - избираш първата метла. Ако няма да се гавриш със опъна на струните -> тогава нямаш нужда от флойд! За адаптерите вече казах... Въз основа на стила си избираш и дървесината, от която/които да е направено тялото и типа сглобка на грифа с тялото! И мамка му тва не са китари за 20 кинта еднодневки! Отиваш и пробваш на място (ако има магазин, където да ги видиш на място и да ги пипнеш - не съм фен на тоя тип китари, че да съм се оглеждал за тях, пък и класът им ми е малко извън портфейла, аз да имам опит от първа ръка но пък ако няма къде да ги пипнеш - втф за какво си говорим въобще?!)... Смис вземи тва, което най-много ти харесва като звук с твойта апаратура и тогава прецени кое си струва и трябва да вземеш! Амин! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Overdrive Отговорено Януари 2, 2008 Share Отговорено Януари 2, 2008 там е въпроса, че флойда не е само "екстра" както повечето хора си мислят, а нещо, което значително променя тона на цялата китара джеймс от металика що не свири с флойд? щот няма пари ли? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lilith Отговорено Януари 2, 2008 Автор Share Отговорено Януари 2, 2008 АА именно като казахте джеймс за такова нещо ми трябва аз сжиря кат него ж смисл яко трески +тва сьм и ритам китара и солата не ми са приоритет така че никав роуз не ми трябва само искам зжука да е пльтен и мн стьржеш ако мога така да се изразя Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lizardman Отговорено Януари 2, 2008 Share Отговорено Януари 2, 2008 тъй като вече във втора тема се заговори за това искам да попитам-как така флойда отнема от бруталията? ами Dime(бог да го прости)?!! моля разяснете малко щото не ми се връзва много, пък ме интересува живо щото в бъдеще мисля да си права китара. @Lilith- от трите китари ти предлагам лошата....щом имаш голям бюджет не виждам закво отваряш теми да питаш другите. око да пипне, ръка да види, разбийш ли? обиколи малко и си харесай-тва са скъпи китари, аз не бих дал толкова пари за нещо дето не съм пробвал. щото най-важното е една китара да ти е удобна . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lilith Отговорено Януари 2, 2008 Автор Share Отговорено Януари 2, 2008 така е но иформация се сьбира бавно и никой не е казал че няма да ги пробвам , вве пак ще ги купувам. Но се вслупвам в мнения и уважажам хорските такива : Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio_k Отговорено Януари 2, 2008 Share Отговорено Януари 2, 2008 тъй като вече във втора тема се заговори за това искам да попитам-как така флойда отнема от бруталията? ами Dime(бог да го прости)?!! моля разяснете малко щото не ми се връзва много, пък ме интересува живо щото в бъдеще мисля да си права китара. Поради самата му конструкция(не опира в тялото,а стои във въздуха на два болта),флойда не предава добре трептенията от струните към дървото на китарата,от което саунда губи доста(разбира се ако говорим за свирене с хай гейн през 95% от времето и метъл контекст,това няма чак такова значение(според мен де,а аз от такива музики не разбирам особенно),защото силните драйвове доголяма степен заличават разликите между различните инструменти,като на преден план излизат адаптерите.Иначе интересен експеримент е докато се свири да се опре китарата в врата(примерно),промяната в саунда онагледява колко е важен контакта на струните с дървото на тялото. Точно заради това нито един китарист,който свири предимно с чисти саундове или с по нисък гейн,не използва флойд. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EAmechaniX Отговорено Януари 2, 2008 Share Отговорено Януари 2, 2008 Че то по същата логика трябва да е същото и при тремолата тип винтидж и ту пойнт. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlex Отговорено Януари 2, 2008 Share Отговорено Януари 2, 2008 (Редактирано) Кво е тва "ту пойнт" тремоло? При фендерското еднопосочно тремоло бриджа лежи на тялото и то дупката отдолу е сравнително малка - само колкото да влезе частта, на която са закачени пружините, а останалата част е плътно легнала до тялото - ако не са развити 6-те придържащи болта си е чисто фиксиран бридж, ако се махнат остават пак два, които го държат до само тялото. Дефакто състейнът при него е сравнително добър. Ако не е тремоло, ами е изцяло фиксиран бридж, тогава състейнът ще е малко по-добър, но май ралзиката не е особено голяма като цяло. При флойда целия бридж плава и дефакто само носещите болтове предават трептенето на струните на тялото и затова състейна е къс. При ТОМ-а пак е по-добре, особено при боди тру ТОМ-а, когато струните минават през тялото... Поздрави, Влад Редактирано Януари 2, 2008 от vlex Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Overdrive Отговорено Януари 2, 2008 Share Отговорено Януари 2, 2008 само информативно нз дали знаеш че при "фендерското" тремоло бриджа не трябва да лежи на тялото а е 3-4мм вдигнат Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hillbilly Отговорено Януари 2, 2008 Share Отговорено Януари 2, 2008 (Редактирано) vlex,защо да е еднопосочно фендер тремолото?В сайта им има препоръчително разстояние от тялото до него (около 1,5-2 мм,ако не се лъжа),двупосочно си е,но не може като флойда да сваля и вдига много тонове,но контакта с тялото е на 6 винта и предава звука от струните по-добре. Overdrive,4 мм са много. Редактирано Януари 2, 2008 от Hillbilly Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio_k Отговорено Януари 2, 2008 Share Отговорено Януари 2, 2008 само информативно нз дали знаеш че при "фендерското" тремоло бриджа не трябва да лежи на тялото а е 3-4мм вдигнат И по този начин чудесно разтройва ,за разлика ако от ако е опряло на тялото Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlex Отговорено Януари 2, 2008 Share Отговорено Януари 2, 2008 Таз за първи път го чувам! Ако са на някакъв вид подложка, или плават на непълно завитите болтове ще разстройват китарата като развалено кисело зеле стомаха на некоя принцеса... Ма щом казвате може и тъй да е... Поздрави, Влад Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EAmechaniX Отговорено Януари 2, 2008 Share Отговорено Януари 2, 2008 Така ....уж аз трябваше да задавам въпросите (като заек )пък то ко било.....? ами 1: ту поинт тремоло е варианта когато тремолото опира само на два пина както флойд и не се опира до дъската ами се регулира от винтовете на пружините на 2.5-3мм от нея.Т.Е. ту поинт тремолото е със същото окачване както флойда само че не може да работи назад (обтягане ) с изключение на тон тон и полвина( нагоре). 2: ВИНТИДЖ ТРЕМОЛО -ами същото е ,само че разликата е в опорните точки 6НА БРОЙ . Колкото до разтройването .....ами ще ме извинявате ама не е задължително ,особено след намесата на ролер нът проблема изчезва завинаги. А! Как става тоя номер тогава или пак е някаква мистерия ? Искам само да уточня ,че тремолото е същото като фендерския винтидж с 6 опорни точки. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Overdrive Отговорено Януари 2, 2008 Share Отговорено Януари 2, 2008 една от многото причини да сменят на всяка песен китари Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.