Jump to content
Българският форум за музиканти

Адаптор Emg - въпрос ?


Dread

Recommended Posts

E, тогава тази китара ще ти върши работа още дълго.

 

За адаптерите - активни адаптери, шума от адаптера и от кабелите е значително по-малък.

Звука им се различава от този на пасивните, като много хора го определят като "много ясен", "прозрачен", "неоцветен", за други той е "стерилен", "безжизнен", "студен".

 

Въпрос на избор е. Но за шума - да - много по-малко ще е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A ще може ли да се поинтересувам какво е мнението ти относно Jackson като марка китари изобщо, разбира се, съпоставени с останалите по-популярни марки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми китари, подходящи за жици.

С известни резерви, мога да кажа, че скъпите модели на Jackson(които май не се продават у нас)ми харесват.

В общи линии, чистия им тон не ми харесва, тъй като е твърде далече от класическите тонове на рока от 60-те и 70-те, и също така е далече от звука на гибсън китарите, които аз много харесвам.

 

Разбира се, с достатъчно ефекти, всяка китара може да се направи да звучи приятно, тона на повечето метъл китари(Jackason, Ibanez) особено с флойд роуз, хич не ми харесва.

Аз го намирам за по-тънък и студен от класики като Лес Пол и Стратокастер.

 

Когато бях на 16, си мечтаех за китара с флойд и 2 двойни адаптера, и единичен между тях, и 24 прагчета, и много тънък гриф....

 

След около 6 години свирене и слушане, установих, че това са китари, предимно за тежка музика. А пък започнах да харесвам много класическите тонове... Просто онези инструменти имат повече чар в звука, според мен.

 

Имаше една тема за "как да си изберем китара", или нещо подобно, мисля, че на колегата Raxus беше - тям бях дал семпли на различни китари.

 

Потърси в youtube "Gibson Les Paul", "Gibson Explorer", "Fender Stratocaster", "Ibanez RG", Jackson Kelly, Jackson Randy Rhoads, Jackson Dinky, ESP - записите са с най-различно качество - но разликите в звученето неминуемо ще ти направят впечатление.

Редактирано от Evtim Djerekarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://video.google.com/videoplay?docid=-8...h&plindex=4

http://video.google.com/videoplay?docid=67...h&plindex=5

 

http://video.google.com/videoplay?docid=40...h&plindex=1

 

Eто малко пример за какво говоря. Не всички записи са прекрасни, но направи разликата.

Пак казвам - не отричам метъл китарите - и те си имат своите предимства.

Аз не те карам да харесваш, или да не харесваш еди-кое си.

Полезно е, според мен, ако още не го правиш, да започнеш да разпознаваш различните китари, и когато не ги виждаш. Това, в много случаи е възможно. Някак си, китарджийска култура е. :thumbs_up:

 

Последен едит: ще се опитам да го кажа още по-ясно. Метлите звучат малко повече като електронно устройство, докато класиките, на чисто, като че ли малко повече звучат все едно акустична китара. Като изсвириш акорд и... дрън-н-н... чуват се хармонициите, има някаква красота и дълбочина на тона, дори без ефекти, само в чист канал на усилвателя. Докато метлите са за жици... пускаш в хай-гейн усилвателя.. бичиш сола, използваш ръчката, свириш и нагоре по грифа.. караш китарата да пищи... и е супер.. но като я включиш без ефект, в клийн канала на усилвателя.. някак си не е същото - по-тънко звучи.

Редактирано от Evtim Djerekarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля, че усилвателя, драйва и адаптерите (в реда, в който за изброени) оказват доста по-голямо влияние на звука, отколкото самата китара. И някакси не е показателно да сравняваш звука на различни китари ако не са включени в еднакъв чейн.

Редактирано от AXE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не си съвсем прав - ОГРОМНА е разликата от китарите (естествено ако след това няма 3 рака с ефекти) не мисля че с джаксън с каквито и да е адаптери можеш да изкараш мощния тон на ЛП или с ЛП - пискливия на джаксън :)

и подкрепям евтим - джаксън (поне тези които съм пробвал/чувал) звучат като тенеке на клиин, няма голяма мелодичност хармоници и тн, пък с активни адаптери съвсем, обаче за метъл :thumbs_up:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже навлизаме яко в оффтопика.

 

Стига превъзнасяте джаксън и ибанец за метъл.

 

Погледнете новите банди - свирят с Лес Пол и къртят .

 

За метъл искам Лес Пол пичове - фиск бридж , къса мензура , дебели струни , як състейн дълбок звук от самото тяло !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетете пак какво съм написал - адаптерите съм ги сложил на последно място. Мисля че звука ще се промени МНОГО повече, ако смениш смотаното кубе с хубаво, или смотания дист с хубав, отколкото ако сложиш супер яка китара на тия смотаните работи.

 

А за адаптерите vs. дървото - нямам големи експерименти, но все пак си мисля че адаптерите влияят повече на звука. Но може и да и греша. Пък и зависи колко са смотани/хубави адаптерите и същото и за дървото.

 

Така или иначе нищо не пречи да си вземеш яки адаптери и като си смениш китарата да ги сложиш на новата :thumbs_up: Така че не виждам проблем в тоя ъпгрейд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали джаксън стават за метъл... това могат да ви го кажат много музиканти, свирещи с джаксън, в световно извесни групи, станали популярни с уменята си

 

Пръдльовци по форумите... те са големи разбирачи.. пискливи джаксъни... абе хора не се излагайте - евтината китара си е евтина, без значение марката, евтините джаксъни са зле, евтините ибанец са зле, евтините бц рич са зле, човек получава толкова колкото плати

 

Айде някой от вас да извади по-метълски звук от моят писклив джаксън? Да ви видим като сте такива експерти... чудно защо досега не съм чул един човек тук да постне нещо със стабилен и плътен метълски звук, след като има такива класни разбирачи по темата?

 

Човек ще си помисл че ви плащат да плюете по разни марки, и защо? Защото се кефите на други неща? И това прави всичко останало смотано? Браво, добре го давате. Лъхате на респект по всички параграфи. ЛП са добри китари, едни от най добрите, но популярноста им в щатите определено не се дължи изцяло на качествата им.. това там си е 100% мода. Марката е последното нещо, което определя качествата на една китара, това е все едно да съдите за човек по името му... тъпо...

 

Айде сега и малко по темата.

 

Човека ви пита дали може да си смени адапторите, а вие му обяснявате колко смотана му е китарата. Пич - адапторите влизат без проблеми на мястото на фабричните адаптори на джаксън. Какъв е ефекта от смяната - най важното според мен - дефиницията, много по чист и богат на хармоници звук, може да свириш акорди на всичките струни през 2-3 дистъра и всеки тон се чува ясно и отчетливо, също така активните ЕМГ адаптори вадят много чист звук без замазване при по ниски тонове, си.. и надолу... разликата спрямо един средностатистически адаптор е очевидна. Също така не е лошо да се спомене много по ниското ниво на шум, много по голямата устойчивост на микрофонии. Магнитите на тези адаптори са много по слаби, което увеличава състейна.

 

За съжаление... ако нямаш добра апаратура, добро ухо, и повечко стаж в свиренето тези неща ще ти направят слабо, възможно дори и никакво впечатление. Освен това винаги го има и ... въпроса дали си струва. Да сложиш адаптори за 400 лева на китара за същите пари... разлика в звука ще има разбира се, но дали си струва - това е въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ела и чуй метълски звук нажово човече не излизай с номерата на домашно записани неща.

Донеси си и метълския джаксън.

После ще пием бира и ще си лафим.

 

Под метлски звук един разбира едно друг друго трети трето.

 

Идеята е да престанат съфорумците да слагат етикети на нещата.

 

Тая марка е за метал тая не е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорите за метъла сякаш е точно определен тип звук за определена музика.Има толкова различни видове метъл и толкова различни изисквания към тях....

Примерно изисквания към Powermetal и Grind.Звука на двете е коренно различен.За много бързи бруталии, бърз и тежък насечен ритъм в повечето случаи хората ползват активни адаптери и средната мензура - 648мм.Иначе с късата мензура замазването е малко повече от нужното.Примерно представете си Necrophagist на ЛП - лично аз не мога. Ех, има и изключения...

По темата...Според мен е най-добре да си смениш кубето първо.Ама си земи нещо със сностен кривоч, щото зуум 606 бууства добре но да се разчита само на неговия драйв не е съвсем препоръчително.(ползвам такъв от 5 години...)

Китарата ти е сностна - споко :)

В крайна сметка много важно е и звукоизвличането - с други думи - ИЗТРЪГНИ Й ДЖИГЕРА НА ТАЯ ТАЛПА, А ПА КАТО ТРЪГНЕ ДА МРЕ - НОВА!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно сме доста офтопик, така че защо да не добавя и аз нещо :)

Ако искате изтрийте ми мнението ама аз ще си го напиша (ама много съм нахален бе)

Гибсъните рулз отвсякъде. И като визия и като звук. Ибанез и Джаксън също са яки китарки, но много повече харесвам Гибсън Лес Пол и най-вече Гибсън СГ. Стават и за хард рок и за блус и за хеви метъл и за каквото още си поискаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.