sw1tched Отговорено Октомври 27, 2007 Автор Отговорено Октомври 27, 2007 Всъщност много зависи от това с каква музика имаш работа най-много. Когато свириш твърда музика, нормално е да чуваш повече нюанси и характеристики на distortion китарата отколкото някой който свири примерно блус. Блус музиканта пък ще чуе много повече в една чиста китара отколкото някой занимаващ се с грайнд Цитирай
niki123bg Отговорено Октомври 28, 2007 Отговорено Октомври 28, 2007 Не знам дали проблема е в моя телевизор (IE7), но нещо не успявам да стигна до мп3-ките, а много ми се иска да ги чуя. Преди няколко дни пробвах от UK, сега пробвам и от BG - един и същи резултат - The webpage cannot be found (HTTP 404 Not Found). Цитирай
sw1tched Отговорено Октомври 28, 2007 Автор Отговорено Октомври 28, 2007 Пробва ли тези линкове? Не съм ги трил...има някакъв проблем с ftp-то явно. Ето ги на друго място 1 2 Цитирай
Jordan_J Отговорено Октомври 28, 2007 Отговорено Октомври 28, 2007 Тук назрява пак философски и безкраен спор така като гледам. Айде всеки да си ползва каквото знае Все едно да спорим кое е по-добре - да платиш милиони за картина на Да Винчи или с "едно цъкване" да и получиш нейно достоверно цветно ксеро копие, което от 3 метра така или иначе изглежда по същия начин ... Отговора мисля е ясен за всеки ... Няма лесни и ендовременно хубави неща на тоя свят Цитирай
niki123bg Отговорено Октомври 28, 2007 Отговорено Октомври 28, 2007 Пробва ли тези линкове? Не съм ги трил...има някакъв проблем с ftp-то явно. Ето ги на друго място 1 2 Мерси, успях да ги сваля Като за такъв тип музика ми се струва, че резултатът е много добър. Ако не беше казал, че са софтуерни амп-ове бих си помислил, че са истински, особено от това което чух на вторият семпъл. Цитирай
Jordan_J Отговорено Октомври 28, 2007 Отговорено Октомври 28, 2007 И аз чух семплите. Звучи гот, макар че в микса има доста каса и тя отвлича вниманието. Не мисля обаче, че софтуерния амп може да симулира пълноценно една истинска апаратура с нейния цвят, истински лоу-енд, дъх и т.н. Софтуерните ампове често дават по-добър резултат от средното ниво периферия, но са на светлинни години от качествени лампови апаратури. Ако някой има нещо против тази теза и иска да се обоснове - да дойде в клуба ни във Варна с какъвто иска Лайн6, софтуерен амп или от сорта (това между другото ми го подхвърли като идея и @Досс от форума). Ще му подсигуря всякакви условия да се включи както иска и където иска за да звучи максимално добре по собствените си убеждения. Обещавам му, че ще остане доста разочарован от резултата на софт-платформата си когато до него зазвучи нещо лампово и истинско. Явно хората задълбаващи в РС попрището постогат задоволителни резултати, но забравят за истински стойностните неща Кажете ми един сериозен музикант от световната сцена, който ползва софт амп (но не заради рекламата и сумите, които лапа за това, а заради собственото си убеждение и концепция за тон ...). Отговора е, че няма такъв, колкото и да се напъваме да търсим ... Цитирай
sw1tched Отговорено Октомври 28, 2007 Автор Отговорено Октомври 28, 2007 (Редактирано) Вече споменахме, че става дума за записи, а не свирене на живо. Софтуерните ампове се развиват много много бързо и line 6-овете за мен са вече морално остаряли (докато не изкарат процесор с impulse response host, с който можеш да ползваш каквито искаш импулси). И пак повтарям, имам лампов амп, и звучи по-добре и въпреки това, но ако имах на разположение този звук преди да поръчам главата и кабинета си и най-вероятно щях да се замисля и да отложа покупката за по-късно. Не че сега съжалявам, Garland uber alles! edit: като ми пристигне реамп бокса ще пусна същите китари през ампа и ще експортна без барабани edit2: Ще направя и аналогична тема със Stagg в заглавието Китарата е точно такава, при това със своите си адаптери. Редактирано Октомври 28, 2007 от sw1tched Цитирай
PlamenM Отговорено Октомври 28, 2007 Отговорено Октомври 28, 2007 Кажете ми един сериозен музикант от световната сцена, който ползва софт амп (но не заради рекламата и сумите, които лапа за това, а заради собственото си убеждение и концепция за тон ...). Отговора е, че няма такъв, колкото и да се напъваме да търсим ... По принцип си напълно прав че до нещо наистина добро софтуерните усилватели са може би още назад- - но ако ги сравняваш с усилватели от класа а не със среден клас процесори . От друга страна зависи какъв тон и ефект търсиш. А за световния музикант - има и то не един. Джон Маклафлин например е записал последния си албум : Индъстриал Зен " с изцяло софтуерни ефекти и в момента селия му тур сетъп е страхотна китара Годин и Макинтош лаптоп. А друг въпрос е че на мен звука в този албум не ми харесва ) , но въпрос на мой ( кой ме пита) вкус. Цитирай
Jordan_J Отговорено Октомври 28, 2007 Отговорено Октомври 28, 2007 ^ То и на него не му харесва сигурно, ама парите за реклама трябва да се приберат Цитирай
Dylan_101 Отговорено Октомври 28, 2007 Отговорено Октомври 28, 2007 (Редактирано) Да, наистина става дума за записи. А на запис разликата съвсем не е светлинни години. Освен това хубав запис на лампов амп в домашни условия е адски трудно постижим. Симулациите опредлено имат бъдеще, а с темповете с които се развиват е ясно че рано или късно ще са пренебрежимо близо до the real thing. Разбира се не говоря за Line6, а за по-професионални решения от сорта на axe-fx (не че съм го чувал наживо, но съдейки по коментарите по форумите). А на Line6 проблема им съвсем не е само липсата на импулс-респонс хост. Дори и през импулс те си звучат зле, с ужасни дигитални артефакти. Кажете ми един сериозен музикант от световната сцена, който ползва софт амп (но не заради рекламата и сумите, които лапа за това, а заради собственото си убеждение и концепция за тон ...). Отговора е, че няма такъв, колкото и да се напъваме да търсим ... Meshuggah също записват с Line6. Вярно е че саунда им е отврат и аз лично не го понасям откакто минаха на лайн6, но just for the record. Редактирано Октомври 28, 2007 от Dylan_101 Цитирай
PlamenM Отговорено Октомври 28, 2007 Отговорено Октомври 28, 2007 ^ То и на него не му харесва сигурно, ама парите за реклама трябва да се приберат offtopic:Тоооова обаче което супер ме кефи е в промяната на Маклафлин е Годин-а , това е марката която вади супер иновативни модели.Всичките им китари с crop of the cream, и са нещо което просто няма аналог в другите марки... Цитирай
f1_sound Отговорено Октомври 28, 2007 Отговорено Октомври 28, 2007 и какво излиза пак че всичко е въпрос на вкус, аз лично обожавам новият звук на Мешуга и аз сам на мнениа че за запис, с компютр вместо амп стават много ама много добри резултати сега ако се изпада в крайност, то е ясно че тренирано ухо може да усети разликата /а в студиен запис ще му е трудно мисля/ но като цяло резултатите са доста добри има и субективен фактор според мен който е примерно, един китарист е дал 3000лв за лампов качествен амп, а друг с импулс симулация постига много, ама много близко звучене, направо за не тренирано ухо никаква разлика, еми вие какво си мислите, че този дето е дал 3 бона 6те признае че е дал толкова пари за да се различава неговият звук само за тренирано ухо което е сигурно 2/3 % от алдиторията която ще слуша записа аааааа какво ще кажете по вапроса говоря за студиен запис Цитирай
Jordan_J Отговорено Октомври 28, 2007 Отговорено Октомври 28, 2007 (Редактирано) "... Освен това хубав запис на лампов амп в домашни условия е адски трудно постижим ... " - адски верно! Аз мога да си призная, че в домашни условия НЕ мога да постигна задоволителен резултат, макар и ползвайки топ периферия. С риск да се повторя - "силата" на софт симулациите е в това, че на запис звука е крайно компресиран, китарата е набутана в един ъгъл на микса с определен тесен честотен спектър, където една хубава среда върши работа и всичко звучи "еднакво" - амп за 3000 лв или софт амп за 3 лв ... Записаната китара е доста стерилна извадка от един комплесен тон - бих казал 25% от общата картина на живото звучене. С две думи - софт симулацията върши идеално работата си да копира част от комплексния саунд. Хората за това са казали - на запис всеки може да звучи добре - понеже всеки може да "излъже" по един или друг начин. СОфт симулациите са на светлинни години от динамиката на един истински амп. Сами казахте, и доказахте, че няма професионалист, който да работи с софт ампове, или ако все пак се е излъгал - то резултатите са доста незадоволителни. В горния пост колегата каза - "... за тренирано ухо което е сигурно 2/3 % от алдиторията която ще слуша записа аааааа какво ще кажете по вапроса ...". Аз бих се радвал да ощастливя точно тези 2-3% от хората които правят разлика, отколкото останалите 97%, които не правят разлика. Въпрос на ценностна система ... Аз например работя всяка вечер с банда и на сцена. Не виждам как софт симулация може да ми е конвенционално оръжие с текущите й възможности ... Просто няма как да стане. Един колега каза скоро - "като пробваш хубава лампова глава - назад не можеш да се върнеш" Това е точно така ... По-добре е човек да събере 3000 лв за лампова глава, отколкото да загуби 3000 години за предварително загубена битка Пак казвам - въпрос на ценностна система ... Редактирано Октомври 28, 2007 от visiondann Цитирай
f1_sound Отговорено Октомври 29, 2007 Отговорено Октомври 29, 2007 С риск да се повторя - "силата" на софт симулациите е в това, че на запис звука е крайно компресиран, китарата е набутана в един ъгъл на микса с определен тесен честотен спектър, където една хубава среда върши работа и всичко звучи "еднакво" - амп за 3000 лв или софт амп за 3 лв ... Записаната китара е доста стерилна извадка от един комплесен тон - бих казал 25% от общата картина на живото звучене. С две думи - софт симулацията върши идеално работата си да копира част от комплексния саунд. Е значи в общи линии всички сме на едно мнание Точно нещо такова имах в предвид Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.