Glacierise Отговорено Ноември 30, 2004 Share Отговорено Ноември 30, 2004 Ебем тоя дисонанс у тоя акорд, дето има F#, G и A Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steve_Vai Отговорено Ноември 30, 2004 Автор Share Отговорено Ноември 30, 2004 Много си е сладък бе Jazz rulesssss!!!!!!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanDTr Отговорено Декември 11, 2004 Share Отговорено Декември 11, 2004 Ебем тоя дисонанс у тоя акорд, дето има F#, G и A F#, G и A не звучат, но G, F# A - звучат прекрасно Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steve_Vai Отговорено Декември 11, 2004 Автор Share Отговорено Декември 11, 2004 Ебем тоя дисонанс у тоя акорд, дето има F#, G и A F#, G и A не звучат, но G, F# A - звучат прекрасно Класика!!! :green: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gmoykin Отговорено Декември 11, 2004 Share Отговорено Декември 11, 2004 C major в акорди: Cmaj7, Dm7, Em7, Fmaj7, G7, Am7, Bm7/5- Натам всеки от тях може да се алтерова - кой как му е кеф. Примерно: Cmaj7/11, Dm7/9, Em11, Fmaj7/4+, G13/5-, Am11, BmAlt. etc. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slinky Отговорено Декември 14, 2004 Share Отговорено Декември 14, 2004 Ей маа мен , разбиваш ни мислите с твойте писания. Сега ще възникне една тема за размисъл.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steve_Vai Отговорено Декември 16, 2004 Автор Share Отговорено Декември 16, 2004 C major в акорди:Cmaj7, Dm7, Em7, Fmaj7, G7, Am7, Bm7/5- Натам всеки от тях може да се алтерова - кой как му е кеф. Примерно: Cmaj7/11, Dm7/9, Em11, Fmaj7/4+, G13/5-, Am11, BmAlt. etc. аз друго имах превид, а ти съвсем се задълба както и да е! :violin: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanDTr Отговорено Декември 16, 2004 Share Отговорено Декември 16, 2004 C major в акорди:Cmaj7, Dm7, Em7, Fmaj7, G7, Am7, Bm7/5- Натам всеки от тях може да се алтерова - кой как му е кеф. Примерно: Cmaj7/11, Dm7/9, Em11, Fmaj7/4+, G13/5-, Am11, BmAlt. etc. Изобщо не разбирам тази прогресия. Целта е да се използват само тонове от до мажора ли или какво? Иначе така написана е в пълен разрез със правилата на хармонията, защото върви в паралелни квинти и октави. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kitaratapesho Отговорено Декември 16, 2004 Share Отговорено Декември 16, 2004 класическата хармония и теория не важат за модерната музика, особено за джаза Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sw1tched Отговорено Декември 16, 2004 Share Отговорено Декември 16, 2004 log Ъ/2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanDTr Отговорено Декември 16, 2004 Share Отговорено Декември 16, 2004 класическата хармония и теория не важат за модерната музика, особено за джаза Това за съжаление е само твое мнение! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kitaratapesho Отговорено Декември 17, 2004 Share Отговорено Декември 17, 2004 може би не съм се изразил правилно - в класическата хармония и теориа има доста ограничения, които в модерната музика и особено в джаза не се спазват. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanDTr Отговорено Декември 17, 2004 Share Отговорено Декември 17, 2004 може би не съм се изразил правилно - в класическата хармония и теориа има доста ограничения, които в модерната музика и особено в джаза не се спазват. Принципно си прав, но това е так само когато има оправдание за това! Някакъв вид експерименти и др. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steve_Vai Отговорено Декември 17, 2004 Автор Share Отговорено Декември 17, 2004 може би не съм се изразил правилно - в класическата хармония и теориа има доста ограничения, които в модерната музика и особено в джаза не се спазват. Принципно си прав, но това е так само когато има оправдание за това! Някакъв вид експерименти и др. Така и трябва... :think: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Snowwhite Отговорено Декември 17, 2004 Share Отговорено Декември 17, 2004 може би не съм се изразил правилно - в класическата хармония и теориа има доста ограничения, които в модерната музика и особено в джаза не се спазват. Принципно си прав, но това е так само когато има оправдание за това! Някакъв вид експерименти и др. Така и трябва... :think: Само да не се прекалява,де... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.