Pepi01 Публикувано Февруари 13, 2012 Публикувано Февруари 13, 2012 Имам процесор boss GT-10, но ми се иска да минавам на отделни ефекти. Въпроса ми е има ли начин - с амп симулатор или нещо такова - да се вади качествен звук на места, където не мога да нося усилвател? Идеята е да върши работа като процесора, но да вади по-добър звук. Какво бихте препоръчали? Цитирай
Mairomaster Отговорено Февруари 13, 2012 Отговорено Февруари 13, 2012 Бих ти препоръчал, да си караш с процесора и да не се занимаваш с излишни истории. Сумати народ с GT-10, еле пък на живо, толкова добри звуци са докарвали. Лично мнение! Цитирай
Bryan Отговорено Февруари 13, 2012 Отговорено Февруари 13, 2012 На AMT, повечето педали от новите серии имат добра симулация. Също Tascam GS 30 D е много добър симулатор. http://www.google.bg...biw=991&bih=614 Казвам от опит , защото ги имам . Цитирай
blr Отговорено Февруари 14, 2012 Отговорено Февруари 14, 2012 S-amp. Това му е предназначението, да емулира различни усилватели и кабинети. Пред него вече можш да наредиш каквито други педали искаш. Цитирай
Rammkopf Отговорено Февруари 14, 2012 Отговорено Февруари 14, 2012 Дистър по избор, с DI Box със симулиран изход (напр. Behringer Ultra-G GI100, Hughes & Kettner Red Box и т.н.). Добър вариант е и Hughes & Kettner Tubeman Mk II - триканален (Clean, Crunch, Lead) предусилвател с ламБа, с два изхода - директен и симулиран, като симулацията му ползва схемното решение за режим 4х12 на Red Box-а, доколкото знам. И не вади никак лош звук (когато е с читава лампа). S-Amp-ът ми звучи твърде стерилно, вкарва някакви отвратителни микрофонии, има ужасно ограничено EQ и откак съм с Тubeman, S-Amp не попипвам. Цитирай
blr Отговорено Февруари 14, 2012 Отговорено Февруари 14, 2012 S-Amp-ът ми звучи твърде стерилно, вкарва някакви отвратителни микрофонии... Микрофониите са признак за микрофонични адаптери. Ефекти с повече гейн, само показват къде е проблема, а не са причина за него. ...има ужасно ограничено EQ... Така е, липсата на корекции на средите е ограничаваща. ... откак съм с Тubeman, S-Amp не попипвам. Бих се учудил ако беше обратното, имайки предвид огромната разлика в цената. Така или иначе, S-amp си остава едно добро, бюджетно решение със страхотно съотношение цена/качество. Цитирай
rockfire Отговорено Февруари 15, 2012 Отговорено Февруари 15, 2012 Няма да ти излезе по-евтино ,ако шитнеш проца и тръгнеш да събираш добри камиончета! Аз специално съм се подсигурил за три варианта -1ви най-лесен-проц /големи възможности за комбиниране/, 2ри-лампова глава с кабинет/мускули развива/,3ти-от 1 до 3 камиончета /има някои с комбинирани ефекти! И при трите варианта нещата стоят различно от към звук, да не говорим за останалите по веригата компоненти и не на последно място от задпултовото устройство! 2 Цитирай
Karavadjo Отговорено Февруари 15, 2012 Отговорено Февруари 15, 2012 Подкрепям и "rockfier" и "Rammkopf". Най-лесният вариянт е с процесор. 2-ри вариянт с лампов преамп. Ето ти един пример: И на края идва ред на Глава и кабинет или кубе. Всеки сам избира каква техника да носи за участие. Цитирай
Rammkopf Отговорено Февруари 16, 2012 Отговорено Февруари 16, 2012 Микрофониите са признак за микрофонични адаптери. Ефекти с повече гейн, само показват къде е проблема, а не са причина за него. Не е в адаптрите проблемът. Или искаш да ми кажеш, че скъпите ми DiMarzio в 2 от китарите ми са калпави. Нямам микрофонии с никой друг от ефектите, които ползвам. Просто и характерът на самия S-Amp е кошмарен. В началото ми харесваше, но с течение на времето го намразих брутално. Цитирай
IgniteAll Отговорено Февруари 16, 2012 Отговорено Февруари 16, 2012 Rammkopf, много лесно набираш нерви и започваш да се караш. Виждал съм много скъпи китари с много скъпи електроники, свързани не както трябва, което е пораждало големи драми в звука, които се проявяват периодично при определени условия на експлоатация. Не е проблема в твоята китара и скъпите ти DiMarzio. Темата е коренно различна и потребителят, който пита ще си направи сам извода дали S-Amp е неговото решение. Лично аз, от моят малък опит с такава джаджа, не съм видял проблеми от технологичен тип. Просто е факт, че няма великолепен еквилайзер, а това и за мен е голям минус. Финансите са си финанси и това камионче не е за избягване в никакъв случай, защото колкото и да е сакато откъм еквилайзер, дава "поле за изява". Цитирай
Rammkopf Отговорено Февруари 16, 2012 Отговорено Февруари 16, 2012 (Редактирано) ^ Не набирам нерви, братче. И не се карам ... съжалявам, ако съм оставил такова впеТАЧление. Сори, наистина. Беше много лек, приятелски сарказъм, ако трябва да съм честен. Моите китари са силно custom-изирани и всякакви проблеми с електриката, дори и да ги е имало, вече отдавна са история, след професионалната намеса на един велик форумен индивид. Колкото и китари да съм забол в S-Amp-а, винаги съм имал пищялки и звукът е бил еднакво сух. Може и просто моята бройка S-Amp да е куца, знам ли ... Редактирано Февруари 16, 2012 от Rammkopf 1 Цитирай
blr Отговорено Февруари 17, 2012 Отговорено Февруари 17, 2012 (Редактирано) Без да коментирам конкретния случай, по принцип проблемите със S-amp и подобните му е, че хората често ги използват като овердрайв педал, а те не са замислени като такива. S-amp (Sans Amp т.е. без усилвател) представлява симулация на усилватели и кабинет в едно. Идеята е точно да се емулира звука на няколко известни модели лампови усилватели и кабинети, озвучени с микрофон поставен по определен начин пред ОТ. Ако такъв ефект се включи пред истински усилвател/кабинет (като овердрайв педал) се получава наслагване, т.е. веднъж имаме симулирания сигнал и втори път сигнала от усилвателя през кабинета. Резултатът е доста сериозно омазване на звука и потъване в микса. S-amp дава добри резултати точно в ситуации, в които използването на усилвател не е възможно/практично и като такъв, трябва да е винаги включен (always on) педал. Ако се цели, смяната на два канала, например чист и драйв, S-amp не е най-подходящото решение. Разбира се, би могло да се направи с използване на два еднакви педала и A/B looper, но такова решение е излишно скъпо и заема доста място в педалборда. Друг е въпроса, доколко реалистични са този вид емулации въобще, но от моя опит вършат работа, понякога учудващо добре. Редактирано Февруари 17, 2012 от blr Цитирай
Rammkopf Отговорено Февруари 17, 2012 Отговорено Февруари 17, 2012 Което ме подсеща, че дълго време се чудех защо Ники така и не пробва да клонира и Tri-A.C. Щеше да е готино решение. 1 Цитирай
Jaska01 Отговорено Февруари 17, 2012 Отговорено Февруари 17, 2012 Незнам някой чувал ли е за Axe FX, но се ползва от джент Periphery до джазисти като David Walliman. Пвовери за Axe FX II ultra и съответстващия към него стомп бокс. Цитирай
Fashion Отговорено Февруари 17, 2012 Отговорено Февруари 17, 2012 (Редактирано) ^Доста хора са чували за Axe FX, но малко могат да си го позволят! Добро решение е, но не е за нашите географски ширини. Иначе мога да препоръчам HT- серията на Blackstar, имат качествен звук, но са големички и тежат доста. Редактирано Февруари 17, 2012 от Fashion Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.