NAMELESS EMPTY FACES Публикувано Септември 9, 2012 Публикувано Септември 9, 2012 Привет на всички! Търсих подобна тема във форума, но не намерих. Това е втория кардан при който забелязвам този проблем, и преди съм имал кардани, но не помня дали пак са го имали. Проблема ми е следния: Макар и абсолютно еднакво настроени и двата педала едното чукче винаги е по-напред (назад), от другото и инерцията на едното е много повече от другото. Пробвах какво ли не, различно затягане на пружините, смяна на лагерите, повдигане (сваляне) на единия педал и нищо не става! Става въпрос за кардани:"Mapex." Ако сте имали или имате подобен проблем и сте го оправили, моля дайте съвети! Благодаря на всички! Цитирай
Spaz Отговорено Септември 10, 2012 Отговорено Септември 10, 2012 Никога не може да са абсолютно равни, защото единия педал винаги движи повече маса поради наличието на самото карданче, карета и т.н. Ако имаш проблем с левия крак, концентрирай се върху техниката на свирене, а не толкова върху хардуерната част, защото отговора рядко е там. Възможно е и като цяло педала да ти е неудобен, защото аз съм имал такъв и той без съмнение е малко тежичък и муден като движение. За съжаление често се случва да търсим проблема в инструмента, който имаме, а решението е ясно и просто - повече свирене. 2 Цитирай
Baby Thomas Отговорено Септември 11, 2012 Отговорено Септември 11, 2012 И на мен така ми се струваха различни педалите. След като пробвах всички видове настройки и разстройки без успех, заключих, че проблемът е в задкарданното устройство... 1 Цитирай
NAMELESS EMPTY FACES Отговорено Септември 11, 2012 Автор Отговорено Септември 11, 2012 Благодаря ви много! Би ли бил малко по-специфичен, какво ще рече : "задкарданното устройство"? Поправи ли го някак? Ако - да, как? Благодаря предварително и много здраве! Цитирай
Monni Отговорено Септември 11, 2012 Отговорено Септември 11, 2012 Поправя се с тренировки и постоянство Поздрави, Мони Цитирай
Baby Thomas Отговорено Септември 12, 2012 Отговорено Септември 12, 2012 задкарданно устройство = свирещ Установих още, че при много натегната/отпусната бойна кожа също малко ми се нарушава и без това рехавия баланс, някои по-засукани неща почвам да ги дъфча. Не знам аз ли силно ритам или касата е доста смотана (или и двете), но постоянно се отпуска кожата, дори почва да се върти в посока обратно на часовниковата стрелка (лепенката под чукчетата тръгва да прави завой) И като доста се отпусне ми пречи. Ако много я натегна също се усеща странно. Така че не е само от педала. Но главно е виновен свирещия. Въпроса е да не са някак супер дефектно настроени педалите и да ти е комфортно. Оттам насетне - яко практис. Цитирай
Spaz Отговорено Септември 12, 2012 Отговорено Септември 12, 2012 Това с въртенето и аз го имам като проблем от както сложих спиид кобрата. За мен цаката е да се развиват всичките техники за свирене - heel up, heel down, с приплъзване и т.н., защото в различните музикални ситуации, различен стил е по-подходящ. Даже по-засуканите неща започнах да ги свиря heel down, което ми беше много чуждо по принцип, но с конкретния педал работеше по-добре... Цитирай
vihro Отговорено Септември 13, 2012 Отговорено Септември 13, 2012 Офтопик! Проблема с кожата се решава с добри лъгове, примерно на Ямаха...не съм сигурен за Стейдж, но на моделите от Оук Къстъм нагоре, има инсталирана мека пластмаса вътре, която играе ролята на пластмасата в стоп гайките. Примерно моите за последно настроих март месец и до днес кожите не са мръднали по периферията, а ги настройвам тонално и това лесно се проверява с пианото. Разбира се в центъра се поподбиха и са за смяна самите кожи, а не, че лъговете са ги отпуснали, като това важи само за томовете, а касата не е мръднала изобщо. Но това си има цена и тя е много висока (поне за мен) усещането да си затегнеш болтовете "finger tight", за да се захванеш с ключето, липсва тотално. Просто трябва много да се внимава и да се следят детайли. Развива се и ново усещане за натягане със самото ключе, защото болтовете се въртят по-трудно, но това на мен изобщо не ми харесва и предпочитам лъгове или болтове без пластмаса (предлагат се и такива) макар това да значи, че доста често ще си пренастройвам барабаните, но не ме мързи в това отношение, просто искам перфектен контрол над този процес. Цитирай
Spaz Отговорено Септември 13, 2012 Отговорено Септември 13, 2012 Ми, касата бидейки Tama Starclassic, не вярвам проблема да е в луговете... Цитирай
boreto Отговорено Септември 14, 2012 Отговорено Септември 14, 2012 Е старкласика до скоро нямаха гумички на държачите на обръча, та любители си правеха сами такива - в смисъл не е гаранция. По принцип обичайния заподозрян в подобни случаи и не добре "очупена" по ръбовете кожа. И аз свиря на фингър тайт, но преди това здраво опъване, няколко натискания и тогава отпускане - иначе започват завъртания или много по-готиното, както свириш и ти пада някой болт С две думи "изпуквайте" си кожите старателно Цитирай
Monni Отговорено Септември 14, 2012 Отговорено Септември 14, 2012 Слагате по една федер шайба на всеки болт и няма да имате проблеми с развиването (за няколко лева ще си сложите на целия сет). Поздрави, Мони Цитирай
Spaz Отговорено Септември 14, 2012 Отговорено Септември 14, 2012 Проблема или по-скоро "ефекта" идва от Спиид кобрата и дизайна на чукчетата. Понеже са заострени, когато ударят кожата, ъгъла под който пада чукчето всъшност завлачва кожата надолу. Това и малко по-разхлабена кожа = Remo лого на 2 часа : ) Цитирай
Baby Thomas Отговорено Септември 14, 2012 Отговорено Септември 14, 2012 А мойта се върти "наопаки" Явно при Мапекс карданите стандартът е друг... Цитирай
Spaz Отговорено Септември 15, 2012 Отговорено Септември 15, 2012 Може да имаш по-як удар с левия крак, знам ли. Другото за което се сещам е, че лявото чукче трябва да е малко (off-centered) евентуално! Но пък надали е така, щото е по-добре да прецакаш позицията на двете чукчета по малко от колкото едното да е на съвсем вярното място, а другото съвсем не. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.