Black Bird Публикувано Септември 4, 2006 Публикувано Септември 4, 2006 (Редактирано) http://dimitar.audioshot.net/TheWide_song1.mp3 пускам тук тая тема за да споделим опит за смесването на соло китарата по повод е този пост на Ултразон в радел авторска музика ultrazone ============= Първият вариант определено е много по-жив и стегнат. Човек, винаги ме изненадваш, супер е . Само ако можеш, ама ако можеш, щото в дом. условия е трудно, дай малко пространство на китарата. Може би с комбинация "компресор+малко повече реверб" (а може би експандър). Лично мнение де, аз така го чувам. Ама е зверско blink.gif ============= Нека всеки да сподели опит и идеи за разполагане на Соло Китарата в микса. Как се постига обемност и в същото време как китарата да не стои залепена а да е вътре в микса и да се разбира отчетливо в един пълен микс със синт и ритъм китар... В това соло съм ползвал фрии дилей на МДА стерео,няма реверб. Китарата е записана с Амплитуб но за спиикър ползвам ИР импулс на моя лампов карвин. Редактирано Септември 4, 2006 от Nalbantov Цитирай
Overkill Отговорено Септември 4, 2006 Отговорено Септември 4, 2006 От гледна точка на компресията, соло китарата може да се третира като вокал. А пък що се отнася до поставянето в микса, във Вашият стил, често има лека панорама. Смятам, че от честотна гледна точка, Carvin-а си знае работата достатъчно добре Успех! Цитирай
Black Bird Отговорено Септември 4, 2006 Автор Отговорено Септември 4, 2006 (Редактирано) От гледна точка на компресията, соло китарата може да се третира като вокал. А пък що се отнася до поставянето в микса, във Вашият стил, често има лека панорама. Смятам, че от честотна гледна точка, Carvin-а си знае работата достатъчно добре Успех! Но какво става с динамиката и? И как да я поставим зад ритъм китарите в собствена среда и честотно отлепена..? Често слушам отвъдокеански мискове и Соло китарата звучи някак зад ритъм партията , вътре в центъра близо до снера но не чак и като записана през малък 8 инчов говорител но в същото време има резонанса на ниските струни като при голям 4х12 стак/ Вие Рок! Редактирано Септември 4, 2006 от Nalbantov Цитирай
Overkill Отговорено Септември 4, 2006 Отговорено Септември 4, 2006 Динамиката, също смятам, че Карвина, а и уменията на солиста (в които съм напълно убеден) са най-важни. От гледна точка на количеството компресия, мисля, че в никакъв случай не трябва да е много, а дори е възможно и да я няма. Що се отнася до връзката с ритъм китарите, по всяка вероятно може да се използва М/С техника с аутомация например, така че да се освободи място за солото, когато то влезне. Сещам се за групи, при които съм чувал нещо такова. Що се отнася до звученето зад ритъм партията, вероятно се дължи на ривърба. Цитирай
TONY Отговорено Септември 5, 2006 Отговорено Септември 5, 2006 Китарата е записана с Амплитуб но за спиикър ползвам ИР импулс на моя лампов карвин. ИР импулс - това не ми е ясно - ще обясниш ли как става? Цитирай
peshoy2k Отговорено Септември 5, 2006 Отговорено Септември 5, 2006 не съм изпробвал, но скоро ще го направя: 2 трака - 1.говорител и микрофон 2. симулация (ДИ бокс със спикър симулация) Цитирай
Black Bird Отговорено Септември 5, 2006 Автор Отговорено Септември 5, 2006 (Редактирано) трябва ти тоя плъгин Voxengo Pristine Space слагаш го като спикър кабинет и в него зареждаш тези http://nalbantov.muzikant.org/CarvinIR.rar това са уейв файлове копия на честотната характеристика на на кабинета на карвина. http://www.voxengo.com/product/pspace/ изключваш спикъра на амплитуб, гитар риг и квото ползваш там Редактирано Септември 5, 2006 от Nalbantov Цитирай
ultrazone Отговорено Септември 5, 2006 Отговорено Септември 5, 2006 (Редактирано) Митак, пробвай ако искаш с ей този плъг-ин. Пробвай да го сложиш след амп-симулацията, преди компресора. И после ако не ти е проблем качи пак един микс да го чуем как е Не е нищо особено като софтуер, но при мен върши добра работа. Редактирано Септември 5, 2006 от ultrazone Цитирай
Black Bird Отговорено Септември 5, 2006 Автор Отговорено Септември 5, 2006 Митак, пробвай ако искаш с ей този плъг-ин. Пробвай да го сложиш след амп-симулацията, преди компресора. И после ако не ти е проблем качи пак един микс да го чуем как е Не е нищо особено като софтуер, но при мен върши добра работа. ей ся Цитирай
Black Bird Отговорено Септември 5, 2006 Автор Отговорено Септември 5, 2006 (Редактирано) ето нов микс на нови слушалки http://dimitar.audioshot.net/AkgMix-01.mp3 ето от авторкса музика поста ми Значи китарата: ритъм китарите са Теч21 СансАмп ТРИАК Соло китарата е записана през лампов микрофонен преамп за ДИ бокс Диста е Амплитуб версия 1, Пробвах и версия 2 като се регнах с УСБ ключа ми на Кубейса. Но Амплитуб1 за сега ми стига... След това махам спикър симулацията на Амплитуб която е много стара и му куца и ползвам акустичен импулс направен от мен на моя усилвател Карвин легаси 2х12. След тва има дилей пинг понг от едни чудесни фрий плъгинс МДА и накрая компресор на Кубейса който вади и дилея щото е накрая в чейна. Редактирано Септември 5, 2006 от Nalbantov Цитирай
Overkill Отговорено Септември 5, 2006 Отговорено Септември 5, 2006 Личните ми поздравления за оригиланият софтуер. Трябва да се работи така. Цитирай
TONY Отговорено Септември 5, 2006 Отговорено Септември 5, 2006 нали няма да стана досаден кьде да прочета как се прави акустичен импулс? и как става цялата тази магия Цитирай
Baby Thomas Отговорено Септември 5, 2006 Отговорено Септември 5, 2006 Мен ми звучи да става с нещо като импулсен поялник и акустична китара... :green: Майтапа настрана, и на мен ми е интересно, но предполагам, че пак иска яки китара, АМР, микрофон, миксер/преамп, саунд карта и най-трудното - СКИЛЛС!!! Цитирай
Black Bird Отговорено Септември 5, 2006 Автор Отговорено Септември 5, 2006 An easy way of impulse creation for convolution What's convolution and impulse responses all about? With a process called convolution you can "sample" the sound of an environment. This is done by sending an impulse into the environment and recording the result. By deconvolving this result, an impulse response (IR) is created. Using a convolver, IRs can be applied to any input material. When using a very special impulse called Dirac impulse (a single maximum spike), no deconvolving is necessary—this is an easy, but mostly not the best way for impulse creation! The whole process can be used for real spaces and effect units as well. What kind of FX can be captured? Here we're talking only about some time invariant FX like Reverb and Delay. Dynamics, Pitch Shifter and modulation FX in general won't work. That means you can capture something, but when applied, the result sounds different than the original. How do I create impulse responses? * Create a Dirac impulse. You can download dirac.zip (5 kb) which contains Dirac impulses in different wav formats. For convenience, file length is always half a second. * On the gear you want to capture, set predelay to 0 and dry/wet to 100 percent wet. Both parameters can be changed later when applying the IR. * Using the highest quality you have (digital connection), send the impulse to the gear to capture and record the result. Take care that there's no distortion on input and output. * You may normalize the IR and delete all silence at end and beginning. You can use Silence Remover to batch process many files at once. * Save, done, next impulse What convolver supports which wav file format? * Samplitude 7: 16, 32 bit * Acoustic Mirror: 16, 24, 32 bit * SIR: 16, 24, 32 bit * There are many other convolution reverbs out there that I didn't test. http://www.noisetime.com/download/dirac.zip Цитирай
Black Bird Отговорено Септември 5, 2006 Автор Отговорено Септември 5, 2006 http://www.noisevault.com/ много инфо ...има всичко как да се правят има библиотека с готови Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.