I`m a believer Отговорено Септември 8, 2005 Отговорено Септември 8, 2005 Aко знаете неплатени сайтове или каквото и да е безплатно МНОГО СПЕШНО МИ ТРЯБВА КАКВАТО И ДА Е ИНФОРМАЦИЯ ИЛИ АКО МОЖЕТЕ ДА МИ ПРАТИТЕНЯКОИ ЩЕ СЪМ МНОГО ЗАДЪЛЖЕН
npace Отговорено Септември 8, 2005 Отговорено Септември 8, 2005 абе да ви питам мисля че съм баритон или съвсем малко по-висок от баритон. как се казва тоя глас след баритона? (не съм вокал ама да знам за обща култура )
Beyondvoice Отговорено Септември 8, 2005 Отговорено Септември 8, 2005 абе да ви питаммисля че съм баритон или съвсем малко по-висок от баритон. как се казва тоя глас след баритона? (не съм вокал ама да знам за обща култура ) Общо взето гласовете са подредени така-басо профундо или най-дълбокия бас(аз да ги степенувам),нормален бас,бас-баритон(някой тука спорят има ли или няма такъв и са прави-спорно е,още по спорно е великата глупост баритон-тенор),баритон-нормален и висок,тенор,контра-тенор(алтино)-това е така наречения мъжки сопран и е най-редкия глас... Следват женските гласове - контра-алт,медзо-сопрано,сопран,колуратурен сопран-колуратурата е глас,женски разбира се,но такъв природно не съществува,среща се само в операта и се създава от вокалния педагог с цел украсата в някой много високи оперни арии,изпълнявани предимно от жени-в трета откава примерно. Гласовете като тип биват драматични,лирико-драматични(миксови гласове) и лирични-критерии зо това деление е коя форманта участва повече в резонирането-гръдната или главовата,което дава масата на гласа-гласове с голямо участие на гръден резонанс са драматични,а тези с по-голямо участие на главов са лирични и обикновенно малко по-високи. Примери Лучано Павароти-лиричен тенор,Енрико Карузо-драматичен. Мария Калас-драматична колуратура,Гена Димитрова-драматичен сопран. Борис Христов-басо профундо,най-великия бас на всички времена,при това Българин.
npace Отговорено Септември 8, 2005 Отговорено Септември 8, 2005 (Редактирано) значи съм баритон-нормален. благодаря Редактирано Септември 8, 2005 от npace
Beyondvoice Отговорено Септември 9, 2005 Отговорено Септември 9, 2005 значи съм баритон-нормален. благодаря Откъде докъде пееш на пианото?
Caruso Отговорено Септември 10, 2005 Отговорено Септември 10, 2005 значи съм баритон-нормален. благодаря Е дали си нормален тр на психиатър да идеш
Virgin_Steel Отговорено Септември 11, 2005 Отговорено Септември 11, 2005 Но пък King Diamond и Rock 'n Rolf имат по 4. Или поне такива слухове се носят, не съм ги мерил От тия двамата само Кинг Даймънд понасям, ама се съмнявам, че има и 2.То кво да му разбереш като единия път пее на фалцет, а другя се напъва в леко синхронно дране стил 'Ходи ми се до кенефа, бягайте от пътя мииии....'. Тия слухове се водят може би от някой тийн фенчета, псевдо музикантчета и тн.
I`m a believer Отговорено Септември 13, 2005 Отговорено Септември 13, 2005 (Редактирано) Пичове тук отново се разискват теми за обхвата или по-точно 'диапазона' на гласа. тука пак чувам некви работи за 4 и кусур октави. това е леко казано смешно. това че някой може да вика много високо и 4е мода ръмжи много ниско не значи, че има 4 октави. Диапазона на гласа е онова място в което можеш да пееш 2-3 часа без да си навредиш. по принцип аз пея в един определен регистър и това емоя диапазон, ако се напъна мога да хвана 7 цели тона отгоре и 6 отдолу но това не значи че имам диапазон от 4 октави. в съвременното творчество, в който и да е стил всеки ползва не само диапазона си: в хард рока има много силово пеене, в поп и джас музиката изключително много се ползва и фалцета. Beyondvoice отново си много уверен в себе си, но недей толкова категорично да се изказваш кое е глупост и кое не. Това че може би твоят учител смята за глупост постановката баритон-тенор не ти дава право да го обявиш за глупост на целия свят. Аз съм на 20 години и от 5 годишен се занимавам с пеене. след пубертета станах точно тази постановка, която ти наричаш глупост, и не го казвам защото така си мисля, а съм говорил с не един, много по напреднали от нас хора, които са отдавна в изкуството и шоу бизнеса и всички които са ме прослушвали категорично са заявявали че постановката ми е баритон тенор, светъл баритон ит.н. и както сам вече (щом си толкова напреднал с музиката) трябва да знаеш, че всички гласове си имат и разновидности ивисочината не е единственият фактор, който определя постановката на гласа на един човек Редактирано Септември 13, 2005 от I`m a believer
I`m a believer Отговорено Септември 13, 2005 Отговорено Септември 13, 2005 Аре успех на всички и без лоши чувства
cecomeco Отговорено Септември 13, 2005 Отговорено Септември 13, 2005 Аз все още чакам да чуя от теоритика къде Марая Кери пее ла на Голяма октава. Май ще си остана така...... в очакване. Ми то ако е верно май китарата ми ще излезе по-спъната от една певица.
Titty Отговорено Септември 14, 2005 Отговорено Септември 14, 2005 Каквото и да говорите, за мен тембърът на гласа е по-важен от това дали имаш 3 или 4 октави Хората запомнят тембъра.
Beyondvoice Отговорено Септември 14, 2005 Отговорено Септември 14, 2005 Аз все още чакам да чуя от теоритика къде Марая Кери пее ла на Голяма октава. Май ще си остана така...... в очакване. Ми то ако е верно май китарата ми ще излезе по-спъната от една певица. Има запис от нейно интервю,в което помолена да изпее най-високия и най-ниския си тон-тя пее ми от четвърта и ЛА от ГОЛЯМА...за съжаление сайта,наречен Notes and Octaves,от където съм си го теглел вече не се хоства,но аз го имам и ако ми аддеш меил адрес ще ти го пратя веднага-без лоши чувства ако обичаш,не казвам че китарата ти е по-спъната от една певица,но фактите са си факти. До Вярващия...мен също често пъти са ме определяли като баритон тенор заради плътния тембър и височините,понятието висок баритон ми звучи по-подходящо от баритон-тенор,макар самият аз да съм чист тенор,и то не лиричен...за да не излезе самохвалство ще ти кажа,че това беше определението на един от най-големите български тенори,който ме прослуша и който не отдавна чества 80-годишен юбилей. Аз съм тръгнал по пътя на рока и поп-а обаче,въпреки всичко се разпявам на чиста оперна позиция-на "И" на горна форманта,често пъти вземам уроци и от мой приятел оперен певец-за тънкостите на испанското белканто и ги прилагам при чисто естрадната позиция-за по-свободен ларинкс и закриване на тона. Няма да споря,кое точно предсталява диапазона на певеца,ама щом можеш да изпееш един тон-бил много висок или нисък-защо да не го изпееш по време не перформанса си в някоя по-трудна песен,ама айде... И да-уверен съм в себе си и знанията си,защото в тази професия нама място за ниско самочувствие и свити хора!
Mandalay Отговорено Септември 14, 2005 Отговорено Септември 14, 2005 За Вярващия не знам, но аз определено искам да чуя това показно на Марая Кери. Майла ми е mandalay@abv.bg
I`m a believer Отговорено Септември 15, 2005 Отговорено Септември 15, 2005 (Редактирано) Beyoundvoice, напълно съм съгласен за това, че при живо изпълнение и особено при студиен запис е много добре, да не кажа задължително да използваш гласа си и извън неговия диапазон- да викаш, да ръмжиш, да пееш на фалцет,или в маска и тн. по въпроса за това че при жените няма глас а само гръдна обвивка не съм напълно съгласен- имам приятелка- изключително висок тембър- лиричен сопран и за нея това твърдение е вярно. Но не се съгласявам, че това е по принцип за жените: маика ми е мецо сопран и с течение на годините и цигарите сега си е чист алт и има много добре изразена разлика между глас и фалцет. Една от вокалните ми у4ителки е суб контра алт и при нея е същотодаже и по-обособен фалцет от мен има. Мandelay какво стана в НАТФИЗ???? Редактирано Септември 15, 2005 от I`m a believer
cecomeco Отговорено Септември 15, 2005 Отговорено Септември 15, 2005 Аз все още чакам да чуя от теоритика къде Марая Кери пее ла на Голяма октава. Май ще си остана така...... в очакване. Ми то ако е верно май китарата ми ще излезе по-спъната от една певица. Има запис от нейно интервю,в което помолена да изпее най-високия и най-ниския си тон-тя пее ми от четвърта и ЛА от ГОЛЯМА...за съжаление сайта,наречен Notes and Octaves,от където съм си го теглел вече не се хоства,но аз го имам и ако ми аддеш меил адрес ще ти го пратя веднага-без лоши чувства ако обичаш,не казвам че китарата ти е по-спъната от една певица,но фактите са си факти. До Вярващия...мен също често пъти са ме определяли като баритон тенор заради плътния тембър и височините,понятието висок баритон ми звучи по-подходящо от баритон-тенор,макар самият аз да съм чист тенор,и то не лиричен...за да не излезе самохвалство ще ти кажа,че това беше определението на един от най-големите български тенори,който ме прослуша и който не отдавна чества 80-годишен юбилей. Аз съм тръгнал по пътя на рока и поп-а обаче,въпреки всичко се разпявам на чиста оперна позиция-на "И" на горна форманта,често пъти вземам уроци и от мой приятел оперен певец-за тънкостите на испанското белканто и ги прилагам при чисто естрадната позиция-за по-свободен ларинкс и закриване на тона. Няма да споря,кое точно предсталява диапазона на певеца,ама щом можеш да изпееш един тон-бил много висок или нисък-защо да не го изпееш по време не перформанса си в някоя по-трудна песен,ама айде... И да-уверен съм в себе си и знанията си,защото в тази професия нама място за ниско самочувствие и свити хора! Евала батка. Ако не друго не падаш по гръб. cecomeco@mail.bg - ми е мейла. Аз обаче съм честен и ако тва е верно ще ти се извиня пред всички както обещах.
Recommended Posts