Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Разбирам, че си афектиран. Разбирам и, че това явно са ти първи барабани. Разбирам, че си очаквал повече, а поради една или друга причина си получил по-малко. Разбирам и, че не си наясно с правата си като потребител. Отношенията клиент-търговец, поне в сферата на няколкото големи музикални магазина у нас, отдавна не са такива, каквито са в твоите представи. Няма нужда да те уверявам, че въпросният магазин работи изцяло за сметка на клиента и се ползва с изключително висок рейтинг сред музикантите именно поради тази причина. Драми в случая не са необходими, а трезв поглед над ситуацията. А именно, ако си поискаш парите, то после какво? Какво мислиш, че може да си позволиш с 450лв. от нашия пазар? Не е ли по-добре дефектните неща да бъдат заменени, особено след като за сега само ти имаш такива оплаквания (апропо не съм много убеден, че наистина се справяш с настройването, особено след прочетеното, а и никой не е описал проблемите, които имаш ти) Поразсъждавай над тези неща, отговори си на горните въпроси и тогава решавай какво точно искаш от Динакорд. Също може да потърсиш консултация от някой по-напреднал или по-запознат с тези неща барабанист в твоя град. Сподели му каква ти е концепцията по принцип, какво търсиш, какво можеш да си позволиш за средствата които имаш. Само може да спечелиш от това, защото ако сега не установиш къде са грешките, то утре ще вземеш десет пъти по-скъп сет и отново можем да четем подобна тема, а тогава проблемите, както ти е ясно, ще са с десетократно по-висока стойност.

Успех!

Редактирано от vihro
Отговорено

писах на посочения мейл от BREAKDOWN и чакам отговор.. Ако до утре не получа някакъв отговор направо ще се обадя по телефона

 

Всъщност, трябваше да се обадите по телефона още преди 2 дни когато се е случила случката. Това е правилния начин за решаване на такива казуси. Въпреки, че мейл все още не е получен стойката ще бъде сменена. Необходимо е само да ми се обадите по телефона за да се идентифицирате, тъй като все още не знаем нито името ви нито адреса на който трябва да доставим новата стойка.

 

Темата дотегна на хората, тъй като се превърна в публично решаване на спор между потребител / търговец, без изобщо такъв спор да е възниквал. Тя се превърна в такава и защото аз се включих в нея иначе просто би останала като тема с лош отзив за продукт. Но понеже много от членовете на форума знаят, че присъствам тук, макар и като частен потребител, не беше възможно да не отговоря. В противен случай тезата, че "няма да ви бъде обърнато внимание" би се потвърдила. От друга страна ние сме най-обсъжданата фирма във форума и благодарение на тези отзиви много основателни оплаквания бяха взети под внимание и проблемите отстранени. От много време полагаме усилия да бъдем приятели на музикантите, а не просто търговец или техен враг. Надявам се в съвсем близко бъдеще този тип "включвания" да стават от официални фирмени акаунти за да бъдат нещата регулирани до край.

 

По въпроса за "малките" и "големите" проблеми бих искал да ви уверя, че това разделение много отдавна не съществува. Ако един малък музикален магазин би имал интерес и време да разследва дори един дребен казус за да се убеди, че повредата е или не е гаранционна, то за една голяма компания е значително по-лесно да го реши в полза на клиента си. Без значение дали става дума за част от комплект който струва 480 или 4800 лв. При всички положения, обаче правилния подход е да се дискутира проблема между страните. Форума не е комисия за защита а потребителя. Тук може да бъде даден основателно лош отзив за нещо, но едва след като са изчерпани всички други възможности.

 

П.С.

-------------------

Докато пишех поста goldcobra се свърза с мен по телефона и се оказа, че дори се познаваме лично, защото е участвал в конкурса Sofia Drum Day и даже мисля, че беше спечелил награда :)

Та очевидно комуникация му е майката :)

  • Like 1
Отговорено

Снимките показват достатъчно, а както се вижда нещата са ОК. Когато няма яснота от този тип е нормално хората да мислят, че има нещо гнило. :) Успех!

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.