svet.k Отговорено Януари 17, 2014 Автор Отговорено Януари 17, 2014 (Редактирано) ... И аз се усетих че натам бият работите, явно не съм запомнил ))). Имам един дисторшън без тру байпас и един процесор, при който въобще не може да се говори за байпас , Пък и те повечето от последните ми записи са с дистъра. А има и друго, при мен в повечето случаи се налага да намалям входния сигнал, иначе "прегаря". Може би предусилвателя го балансира? Редактирано Януари 17, 2014 от svet.k Цитирай
Baby Thomas Отговорено Януари 21, 2014 Отговорено Януари 21, 2014 Ефектите без тру байпас имат буфер и сигналът минава през този буфер винаги, дори когато ефектът е със суич в позиция "изключено". Изходът на китарата е високоомен, докато входа на саунд картите обикновено е нискоомен. И тази разлика в импедансите прецаква работата яко. Буферът играе роля на "импедансо-намалител" ( ) и по този начин нещата значително се подобряват. Не е като да имаш специализиран аудио интерфейс с Hi-Z вход, но помага доста. Нещо такова. Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Януари 22, 2014 Отговорено Януари 22, 2014 Относително надежден начин, да разбереш дали ефектът има правилния тип байпас е, докато си свириш на "байпас: да му спреш захранването. Ако и чистият сигнал изчезне, най-вероятно ефектът е с електронен байпас - това, което ти трябва. Цитирай
svet.k Отговорено Януари 23, 2014 Автор Отговорено Януари 23, 2014 (Редактирано) Ясно, те повечето ми ефекти са без тру байпас, най - добре ще е някъв дист, овърдрайв, бууст да ползвам. А интересно ако два навържа такива к'во ще стане? A ако сложа на "пътя" на микрофона? Щото и той по същия начин се чува в компа. Редактирано Януари 23, 2014 от svet.k Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.