cultureSHOCk Отговорено Октомври 21, 2006 Share Отговорено Октомври 21, 2006 Важното е да свирим в името на музиката и да се наслаждаваме!Хората сами ще кажят дали им харесва или не!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kitaratapesho Отговорено Октомври 21, 2006 Share Отговорено Октомври 21, 2006 П.П. Не ми давайте за пример Ерик Клептън. Вярвам, че ще се съгласите с мен, че той не енито виртуозен музикант, нито майстор на вокалното изкуство. не се съгласявам ни най-малко - викаш нищо особено а само дето такова звукоизвличане и фраза имат много малко хора братле, ама нали не е шред - кво ти пука по темата - по-трудно е да се свири бавно - защото с малко тонове се налага да кажеш много...... а шред е точно обратното..... според мен.... айде със здраве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
synchu Отговорено Октомври 21, 2006 Share Отговорено Октомври 21, 2006 ^ и аз не съм съгласен с твърдението за Клептън. Клептън има страхотна техника. Още повече, че съм гледал едно шоу записвано на видео касета преди около 14-15 години, което си беше чист шоу офф с некъв шредър и му показа откъде изгрява Слънцето. Това, че свири бавно в повечето случаи не означава, че не може да свири бързо. П.П. ...и докато сме на темата китаристи от поколението на Клептън - Джеф Бек е бог - поздрав с "Надя" ...нема такъв изрод. Искам и аз така да се науча... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Otveqn Отговорено Октомври 21, 2006 Share Отговорено Октомври 21, 2006 Пробвайте да свирите триоли в темпо 32 ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Otveqn Отговорено Октомври 21, 2006 Share Отговорено Октомври 21, 2006 Зверски трудно е на супер бавна скорост. Но каквото и да си говорим,както повечето хора вече казаха-най-трудно е да свириш на 32 темпо така както свириш на 160. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlueZone Отговорено Октомври 22, 2006 Share Отговорено Октомври 22, 2006 Ами квинтоли в темпо 20? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRIMO Отговорено Октомври 22, 2006 Share Отговорено Октомври 22, 2006 Аз незнам какво са квинтоли :violin: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlueZone Отговорено Октомври 22, 2006 Share Отговорено Октомври 22, 2006 Пет ноти, които се свирят за времето, за което се свирят четири от същия вид - Например при размер 4/4 в един такт да изсвириш пет четвъртини (които вече не са съвсем четвъртини дефакто) вместо четири. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hillbilly Отговорено Октомври 22, 2006 Share Отговорено Октомври 22, 2006 ^ и аз не съм съгласен с твърдението за Клептън. Клептън има страхотна техника. Още повече, че съм гледал едно шоу записвано на видео касета преди около 14-15 години, което си беше чист шоу офф с некъв шредър и му показа откъде изгрява Слънцето. Това, че свири бавно в повечето случаи не означава, че не може да свири бързо. мдам..,може да се добави и с кво темпо свири в ранните си години в Крийм..все още с Гибсън ,или е одРътел вече? :green: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Carpe_diem Отговорено Октомври 22, 2006 Share Отговорено Октомври 22, 2006 Абе я вървете да свирите, стига сте пълнили форума с глупости Трудно им е на тия, дето не могат да свирят... Тия, дето имат талант и свирят по много, накрая понякога се научават... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dug_aldrich Отговорено Юли 7, 2008 Share Отговорено Юли 7, 2008 (Редактирано) Естествено, че всеки се сртеми към бързината. Още в началото като започваш да свириш си казваш, че трябва да станеш като Malmsteen, Vaughan, Pat'O'Brian и т.н.(в повечето случаи точно заради тях започваш да свириш на китара). Като ходих на уроци учителят немалко пъти ми е казвал, че бързината изобщо не е най-важното в свиренето, солата и импровизирането. Когато се стремиш към бързина се появяват феномените затягане на китката, движението да идва от лакътя, а не от китката (което е грешно и води до осакатяване на музиканта), нечисто и некачествено изпълняване на тоновете и други (поне в повечето случаи). Ако си започнал по този начин е почти 100% сигурно, че ще ти е по-трудно изпълнението на даден ритъм, мелодия или соло в по-бавно темпо. Например (давам се за пример ) 16-тини в 180-190 bpm ми заемат 2/3 от ежедневното свирене (защото свиря метъл или поскоро траш) и като дойде време за 16-тини в t 120 bpm някак си се усеща едно нарастващо напрежение в ръката. Затова има едно много хубаво фимче на Jon Petrucci - Rock Discipline, на което Петручи ти казва изришно като се свирят разни сола например по някоя гама да се започва бавно и постепенно да си вдига темпото и казва, че както свириш тоновете по гамата на четвъртини в темпо 120, така по същия начин трябва да ти излязат и 16-тините, 16-тините триоли и 16-тините в т180, 200, 220 и така........... Редактирано Юли 7, 2008 от dug_aldrich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts