Srolk Публикувано Юни 15, 2013 Публикувано Юни 15, 2013 Някой би ли ми казал дали грифа на Epiphone Special II, Ebony е дебел и ако да,колко в сравнение със Скуайера??? Благодаря предварително!!!!!!! Цитирай
synchu Отговорено Юни 15, 2013 Отговорено Юни 15, 2013 Кой Squier? Какво разбираш под дебел? 2 Цитирай
rockfire Отговорено Юни 15, 2013 Отговорено Юни 15, 2013 Дебел е като на права лопата дръжката,търси друга китара... Цитирай
L.K. Отговорено Юни 15, 2013 Отговорено Юни 15, 2013 Дебелият гриф не е недостатък за някои стилове, даже обратно. Цитирай
trendkiller Отговорено Юни 16, 2013 Отговорено Юни 16, 2013 Зависи от това колко са ти къси пръстите. 1 Цитирай
trendkiller Отговорено Юни 16, 2013 Отговорено Юни 16, 2013 Може би няма да е лошо да вмъкна, че формата на грифа е по-важна от дебелината. http://www.rocketmusiconline.com/necks.html 5 Цитирай
dragon_fire Отговорено Юни 16, 2013 Отговорено Юни 16, 2013 не е по -дебел от този на булет страт и компания .... но е с различен R Цитирай
sbondokov Отговорено Юни 16, 2013 Отговорено Юни 16, 2013 @trendkiller , би ли обяснил това с позицията на палеца върху грифа, ако не е проблем, защото ми е трудно да го схвана. Благодаря Цитирай
DILETANT Отговорено Юни 16, 2013 Отговорено Юни 16, 2013 ^ Това е позицията на палеца, т.е. доколко стърчи той над нека. При класическата постановка палеца е до средата на нека, докато предимно при рок-китаристите Ричи Блекмор, Джими Хендрикс и мн. други, палецът им стърчи доста високо над нека и с него те дори натискат позиции на 6-та, дори и на 5-та струна. 1 Цитирай
sbondokov Отговорено Юни 16, 2013 Отговорено Юни 16, 2013 Благодаря, сега разбрах защо един почитател на класическата китара все ми казваше, че не иска да ми вижда палеца над грифа Цитирай
trendkiller Отговорено Юни 16, 2013 Отговорено Юни 16, 2013 @sbondokov: Зависи от стилът на свирене на китариста и партията, която трябва да изсвири. При изпълнение на неща с повечко бендове е нормално палецът да стърчи, защото по този начин е по-лесно да се повдигне струната до желания тон с най-голяма точност. Вибратото също е по-прецизно. С палец "отгоре" се свири също и когато се налага да заглушиш ниските струни, например при strumming на акустична китара или рифове от типа на Rage Against The Machine и Chili Peppers, където заглушените струни в комбинация придават перкусивен и съответно по-агресивен "цвят" на партията. Слушай Hendrix, SRV и John Frusciante и ще добиеш ясна представа за звука. "Класическата" постановка също има своите предимства. В модерната музика се използва предимно от шредърите, най-вече заради повишената мобилност на пръстите на лявата ръка. От мои наблюдения разликата се усеща най-много в кокалчетата на ръката. Когато палецът е отгоре показалецът стои "заключен", т.е. мърдаш го предимно от втората става, а не от основата. При по-разкрачените партии, които се наблюдават в класическата музика, фламенко, джаз и някои технични стилове метъл, е необходимо да се усвои И тази постановка, за по-голяма прецизност и улеснение в изпълнението. При китарите с по-широк гриф, като тези с найлоновите струни, е почти задължително да се свири с палец в средата на грифа и в никакъв случай с показалеца "лепнат" за китарата, както при блус-китаристите, освен с малки изключения тук и там. Постановката се определя от партията и стила на свирене, така че най-вероятно твоят приятел е бил прав в контекста на класическата китара, разбира се. 1 Цитирай
rokoman Отговорено Юни 22, 2013 Отговорено Юни 22, 2013 (Редактирано) Trendkiller, Изчерпателно и академично, особено с илюстрацията. Благодарен съм, че и аз мога да се възползвам от информацията. Редактирано Юни 22, 2013 от rokoman 1 Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.